(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Ik moet om 20:10u bij de gynaecoloog zijn, controle na m'n ziekenhuis opname. Ben nu namelijk 1 week thuis. Hoop stiekem dat we nog eens naar ons kleintje mogen kijken <3

Maar we gaan straks eerst bij de Mac eten. Ssssst. Niet tegen m'n gynaecoloog zeggen hoor! Mag niet vet eten, hihi. Maar vind dat ik het verdiend heb! En heb er al zooooolang zin in......

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja klussen hahaha ...sorry :)

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dat vind ik erg kinderachtig!
    Maar goed laten we het maar ergens anders over hebben..

4. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieder z'n ding en ieder z'n mening. :)

Hier nog geen tekenen van de vruchtbare periode. Wil er minder mee bezig zijn, maar wil nog niet echt lukken.

Moonlight, zou wel erg grappig zijn als je nu weer op 43 dagen zou zitten :p

5. XmoonlightX

Ja he haha, dan zit er wel een regelmaat in &#128521;
    De eerste keer was 33 ,maar toen heb ik gevlogen en dan ben ik altijd wat later ...
    Hier wel in,inmiddels iets slijm en pijn aan de linkerkant van me buik,maar nog geen positieve test.
    Grappig ik heb altijd pijn aan de linker kant, nooit rechts

6. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Ik snap er soms echt niks van!! Hoe kan je nou 1x een cyclus hebben van 28 dagen , dan denk je: oké mijn lichaam snapt het weer , en dan heb je er weer een van 43 dagen! Vindt ik zo gek,

heb ik zelf ook hoor .. bij mij is er ook nog niet echt een regelmaat in te krijgen, maar ik hoop echt dat deze cyclus tussen de 28 - 32 dagen ligt, dan zit het in ieder geval dicht bij elkaar !

@Beepje, ja ik begreep je opmerking hoor haha :) Ik hoop ook voor je, dat je, je kleintje mag zien!! En lekker MAC .. ik en vl zitten vaak om 00.00 nog in de auto in pyama op onze sloffen op naar de Mac drive haha slecht he.

7. beebj

beebj Niet meer actief

Dan ben ik maar kinderachtig :)

Gelukkig is bij mij de dichtstbijzijnde Mac een half uurtje rijden, hahahaha.

Weeral een week thuis na m'n ziekenhuis opname & vanavond bij de gynaecoloog geweest. M'n schoonmoeder is voor de eerste keer mee geweest. Alles is goed met ons kindje! Het is weeral 3,34cm en het hartje klopt goed! Weer een mooie 4D echo gekregen <3 Ook bloed laten afnemen bij de Spoed voor een bloedtest of ik en het kindje gezond zijn (combinatietest). Over drie weken weer terug! Zijn nu 10weken en 1dag & al helemaal verliefd op ons kleintje!

8. beebj

beebj Niet meer actief

Ik vind het erg bijzonder dat jullie allemaal moeten betalen voor een 3D/4D echo. Tenminste dat lees ik toch als ik het goed lees?

Ik ben nu 10weken en 1dag en al vier keer voor een echo geweest, waarvan ik de laatste twee keer ook in 4D echo gekregen hebt. Gewoon bij m'n eigen gynaecoloog. Niet om hoeven vragen, deed hij uit zichzelf. En kost me ook nog is helemaal niets. Of heb ik zo'n goede zorgverzekering? Betaal toch maar €110,- per maand voor mij alleen... Zit wel in Knokke (België), misschien dat dat het verschil maakt? Gewoon in het ziekenhuis bij een gynaecoloog/verloskundige.

En ook mag ik naar elke echo m'n usb stick meenemen, waarop hij de bewegende beelden zet, ook in 4D.

9. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Beebj ik weet van mijn schoonzusje uit Harelbeke dat in Belgie de voorzieningen idd beter zijn als je zwanger bent dan in NL.

10. XmoonlightX

Ja komt idd door België... Ach andere dingen zijn daar weer minder..
    Al hoewel velof met zes maanden wel lekker klinkt ;)

11. beebj

beebj Niet meer actief

Haha. Ik woon gewoon in Nederland hoor. Maar de medische gebeuren is in België gewoon veel en veel beter. Het enige wat wij in Nederland doen, zijn de tandarts en huisarts; maar ook hun zijn van oorsprong Belgs.

12. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Haha dat is goed geregeld..... Best of both worlds!&#128521;

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hoi meiden, als jullie nog met mij willen kletsen (na t acafietje) of hoe je t schrijft. Hier een nieuwtje. Moest vandaag weer urine inleveren voor na controle op de antibiotica kuur ivm blaasontsteking. Me urine is nog niet schoon maar ivm zwanger krijg ik geen kuur meer. Huisarts had gezegd HEEEEEL VEEL drinken ( wordt lastig voor mij ) en even cranberry sap nemen. Maandag nog veel klachten? Dan moet ik WEER urine inleveren.

Hebben jullie misschien tips om veel te kunnen drinken? Ik heb er namelijk ontzettend veel moeite mee. Drink nog niet eens een litr per dag!

Ps. Heb midden in me onderbuik/beetje links soms t idee alsof er iets tegenaan tikt (van binnen), zou dat nual het begin kunnen zijn van het voelen van me kindje? Ben a.s. zondag 17 weken. En is niet de hele tijd hoor. Soms heeeel even.

Sorry liefs Simone

14. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben zelf heel erg gevoelig voor blaasontsteking. Heb het dan ook erg vaak. Ook ik vind het moeilijk om veel te drinken. Ik drink wel graag thee en er is ook cranberry thee. Verder zijn er ook soort vitamine tabletten waar cranberry in zit. Misschien is dit een optie voor je? Cranberry sap vind ik zelf heel erg vies, maar de thee is goed te doen.

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik heb nu cranberry pillen en vitamine C pillen, en echt proberen meer re drinken hoe moeilijk ook.. Hopelijk gaat t dan over.

16. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Simone. Ik heb bijvoorbeeld altijd een flesje drinken in de buurt en dan kan ik vaker kleine beetjes drinken. Weet niet of het wat voor jou is?
    Ik heb ondertussen mijn ei gevonden! Omdat ik steeds rondes van 33 en meer heb wilde ik wel eens weten of ik wel een eisprong heb.

17. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Hey Xsimone, tuurlijk willen we wel met je praten.

Lastig idd om verl te moeten drinken, ik drink zelf in mijn lunchpauze standaard een flesje water weg van 0,5 liter.
    Anders kom ik ook niet aan genoeg vocht.

Misschien crystal clear een idee. Soort van water met een smaakje.
    Verschillende smaken!

18. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor het waterverhaal: is het een idee om een fles water te nemen en daarop af te tekenen hoeveel je ieder uur gedronken moet hebben? Heb even een voorbeeld opgezocht (enkel voor het plaatje): H2 Oh No! - Modern Mommyhood

19. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    @Simone: Tuurlijk willen we nog met je praten ! :) Ik zou gewoon elke keer kleine slokjes nemen, dan gaat het ongemerkt toch snel, en in een flesje!

Even iets heel anders:

Ik zat laatst is te denken he, en we zitten hier allemaal op het forum met elkaar te kletsen, maar toch heeft iedereen denk ik wel een beeld van elkaar hoe we er uit zien, terwijl we nog geen foto's hebben gezien.

Hoe denken jullie bijvoorbeeld dat ik er uit zie? Blond, donker etc.

Gewoon nieuwsgierig :D

20. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Haha Amber. Grappig spelletje.....

Jij denk ik slank, halflangblond haar.

Van mij hebben jullie een foto dus helaas doe ik niet mee met raad het plaatje hihi

Share This Page