Zo, ben een paar dagen niet online en er wordt hier een gezellig spelletje gespeeld 😉 hier denk ik dit weekend m'n ei gehad, maar tis een beetje vaag, hahaha. Was te druk met andere dingen om er goed op te letten...
Inderdaad heeeeeel erg jammer maar door mindere weerstand is hij enorm gaan ontsteken. En dit was de enige manie om hem nog mooi te laten genezen
Hoi meiden, Gister een meisje die ik kende overleden door auto-ongeluk, meisje is 19. Niet te beseffen. Haar vriend naast haar is helemaal uit de auto geslingerd en met onbekend letsel opgenomen. Andere auto waar t ongeluk mee was, is over de kop gevlogen en in de sloot op de kop terecht gekken. Echtgenoot is met onbekend letsel ook opgenomen en bestuurder een man is overleden (verdronken). Ik ben zo blij dat wij naar het bos waren en dus mijn vriend niet mee was naar de brandweer die kende haar namelijk ook wel, hij baalde wel een beetje, maar denk dat het wel beter is dat ie niet mee was! Heb vandaag vlk gebeld en gevraagd om echo. Heb nou elke dag wel beetje bloedverlies en gister was het wat meer, al met al wel een inlegkruisje vel rood. Mag vanmiddag 14.15 om echo, om dingen uit te sluiten... Zo eng. Me moeder gaat mee Want vriendlief is aan t werk.
@Moonlight: Ja we dachten we gaan maar eens een spelletje doen haha. Nog geen ei gehad dus.. wel n leuk weekend gehad ? @Simone: Heftig joh .. pfff. Ook vervelend dat je elke keer bloed verlies, hoop dat ze je bij de echo weer wat gerust kunnen stellen!
Ik hoop het zeker ook! Hopelijk komt er niks uit, en is het onverklaarbaar (en dus niet ernstig, zolang het maar goed gaat met de kleine!) Dan ben ik wat meer gerust!
Misschien mag/kan ik ook wel weten wat het geslacht is al. Maar dan vraag ik of het in een envelop kan, dan kan ik het vanavond samen met vriendlief doen! Niet alleen samen met mama natuurlijk moet een moment van samen zijn. Maar ik ga er niet naar vragen "denk ik", want dat is niet de reden waar ik voor kom! Zou wel leuk zijn, en anders nog maar even 4 weken wachten. Over 4 weken 19 maart geslachtsbepaling 20 weken echo! Main, heb buikpijn van de zenuwen... Damn.
Hey meiden, Net bij echo vandaan. Alles was goed met Het kindje enorm druk en placenta lag gewoon goed aan de voorkant. Wel heeft ze me doorverwezen naar de gynocoloog omdat ik nog een aantal dingen heb die onderzocht moeten worden. En waar het bloed vandaan komt, maar met hèt kindje is iig alles goed. Ze kon t geslacht wel zien maar niet met zekerheid dus ze zei dat doen we over 4 weken met de 20 weken echo. Mijn moeder verwacht dat ze een meisje zag, ik twijfel heel erg zat ook erg aan een jongen te denken! wel jammer dat ik het nu nog niet weet. Dat ik geen envelop mee kon nemen, hihi maja nog 4 weken! 19 maart. À.s. Woensdag moet ik naar de gynocoloog, wel eng hoor inwendig onderzoek! Het kond inderdaad kloppen dat ik me kindje af en toe al voel blobben hihi
Na weekend was top! Ga er verder niet over uitweiden maar was erg gezellig Mn ovu testen worden al duidelijker dus zal een van deze dagen wel goedkomen. Word vast een cyclus van 33 Ben benieuwd wat jullie dan bij mij denken haha.. Oh fijn dat alles goed was simone!! Maar vreselijk van het ongeluk, bah krijg ik altijd erg de kriebels van
Aah, vandaar xSimone! Echt zonde inderdaad... Ik kan m'n navelpiercing inhouden tot het 'zeer' begint te doen en daarna doe ik er een flexibele zwangerschapspiercing in. Die heb ik alvast in huis gehaald. En die moet in principe altijd kunnen blijven zitten. Bij een enkele gebeurd het dat die ook 'zeer' begint te doen en ja, dan moet ik hem er uit halen en groeit hij waarschijnlijk dicht. Maar anders kan ik na de zwangerschap weer de normale piercing in doen. Dus ff afwachten! Heftig joh! Sterkte met dit verlies.. Mooie echo trouwens! Wij houden die lekker volledig voor onszelf. Na elke echo gaan we langs bij mijn ouders en mijn schoonouders om het te laten zien. Maar verder voor degene die het ook wilt zien, moet maar bij ons thuis langs komen
Jemig heftig zeg van dat ongeluk. Hier verder niks bijzonders. Als het goed is vanaf woensdag vruchtbare periode. Als ik tenminste weer een cyclus van 28 heb. Verder nu druk met spullen inpakken en afbreken. Volgende week woensdag eindelijk de sleuteloverdracht....
Spannend Esmyralda! Zal wel een hoop geregel zijn of niet, het verhuizen?! Wel leuk, dat je nu bijna kan! Ik heb maar weer ovulatietesten gehaald, en van Davitamon Compleet Mama de pilletjes en nog extra vitamine kauw tabletten + IK BEN GESTOPT MET ROKEN , dus ik ben de hele dag echt heeeeeel erg chagi... echt een verslaving, ben benieuwd hoe lang ik het vol houd.. @Moonlight: Ik denk dat jij halflang blond haar hebt, ergens wel een tattoo / piercing, ongeveer 1.70 lang.
AmberS ik ben inmiddels zeven jaar gestopt met roken. Het is niet makkelijk maar als je het echt wilt dan gaat het je lukken. Verhuizing idd spannend. En zeker een hoop geregel maar het is het echt zo waard. Van een kleine 4 kamerflat naar een grote eengezinswoning..
Oh heerlijk, een grote mensenhuis veel plezier met het klussen !! Heerlijk om er een eigen plekje van te maken.. Amber! 1.70 meter? Ja zo'n 18 jaar geleden ja haha...ik ben 1,85 m Blond klopt maar daarbij houdt het op , haha..
Haaay meiden, Zoals julliew eten ben ik gister om uitwendige echo geweest ivm bloedverlies controle (17,1 weken). De vrouw van de echo kon het geslacht wel zien maar niet met alle zekerheid dus wilde wachten tot 20weken echo (over 3weken). Zij had me doorgestuurd naar de gynaecoloog om dingen vast te stellen en te controleren, hier moet ik morgen heen zoals jullie weten en denk dat ik dan wss een inwendige echo krijg!? Maar weet iemand ook of je bij een inwendige echo het geslacht rond deze tijd wel beter kan zien? Liefs xSimone
Hoi Simone, Ik denk dat je dat beter kan vragen in een ander topic .. Ben benieuwd Moonlight , kom maar op met de waarheid haha ! Hier ovulatietesten in huis, ik heb er 7 , vanaf welke dag zal ik beginnen met testen ? De laatste cyclus was 32 dagen, die daarvoor 30. Ook is dit dag 2 dat ik gestopt ben met roken .. MOEILIJK!! maar hou het wel vol nog ... rookte toch al weer 8 jaar!
Haha helemaal niks spannends hoor 😀 Ik zal als ik jou was van 30 dagen uit gaan, dus op dag 13 beginnen? En mbt het roken, het wordt vanzelf makkelijker en goor
Ja ik twijfel tussen dag 13 en 14 .. Wil niet weer net m'n ovu.testen ophebben, en nog niks weten haha. Dag 13 of 14 zelf zal er toch wel niks gebeuren, tenzij ik ineens een cyclus van 28 dagen heb.