(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ovu testen heeft absoluut meerwaarde als je onregelmatige cyclussen hebt. Kan je vertellen dat je bij lange cyclussen geen phf hebt om om de dag te klussen!ik zag de eerste twee maanden er geen meerwaarde in omdat ik er vanuit ging dat ik net als de vorige keer een regelmatige cyclus had..maar helaas...
    Maar ik vind de combinatie met tempen het prettigst want dam weet ik zeker
    m'n ei geweest is..dus dan weet ik ook wanneer mn NOD is...anders weet ik niet of ik overtijd ben of een lange cyclus heb ;)

2. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Idereen moet t lekker voor zichzelf weten.

Ik kan heel goed begrijpen dat vrouwen die echt al maanden bezig zijn naar de ovu testen grijpen. Zeker als je onregelmatige cyclus hebt.

Tuurlijk geeft het geen garantie maar iig wel iets van duidelijkheid.

En wat betreft niet uit liefde geboren omdat het "verplicht" is vind ik echt onzin.

Omdat je sex plant zegt niet dat het niet fijn of ongewild is.

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Tuurlijk ik kan het zeker ook begrijpen! Misschien als ik al heel lang bezig was dacht ik er ook wel aan... maar dat weet ik niet.
    Naja maakt ook niet uit, ieder moet et zelf weten :)
    Ik vind gepland seks gewoon niet prettig! Maar goed. :)
    Als iedereen maar zwanger wordt een x!
    Xx

4. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben het niet helemaal met je eens xSimone. Wij hebben ook geen ovu testen gebruikt, omdat ik het ook erg veel geld vond kosten. Wel hebben wij (geprobeerd) om om de dag te klussen. Natuurlijk lukt dit niet altijd. Je hebt eens geen zin of geen tijd of wat dan ook. Maar ook al klus je om de dag, dan is dat niet een verplicht nummertje vind ik. Natuurlijk heb je sex om een mooie baby te maken, maar ook omdat je het fijn vind. Niemand gaat sex hebben, terwijl ze het eigenlijk niet willen. Lijkt mij. Beetje rare gedachtegang van je vind ik.......

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik heb hier genoeg verhalen gelezen dat mensen verplicht om de dag klussen omdat ze een kind willen, terwijl ze eigenlijk niet willen... dus zo raar is het niet.

6. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Nouja weetje Simone, jij bent in je 1e ronde al zwanger geraakt. Dat is super voor jou, maar heel veel meiden hier op het forum hebben mega- onregelmatige cyclussen en willen gewoon iets meer houvast om te kijken of ze over tijd zijn, of gewoon een lange cyclus hebben.

& De een gebruikt ze wel, de ander niet. De een klust wel om de dag, de ander niet. Is iedereen vrij in!

7. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.885
    473
    83
    Wat een wijsheid voor iemand die al in ronde 1 zwanger is geraakt. Denk dat je het allemaal goed bedoeld hoor. Denk dat als het bij jou langer had geduurd, je ws wel wat anders had weggeschreven. Beetje naïeve reactie.;)

8. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Vind 't wel raar als je zo anti ovu testen bent dat je ze in je eerste ronde wel gebruikt.

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Meiden rustig alsjeblief! Ik zeg niet anti-ovu te zijn. En ik heb ook gezegd dat als ik langer bezig zou zijn idd vast en zeker ook ermee bezig geweest te zijn... En ik baseer dit niet op dat ik de eerste ronde zwanger ben geworden.

Ik begrijp ook volkomen dat sommige ovu testen gebruiken, vooral als je allang bezig bent! Tuurlijk, begrijp ik volkomen! Maar ik had alleen een aantal redenen genoemd waardoor ik "dacht" en mening heb/had, dat het om die bepaalde redenen geen meerwaarden had.
    Maar tuurlijk begrijp ik het, en ik zal vast en zeker ook gebruiken als ik al aardig lang bezig ben.. Het is ook niet dat ik anti-ovu testen ben, heus niet anders had ik ze idd ook niet proberen te gebruiken. Maar ik weet zo zeer niet of ze ook wel werken zeg maar, omdat ik in de eerste ronde idd vanaf dag 10 ben gaan testen met ovu, zoals jullie mij toen hadden aangeraden, en dat heb ik 4 of 6 weet niet meer Precies, dagen volgehouden, en alle keren bleef er maar 1 streepje staan,. En was alle keren op de ochtend geloof ik! En toch ben ik de eerste ronde zwanger geworden, terwijl ik in die tijd van t testen dan wel mijn ei had moeten hebben snap je?

Maar ik bedoel er helemaal niets raars mee, en ik begrijp het helemaal volkomen! Ik had het wss ook gedaan... En iedereen moet het voor zichzelf weten.
    En als het de meeste idd wat vastigheid geeft, nou wat let je dan om het niet te doen!?

Sorry voor de meiden bij wie het een beetje verkeerd/naïef is overgekomen! Dat was niet zo bedoelt...
    En ben ook nog erg benieuwd hoe het allemaal bij jullie verloopt, en hoop ook uit de grond van m'n hart dat het wonder jullie ook gauw geschenkt mag worden! Eerlijk waar!

Liefs en knuffel van mij, xSimone

10. XmoonlightX

Hier nog geen ei in zicht, wordt denk ik weer een lange ronde..
    Misschien 43 dagen...dat zit er wle een bepaald ritme in ;):D
    Maar hopelijk niet !

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hopelijk komt er helemaal geen menstruatie! Hopelijk ben je eindelijk gewoon zwanger! Zou prachtig zijn toch! :)

12. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Dan moet ze wel eerst haar ei vinden😉

13. XmoonlightX

:D:D

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nee hoor :D gewoon regelmatig klussen! Ik wist ook niet waar me ei zat. (Deze opmerking is niet raar of lullig bedoelt)

15. beebj

beebj Niet meer actief

Ik zou niet regelmatig klussen hoor, dan wordt het zo'n verplicht iets.

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Vind ik ook : maar ieder z'n mening

17. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Simone je spreekt jezelf wel heel vaak tegen.......

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hoe bedoel je ?
    Ik zeg om de dag klussen vind ik verplicht, maar met regelmatig klussen bedoel ik, wel dat je t doef als je beide wil.
    Ik heb maar 3x geklust.
    Jij reageert elke x erg aanvallend. Dat vind ik jammer :(, je vat het allemaal heel anders op.

19. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Ik denk dat je misschien gewoon niet elke keer je mening er over in moet gooien, omdat je niet weet wat jij had gedaan , aangezien het de 1e keer is gelukt. Als jij 4 rondes verder was, was je misschien wel gaan twijfelen, en regelmatig gaan klussen ;)

Zullen we het ergens anders over hebben:)?

Iemand leuke plannen voor het weekend?

20. beebj

beebj Niet meer actief

Vandaar ook mijn reactie over 'verplicht', want das echt niet mijn mening, maar alleen wat xSimone zei :p

Deel Deze Pagina