Oooohh er is ook echt nog geen regelmatigheid in te krijgen he Moonlight!! Ik heb vandaag slijm gespot, dag 13, dus ik moet morgen echt beginnen met m'n ovutesten. Ik ben opzich wel blij met het slijm, want dan zal mijn cyclus toch wel weer tussen de 30 / 32 dagen liggen.. Als het maar regelmatig is !! Hier druk met de winkel, webwinkel, opening van een nieuwe zaak in de buurt, M'n moeder heeft ook een nieuwe locatie van haar winkel geopend, naast mij. Kei gezellie.. Ik ben van de week tante geworden van een prachtig meisje .. zo trots.. allemaal kleertjes van mn winkeltje aan natuurlijk
Ik heb bijna een week slijm gehad voor mn eisprong!! Denk niet dat ik er regelmaat in ga krijgen, want dat had ik vroeger ook niet...daarom was ik zo verbaasd dat ik het twee jaar geleden wel a 28dg had.. Had toen nooit meer moeten beginnen met de pil...al hoewel dat zeg ik nu zo achteraf haha.. Gefeliciteerd Tante!! Voor het eerst??
Ohja vervelend is dat, maarja als je toen nog geen kinderwens had, moet je toch wat.. ik heb meestal 2 a 3 dagen voor ei veel slijm.. Nee dit is de 4e waar ik tante van ben :d Ik slik nu van dagravitamon vitamine kauwtabletten en compleet mama.. voel me er echt goed bij! Energiek.. & gestopt met roken oh oh wordt nog s gezond!!
Hé dames, lees wel met jullie mee af en toe, maar probeer er nog steeds wat minder mee bezig te zijn. Hier op het wachtbankje tot NOD (12-3). Hoe gaan de testen Amber? Kan het geen kwaad als je cyclus geheel onregelmatig is? Kan me voorstellen dat het dan lastiger is om zwanger te worden...
Wat ik begrepen heb, kan het geen kwaad, zolang je wel een eisprong hebt.. echter is het misschien wat lastiger om zwanger te worden als je niet weet wanneer je ei is.. Op jaar basis hrb je misschien wel net even wat minder rondes dan als je elke 28 dg ongesteld bent. Ik heb bij elke cyclus denk ik wel een ei gehad, dus dat het een kwestie van raak schieten is 😝 Ik zie op het forum genoeg meiden met een regelmatige cyclus die er ook lang over doen....er zijn nog veel meer factoren belangrijk... Dus nee ik maak me daar niet druk om, vind het alleen irritant. Omdat ik hormonaal ook merk dat ik last krijg als ik een lange cyclus heb
Ik denk ook dat het vooral vervelend is, dat het zo lang duurt voordat je weer naar een volgende ronde mag gaan.. Ik heb vandaag een donkere ovulatietest, dus m'n ei zal binnen 24 - 36 uur springen staat er. Klussen dus vanavond Ik zit nu op cyclusdag 15 , dus als m'n ei op dag 16 springt, heb ik gewoon weer een cyclus van 30 dagen .. Zou opzich top zijn, dan zijn de afgelopen 3 cyclussen toch wel regelmatig geweest (30 - 32 - 30)
Weet je wat wij de laatste ronde gedaan hebben? 2 of 3 keer in de ochtend geklust ipv de avond, had ergens gelezen dat je in de ochtend meer vruchtbaar bent. (Weet niet of het een fabel is) Maar deze ronde was het wel raak bij ons, maar kan natuurlijk ook toeval zijn Maarja.. wie weet hebben jullie er iets aan en proberen kan geen kwaad toch? !
Verdorie. Vanmiddag en vanavond komt er visite voor m'n verjaardag. En juist vandaag heb ik een k*t dag. Super veel last van m'n buik weer. Ga zo is kijken of ik zo'n zwangerschapsbroek al pas, want gewone spijkerbroek drukt te veel. Het gaat echt niet goed.. Ik moet sochtends altijd veel kokhalzen, maar zodra ik drankje in heb, gaat het altijd wel weer. Nu dus niet. Zweet als een gek. Net hondjes uitgelaten, maar onderweg op de stoeprand gezeten.. Lig nu ff terug op bed.. Potver he. Wil nog douchen en stofzuigen voordat de visite er is. Ook m'n strijk stapelt zich weer op. Mijn moeder komt dat straks ophalen om voor me te doen. Ik word er gewoon niet goed van. Kan niks meer zelf. Het lukt me allemaal niet.
Beebje! In vredesnaam zeg die visite af!!! Als het goede vrienden zijn dan snappen ze het wel!! Kruip in bed en laat de boel de boel!!!
Nee. Dat kan ik echt niet maken. Ze komen al vanaf 14 uur. Het is allemaal familie. Vanavond komen er een paar vrienden. En morgenmiddag ook een paar vrienden. Gelukkig komt mij moeder om 14u naar mij toe; zij gaat me helpen met alles. En ook manlief is straks gelukkig thuis. Ik ga nu even een warme douche nemen... Ik ben het beu om niks te kunnen.. Het is mijn leven.. Mijn verjaardag.. Mijn dag.. Ik wil alles zo graag zelf doen. Zit nu gewoon te huilen.. Het is net alsof m'n hele leven wordt afgepakt zo
Je kan dat niet maken????? Sorry maar dat snap ik niet.... Als ik achteraf op een verjaardag kom en dan blijkt dat diegene zich stront beroerd voelt en geen energie heeft, dan voel ik me schuldig omdat we dan doodleuk daar zitten terwijl diegene lekker onder de wol hoort te liggen.. Tuurlijk meis je moet het zelf weten maar ik wist het wel...want met een beetje pech blijf je er de hele zwangerschap last van houden. Depri op je eigen verjaardagsfeestje is echt niet leuk voor jezelf! Beter volgend jaar van genieten... Maar goed , veel sterkte! En hopelijk kan je toch een beetje genieten
Jeetje Beebj, wat heftig! Maar familie en vrienden begrijpen dat toch ook wel dat se dan beter niet kunnen komen!?
Hebben jullie dat ook? Ik heb na mn eispring altijd een buik alsof ik drie maanden zwanger ben...darmen zijn altijd van slag ofzo na mijn ei...
@S3S ik weet niet of t te maken heeft met meer vruchtbaarheid sochtends.. ik denk dat het voor jou een goede timing was met je ei haha wij klussen altijd savonds.. sochtends ben ik nog niet echt in de stemming.. @Moonlight ja ik heb dat ook vaak.. volgens mij niet gelijk na mn ei maar wel snel.. en dat zie ik dan ( ja elke keer weer ) als een zwangerschapssymptoom haha.. @Beepje hoe is t nu met je? Ik heb een paar klanten in de winkel die ook echt de hele zwangerschap meer in t ziekenhuis zijn geweest dan thuis.. je moet proberen het los te laten en de situatie te accepteren.. je kan niet meer als je best doen!! Sterkte.!
@Amber, ik weet ook niet of dat ermee te maken kan hebben, heb het ook maar gelezen Ik vind in de ochtend klussen vreselijk zelfs, maar dat komt vooral omdat ik smorgens redelijk chagerijnig ben hihi en altijd veel last van mijn spieren en gewrichten. Het was meer van: ff uittesten of dit misschien werkt, maar de timing zal het m wel gedaan hebben. Fijn weekend allemaal! !
Wij klussen ook over het algemeen 's avonds. En als het waar is dat zaadcellen een aantal dagen kunnen overleven zou dat eigenlijk niet uit mogen maken😉. Tenzij je natuurlijk precies op het uiterste moment klust en als dat dan ' s morgens is tja dan heb je geluk. Hihi snappen jullie t nog?? Als het goed is en ik weer een 28 cyclus heb heb ik vandaag of morgen mijn ei. Gisterenavond nog geklust dus we zien 't wel. Heb deze x eigenlijk zoiets van anders maar even niet, is ook goed. Druk druk druk met verhuizen enz.