(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moonlight spannend! Ik hoop op een posi test voor je vrijdag!

Silverwolf ik hoop dat je snel antwoorden krijgt! En ook natuurlijk dat het raak mag zijn, en je een mooi kindje draagt!

2. beebj

beebj Niet meer actief

Er zitten er weer een paar in spanning zie ik! Rottig is dat altijd he....

Maandag avond is moeders voor moeders bij mij langs geweest; dus ben er mee begonnen nu! Wel een gedoe hoor.. Maar ik heb het er voor over!

Maandagmiddag ben ik bij de huisarts geweest, omdat ik al drie weken ziek op de bank lig. Ik kon echt niks meer. Heel de dag door overgeven, misselijk, buikpijn. Alles wat ik deed, was te veel. Heb nu tabletjes gekregen tegen het misselijk zijn en overgeven. 1 Innemen voor het slapen gaan, 5 dagen lang. Wordt er suf en slaperig van, dus ff opletten met auto rijden. Maar.... Maandagavond de eerste tablet ingenomen en voelde me inderdaad vandaag stukken beter! Natuurlijk nog wel iets qua misselijk, maar niet overgegeven. Maandag even bespreken met m'n gynaecoloog.

3. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL

Hee wat vervelend! Zwanger zijn hoort leuk te zijn!

Oei wel voorzichtig zijn Hoor, als je te suf bent niet achter het stuur
    stappen!

Ik hoop dat je snel van die extreme klachten af bent en mag gaan genieten van een zwangerschap zonder te veel klachten!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

In belgie is het verlof ook een stuk langer ;)

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

He bah. Ik hoop voor je dat je gauw de 3 maanden voorbij bent. Mag je tijdens zwangerschap wel van die misseljjkheids pillen? Ik dacht van niet? Groetjes

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

In België zijn op dit gebied heel veel dingen beter.

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Oeeeeh ik wacht met spanning op morgenochtend! ♡ verloskundige.

Vrijdag moeten mijn 2 lieve katjes onder het mes. Ik zie er zo vreselijk tegenop! Gedverdemme.

Vandaag en gister niet naar t werk gegaan, ben door me rug gegaan eergisteren waardoor ik uit automatisme door de pijn anders ga lopen, en dan voelt het niet fijn in me buik. Dus maar afgebeld. Morgen moet ik weer bellen om te zeggen hoe het gaat voor zaterdag.

8. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb speciale pilletjes die wel mogen tijdens de zwangerschap, daar heeft mijn huisarts uiteraard rekening mee gehouden ;)

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Mooi wat zijn dat voor pilletjes dan? Hoe heten ze? :)

10. beebj

beebj Niet meer actief

Dat weet ik niet uit mijn hoofd, maar maakt dat iets uit dan?
    Zolang ze zijn toegestaan tijdens de zwangerschap is het toch goed?
    :D

11. XmoonlightX

Denk dat Simone ze ook wil ;)

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja daarom vraag ik het juist. Als er voor mij ook een misselijke periode uitbreekt.

13. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    @Silverwolf

Vervelend zeg allemaal weer! Dat is ook de reden dat ik overal even mee gestopt ben toen.. ik werd er zo down van, van alle negatieve testen & ook door het forum was ik er echt gewoon zoveel mee bezig.. En ik begrijp helemaal hoe je, je voelt! Je wilt gewoon zekerheid.. maar ons lichaam is af en toe zo raar.. weet je, je moet gewoon even afwachten want je kan er nu toch niks meer aan doen voor deze ronde! Ik zou even afwachten, en misschien inderdaad volgende ronde temperaturen om meer zekerheid te hebben.

Ik zit nu op cyclus dag 22 , vorige cyclus had ik 30 dagen. Heb al wel een paar dagen steekjes bij me baarmoeder? of ten hoogte daarvan haha. Maar ik let eigenlijk even nergens meer op.. omdat ik alles al zwangerschassymptomen ga zien . Volgende ronde ga ik denk ik maar weer testen .. misschien ook temperaturen! Heb t even los kunnen laten dus ik ben er weer klaar voor haha. Maar ach, wie weet is het deze ronde wel raak! :)

14. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, vanmorgen ongesteld geworden. En flink ook, lig nu met buikkrampen op de bank.

Nu besloten dat we de volgende rond braaf om de dag gaan klussen. Geen ovutesten, geen temps, zo min mogelijk op symptomen letten en NOD aandacht besteden. Als het dan niet gelukt is, ga ik misschien over op tempen.

Moonlight, hoe voel je je zo vlak voor je NOD?

15. beebj

beebj Niet meer actief

Ah zo. Het werkt echt super goed, want ik voel me weer fit! Alleen wel erg suf en slaperig als ik 'sochtends wakker wordt. Mja, wel beter dan me zo beroerd voelen. Heb maar pilletjes voor 5 dagen, dus hoop dat het daarna nog steeds goed zal gaan. Ze heten; emesafene.

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Lag je altijd met krampen op de bank tijdens je menstruatie? Of is dit de eerste keer? Zoja, dan zou het ook nog wel eens een vroegtijdige miskraam kunnen zijn? Wil geen rare dingen zeggen, en je kan er nu natuurlijk toch nikd meer aan doen. Maar nooit overna gedacht?

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

oke altijd handig! Ja da. Maar rustig aan doen toch.
    Beterschap. Xx

18. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Simone, die krampen heb ik altijd al gehad, maar blijf het vervelend vinden :)

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dat schild gelukkig is dat niet iets waar je overig hoeft te zitten... maar ik snap het! Altijd erg vervelend.

20. XmoonlightX

Hier misselijk, kan niet veel eten verdragen..
    Maar toch ben ik bang dat ik vrijdag gewoon ongesteld wordt..
    Balen zeg dat je ongesteldheid is doorgezet, je had er zo'n goed gevoel bij;!! Dikke knuf!

Share This Page