(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Stel ik hou er m'n hele zwangerschap last van, ik ga me niet 9 maanden opsluiten. Het is mijn leven en ookal ben ik zwanger, ik wil gewoon m'n ding kunnen doen. Natuurlijk begrijpt iedereen het wel, maar ben echt niet van plan om m'n leven 'stop' te zetten.

Voel me beter als gisteren. Ben gewoon veel moe. En niet lekker. Rugpijn, misselijk enz. Mja 't is vandaag wel redelijk verdraagzaam. Er is geen dag dat ik me gewoon fit voel.. Hopelijk komt dat snel weer.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tja opsluiten is ook niet een prettig idee inderdaad:D
    Maar als je het zo erg hebt, ga je het op een gegeven moment denk ik toch doen ;) hoe graag je het ook anders zou willen, als je meerdere keren per dag, week in week uit niks binnen houdt , kan je echt niet op stap hoor

Maar goed we gaan niet van het negatieve uit en hopelijk heb je er gauw binnenkort minder last van :)

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Inderdaad, denk ik ook!
    Maar hoop het beste voor je Beebj! Hopelijk knapt het gauw op. Beterschap meid!

4. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Even iets heel anders:

Moeten wij niet een deel II topic openen? Ik weet niet hoeveel bladzijde een topic maximaal mag hebben .. ? :)

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik zou het ook niet weten amber! ;) maar kan altijd. Kan geen kwaad om een nieuwe te openen toch?

6. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Volgens mij las ik nu ergens 5.000 berichten .. Als dat zo is hebben we nog wel even haha :D

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja maar dat zijn berichten he? Geen pagina's toch?

8. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Nee klopt, maar dit bericht wat ik nu schrijf is nr. 1288 .. staat rechts bovenin de hoek :D

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Oooohw dan kunnen we nog even inderdaad hahaa

10. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor ons allemaal die nog wachten ! Haha
    Maar voor nu kunnen we van jou zwangerschap mee genieten haha.

Ah wat vervelend! Hoor je vaker hè, dat als een vrouw zwanger is dat ze dan een blaasontsteking krijgen.

Hè vervelend een depressie ( werk in de zorg en zie wat het met mensen kan doen ) gelukkig! Je hebt een mooi vooruitzicht!

11. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL

Dat viel mij dus ook op! Als het goed is heb ik dinsdag een ei gehad. ( tenminste mijn lichaam reageerde toen zoals het normaal doet voor een ei )
    En heb ong sinds donderdag een opgezette buik dat ik even dacht ik snoep te veel ha :p

12. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    3s3 volgens mij zou de kwaliteit van de zaadjes smorgens beter zijn?

Beebj wat vervelend dat je je s'morgens zo voelt.
    Nu is er in mijn omgeving iemand zwanger. Zei had hier ook last van. Als ze dan morgens misselijk is dan maakt haar vriend een ontbijtje voor haar. Dan blijft ze in bed liggen en eet daar haar ontbijt. Dan bekomt het en is ze de rest van de dag niet meer misselijk.

Is het voor jou niet mogelijk dat je vriend/man dit doet s'morgens zou je savonds een broodje of een kracker ofzoiets kunnen smeren en in een plastic zakje naarst je bed kunnen leggen met bijv. Een glas water zodat je die direct kunt eten als je wakker word en niet voor je ontbijt hoeft op te staan en dan nog beroerder word.

Hopelijk werkt het ook voor jou?

Als jullie dit al deden dan heb ik niks gezegd ;)

13. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is er trouwens iemand bekent met stekend gevoel in schaamlippen op 6 DPO ? ( sorry voor details )

Gisteren op 5 DPO had ik steekjes in mijn buik en een trekkend gevoel in mijn liezen. Maar ik weet dat dit ook er gewoon bij kan horen?

Xxx

14. XmoonlightX

Nog een hoop weg te kletsen :D:D:D

Nee niet mee bekend wannabeemama...wel pijn in de buik maar dan vooral voor mn ei links onder

15. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    wannabeemama nee niet echt, wel een opgezet gevoel beneden.. dat heb ik wel meerdere keren gehad..

@Moonlight , kan jij even naar mijn ovulatietesten kijken bij het ovulatie&zwangerschapstesten gedeelte? Ik denk zelf dat ik 1 of 2 maart m'n piek heb gehad, maar vindt 't toch lastig .. & aangezien jij ook ovutesten gebruikt :D

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wat leuk ik werk ook in de zorg. Welke kant ben je opgegaan?

17. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja inderdaad Moonlight! Oke, dan voel je je ei er echt aan komen zeg maar?

Amber dat is iets wat ik 1x heb gehad nog voordat ik aan de pil ging hoor, maar alsof alles naar beneden gedrukt word zeg maar? Zo ervaarde ik dat, voelde heel ongemakkelijk.

Hee wat leuk Simone!
    Ik ben VZ- IG in de ouderen zorg. Nu bezig met een versnelde opleiding als pb-er:)

En jij?

18. XmoonlightX

Amber...denk de 2e die is het duidelijks,ook omdat je nu geen slijm hebt meer zeg maar :D

Wannabemama....ja heb echt een paar dagen ervoor pijn linker schuin onder mn navel en na de ei is dit weg :D en dit komt overeen met mn temp..

19. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan voel je dus echt duidelijk je ei!

Ik kreeg vorige week zaterdag last van gevoelige tepels , branderig.
    Dinsdag zou ik volgens een cyclus van 31 dagen mijn ei moeten hebben. En dinsdag avond toen begonnen mijn borsten op te zetten echt strak in het vel zeg maar. Dus ik denk ook dat hij dinsdag geweest is. ( met een cup à valt het gou op dat ze wat voller zijn. Ze zaten echt strak in het vel haha )

Sinds donderdag heb ik dus ook een wat opgezette buik. Alsof ik mijn buik helemaal vol gegeten heb haha. Maar ik had dat niet als iets gezien voor na een ei- sprong nadat jij dat net vertelde ha,

En nou ja gisteren had ik steekjes in mijn buik en ren trekkend gevoel in mijn rechter lies en vandaag ( vandaag 6 DPO ) dus die steekjes in schaamlippen.

20. XmoonlightX

Ja die buik is vreselijk,elke maand staat mn broek op knappen:D

Deel Deze Pagina