(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Poesjes weer thuis. Dit wordt een drama. Ze zijn gestelleriseert. Ze willen steeds aan hechtingen komen hoe moet ik dit vannacht eens even hebben!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hebben ze geen kapje om, zodat ze er niet aan zitten....

Hier is de misselijkheid omgezet naar vreselijke baarmoederkrampen...zucht..
    Gaat met dr kruik naast silverwolf zitten 😉

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nee hebben geen kapje. Skip wil nual naar buiten hahq

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Gadverdamme wat kunnen schoonmoeders moeilijk, irritant en vervelend zijn zeg! Aaaaargh.

5. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom er "gezellig" bij... Was vandaag wel te doen, trekt meestal wel in de loop van de dagen weg.

6. XmoonlightX

Gezellig he 😉
    Ach we moeten de moed erin houden hoor!!
    Nieuwe ronde nieuwe kansen, tis alleen die onwetendheid bij ons he wanneer je ei komt wat het zo irritant maakt, tenminste zo zie ik het

7. beebj

beebj Niet meer actief

En toch denk ik het het het beste is om gewoon seks te hebben wanneer je zin hebt.. En geen testen en tempraturen.. De natuur zijn gang laten gaan. Heb het idee dat het alleen maar frustreert. Of zit ik er naast?

Oh. het het het, haha, nja, als je het hardop zegt, klinkt het best :cool:

8. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi dames..! :)

@Moonlight, ben je al echt ongesteld geworden dan?

@Beebj ik denk inderdaad dat, dat (dat dat dat haha) ook wel beter is, alleen omdat als je gestopt bent met de pil je lichaam zo raar kan doen, wil je denk ik soms een beetje zekerheid hebben door ovu.testen te gebruiken, en te tempen. Moet zeggen dat ik het nu 2 cylussen niet heb gedaan, en dat ook wel bevalt.

Ik heb echt vreemde buien deze dagen, ik werd vandaag gewoon uit het niets echt woest stond bijna te huilen om niks, en nog steeds aanhoudende steekjes ten hoogte van mn baarmoeder. Maar dat kan dus ook zijn dat ik over een paar dagen ongesteld wordt..

Net even een pakket van 7 kilo aan kleding aan mn schoonzusje in Roemenie opgestuurd, die is over 2 weken uitgerekend.... ach, gelukkig kan ik het doordat ik mn winkel heb:)

9. XmoonlightX

Dat dacht ik eerst ook beebje, maar mij frustreert het juist als ik het helemaal niet weet:D

10. beebj

beebj Niet meer actief

Oh ja, dan kun je maar beter zo verder doen XmoonlightX.
    Ik heb vanavond echt enoooooorme pijn in m'n rug.
    Ga zo even een warme douche nemen, hopelijk verlicht het iets!

11. XmoonlightX

Hete douche?? :(
    Ik zeg massage van je vent eisen :D:D

Amber, ja ben ongesteld, niet heel veel hoor, maar het is doorgezet

12. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad de onwetendheid die je gek maakt. Als je zeker weet dat je cyclus een x aantal dagen is, dan weet je waar je aan toe bent. Als het kan schommelen tussen 28 en 60 dagen, dan is het wat lastiger.

In ieder geval: beebj, je advies gaan we ook deze ronde toepassen ;)

Amber, wanneer is je NOD? Zou het voortekenen kunnen zijn?
    Moonlight, ongesteldheid al doorgebroken of nog niet?

13. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    @Silverwolf: Ik zit nu op dag 24, vorige keer had ik een cyclus van 30 dagen. Ik deze cyclus eigenlijk niks duidelijks van mn eisprong gemerkt, dus ik vind het lastig te zeggen!

Ik hoop het natuurlijk altijd wel, maar die teleurstelling is zo groot altijd als je er toch stiekem veel mee bezig bent, en het elke keer weer niet is. Dat begrijpen jullie!! :) Daarom wuif ik het nog maar een beetje af en zie ik het wel!

Stel dat ik ongesteld wordt, en ik hoop dan dat het gewoon een nette korte cyclus is, ga ik deze nieuwe ronde wel ovu.testen weer gebruiken!

14. beebj

beebj Niet meer actief

Haha, m'n man doet dat absoluut niet graag (helaas) :p

15. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    #1095 Esmyralda, Feb 9, 2014
    Last edited: Feb 9, 2014
    Ook ik heb echt hele rare stemmingswisselingen. Kan ineens kwaad worden om niets eigenlijk.
    Verder voel ik me gewoon raar. Af en toe wat plopjes in mijn buik en last van mijn onderrug.
    Heb ook gewoon nergens zin in.

Plus ik zit om de haverklap op de wc om te plassen en ik heb de meest rare dromen.

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Op hoeveel dagen zit je nu dan?

17. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    #1097 Esmyralda, Feb 9, 2014
    Last edited: Feb 9, 2014
    Zit nu op dag 21.
    Verwacht dat het niks is hoor

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ga als ik hier morgen nog last van heb even de huisarts bellen.
    Ik heb namelijk erg pijn in me rechter onderbuik , vooral met me rechter been optillen, bukken, zitten en gaan staan en met lopen als ik me rechter been op til. Ik had t al sinds donderdag na de verloskundige, maar klein beetje , vandaag is t erger geworden. Ik had al de verloskundige gebeld en die dacht aan spierpijn/bandenpijn, ik moest me niet ziek gaan voelen, en even rustig aan gaan doen. Hij dacht dat t kwam omdat ik door me rug was gegaan en dus anders ging lopen en t nu een nasleep spierpijn/bandenpijn in me buik is. Ik moest dinsdag weer bellen als t niet veranderd was. En veel drinken omdat t ook darmen kunnen zijn die meespelen. Man ik kan me poot amper een centimeter optellen om me broek aan te doen!!

Nu heb ik dus ook in me buik gedrukt en echt in me rechter onderbuik, waar me blindedarm zit heb ik echt helse pijn als ik druk! Ben dus bang voor blindedarm ontsteking. Dus als ik t morgen Nog heb bel ik voor de zekerheid even de huisarts.

Wish me luck! Dit is echt niet fijn, aaauw.

19. XmoonlightX

Doet het pijn bij het drukken of loslaten?
    En heb je diarree??

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Beide. Geen diarree meer harde ontlasting maar geen pijn bij ontlasting dus denk dat t wel mee valt. Maar als t nog pijn doet morgen ga ik wel even bellen.

Share This Page