(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Haha raad het plaatje, dat klinkt leuk! Ja van jou hebben we inderdaad een foto haha! :)

& wat denkt de rest .. :D Dan zal ik het straks verklappen haha.

2. xSimone

xSimone Niet meer actief

Half lang blond haar, pony is meegegroeid met je haar.
    Slank.

En van mij?

3. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @Simone: Ik denk dat jij zeer dun bent ( je begrijpt wel wat ik bedoel he haha:) ) en tot je schouders blond haar.
    & ik denk dat je zilvere ringen om hebt :D

4. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Haha ik denk van Simone donkerblond lang haar. Idd behoorlijk slank( op het buikje na) 😉

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hihi nog meer mensen?

Hoe doen we t ?
    Met foto's van jezelf?

6. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ja we moeten even wachten op de rest, wat zij denken :D

Zou kunnen, we kunnen ook gewoon zeggen hoe we er uit zien..:)

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Kan zeg t maar hoe jullie t willen.. Hihi

8. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoor!

Ik ben vandaag weer voor het eerst wezen werken van 9.30u tot 12u. Viel nog best mee. Maar wel blij dat het een rustige periode is en ik kan rusten wanneer ik wil.

9. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Denk dat ik liever gewoon zeg hoe ik er uit zie ..:) wie weet zitten er bekende op het forum, en die hoeven niet alles te weten wat ik hier allemaal vraag :D

Beepje we hebben jou mening nog niet gehoord over hoe je denkt dat we er uit zien :D

10. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    wat een leuk clubje
    mag ik mee kletsen ?

ben nu 3 maanden van de pil af, cyclus lijkt steeds korter te worden en ik gebruik ovu testjes..
    over 4 dagen mn nod..ben zo benieuwd !

11. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom JMay!

Hoe zie jij eruit spel:
    Amber: lang blond haar, slank, circa 1,70m.
    Simone: slank, donkerblond haar ook lang. Denk zo rond de 1,80m, maar dat is echt gevoel.
    Beebj: donker haar tot net over de schouders, tussen de 1.65 en 1.70 en gewoon postuur.

Hier gisteren vruchtbaar slijm gespot, dus gelijk aan de klus. Ik had nog twee ovulatietesten van de vorige keer, dus voor de check vandaag die test gedaan (gisteren dacht ik er pas aan nadat ik drie glazen water had gedronken). Was gewoon gelijk positief. Terwijl ik nu geen vruchtbaar slijm meer heb. Iemand daar ervaringen mee?
    Dat brengt me ook op een andere gedachte: ik heb ooit eens gehoord dat als je positieve ovulatietesten hebt je ook zwanger zou kunnen zijn. Is dat waar of niet?

12. beebj

beebj Niet meer actief

Hahaha nee, sorry, ik ga niet mee doen, ben daar echt heel slecht in.

13. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben 1,74m en weeg 62kg; normaal postuur dus, maar m'n buikje is al erg goed zichtbaar! Heb lang donkerblond haar, want in de zomer bijna helemaal blond kleurt door de zon. Groene ogen. In elke oor drie oorbellen, een navelpiercing en een tattoo op m'n linker boven arm.

14. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Welkom JMay! Spannend hé, vooral de tijden rond je NOD. echt slopend bijna gewoon haha! :D

Komisch Beepj, dat had ik niet bij je gedacht haha! Slaat natuurlijk nergens op, maar omdat je in je hoofd toch een beeld bij iemand vormd hihi :)

@Silverwolf : Je kan inderdaad positieve ovulatietesten hebben als je zwanger bent, dat staat bij de sensitesten ovulatietesten ook in de gebruikersaanwijzing. Als je 4 of 5 dagen een knal test hebt, moet je een zwangerschapstest doen zeggen ze. Ik heb geen ervaring met het geen slijm hebben en wel een knal test, maar ik denk dat het betekend dat je eisprong nu heel snel zal knallen, want op het moment van een positieve test duurt het nog 12 - 24 uur voordat hij sprint.. toch? Dus het kan wel zo zijn dat je een positieve test hebt, die had je dan gister ook gehad als je getest had, en dan springt je ei vandaag.

Iemand ervaring met de ovu.testen van de kruidvat? Heb niet zoveel zin om bij sensitest weer te bestellen, terwijl ik ze wel fijn vindt. Wil morgen nl even naar de kruidvat wat foliumzuur en vitamine inslaan. Ga morgen ook maar is proberen te stoppen met roken :D

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik zal maar bekennen hoe ik eruit zie.

Ben erg klein. 1.63, was erg dun werd later toen ik samen ging wonen iets voller naar nog erg dun, me buikje is nu idd ook goed zichtbaar.
    Heb van mezelf donkerblond haar maar heb high lights dus nu erg blond. Heb laagjes in me haar en me pony mee gegroeid. Me haar komt ong tot me BH bandje aan de achterkant.
    heb een zwarte bril, die brillen die erg in zijn/waren? Die grotere :), neuspiercing en had navelpiercing maar die is er nu uit ;)

Nou Amber nu mag jij bekennen :D

16. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Iedereen had mij fout :D

Ik heb heel donker bruin haar, bijna tot m'n kont (1 lengte) . Ik heb 2 oorbellen in ieder oor, een neuspiercing , en voor de rest veel gouden sieraden ..:) .. Ben 1.68 lang
    & ik ben volslank, niet echt dun. En ook groene ogen!

@Simone: Jou hadden we dus een klein beetje goed haha!

17. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Nu moeten we Silverwolf nog raden :D

18. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, nou, kom maar op :p

19. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk dat jij half lang licht bruin haar hebt, ongeveer 1.75 lang, slank bent, en een bril .. :D

20. beebj

beebj Niet meer actief

AmberS, toch zat je er niet ver vandaan bij mij toch? Alleen m'n haar langer en lichter dan je dacht.

xSimone, waarom je navelpiercing eruit gehaald? Zonde joh!

Mijn haar ben ik op 1 lengte aan het laten groeien, alleen m'n pony schuin afgesneden zeg maar. En de lengte is ook ongeveer m'n bh bandje.

Share This Page