(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha het voelt opgeblazen :p

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Het ziet ook opgeblazen haha
    Heb elke maand zon horizontale streep op me buik haha :)

3. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo een die Hoog zwangere vrouwen ook hebben?

Die heb ik altijd lichtjes op mijn buik staan haha, van schaambeen tot navel. Geen idee hoe dat komt?
    Zal jij dat vast ook hebben, maar valt het dan wat meer op :)

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ben ook verzorgende IG'er. Ook bij ouderen. Werk nu in de thusizorg! :)

5. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL

Dit word nog toevallig! Dat is ook helemaal mijn ding! Ik vind het heerlijk in de thuiszorg :)

6. beebj

beebj Niet meer actief

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hahaa super! :D

8. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moonlight, wanneer kan jij testen?:)

9. beebj

beebj Niet meer actief

En heb ook m'n kraamzorg aangevraagd. In week 32 komen ze langs thuis om alles te regelen.

Spannend voor velen, hoop zoooo dat er positieve testen volgen!!!!

10. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL

En is het Pakket leuk?? Heb even gekeken, stonden veel handige dingen bij!

Oh spannend! Hopen dat het leuke mensen zijn !:) heb je al een ervaring met ze? ( bijv. Gezien hoe ze zijn bij anderen? Kan nogal verschillen hè per instelling hoe ze te werk gaan en zo.)

11. XmoonlightX

Altijd leuk die pakketten!

11 maart is mijn NOD!!

12. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee dan lopen we bijna gelijk!
    Ik mag 12 maart testen.

Merk je al iets??.

13. XmoonlightX

Haha grappig!! En silverwolf denk ik iets eerder.., toch?

Ik temp ook altijd savonds,, hij is nu wel erg laag voor mijn doen in de avond na mn ei...ben benieuwd of ik morgen een dip heb ;)
    En verder nee niet zoveel....vorige maand had ik echt veel klachten, toen was ik ook misselijk tot mijn nod...nu nergens last van ..
    Dus we zullen zien..

14. 3S3

3S3 Niet meer actief

Spannend Moonlight, wie weet! !!

Ik heb eergister de termijnecho gehad en loop mooi op schema, super fijn!
    Het is nog steeds onwerkelijk, denk dat het besef pas komt als het echt een dikke buik wordt!
    Voel me steeds zo verdrietig omdat ik te onzeker ben over de toekomst, kan en wil ik dit wel allemaal? ! Ik maak me zo'n zorgen, het schijnt vaker voor te komen zulke twijfels maar ik word er echt zo sip van :(

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hoe zit het als je het wel van je zorgverzekering krijgt? Want krijg ik geloof ik wel. Moet ik daar gewoon heen bellen naar mijn verzekering om aan te vragen of gaat t dan mee met kraamzorg?

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ken je gevoel. En je verdriet. Bij mij speelt de depressie ook nog licht mee. Maar komt vooral ook door hormonen hoor zomaar huilbuien en zorgen maken om alles.

17. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik temp niet dus ik heb geen idee, :p
    Oke dus weer anders dan anders .
    laat je het weten als je het gemeten hebt? Ben benieuwd!:)

18. XmoonlightX

Nee hij bleef gewoon hoog, haha..
    Ach maar dat zegt ook niks ;) kunnen alleen maar afwachten...
    Wel vreemd he dat je je elke keer weer anders voelt

19. beebj

beebj Niet meer actief

Het is inderdaad een nuttig pakket! :) Deze kraamzorg heb ik meegemaakt bij een vriendin in november en was er erg tevreden over. Vandaar dat mijn keuze naar hun uitging.

Je moet dat dan inderdaad aanvragen bij je zorgverzekering. Ik zou eventjes bellen. Ik heb een jongeren verzekering waardoor ik maar €109 per maand betaald. Als ik wel een gratis kraampakket wou, moest ik m'n verzekering aanpassen, maar dan gaat natuurlijk ook m'n premie omhoog. Dan is het veel goedkoper om zelf een kraampakket te kopen, haha ;)

Ben vandaag 12 weken, dus de grootste 'gevaren periode' is voorbij. Heb dan ook best even een diepe zucht vrij gelaten vandaag van opluchting, hihi. Het kan altijd nog mis gaan, zelfs tijdens de bevalling. Maar daar ga ik natuurlijk niet van uit!

20. aleska

aleska Lid

5 mrt 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1320 aleska, 5 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
    Goedemiddag dames!

Ik zal me even voorstellen, ik ben aleska 30 jaar oud, mijn vriend is 26. We zijn 3 jaar samen en we zijn nu tien maanden geleden met de pil gestopt omdat we heeeel graag een kleintje zouden willen :)
    Nu was het telkens een teleurstelling, telkens weer ongesteld, en ik denk ook steeds van oh nu heb ik geloof ik zwangerschapsverschijnselen maar ik lijk het me dus toch steeds in te beelden! En dan komen de tranen weer.. :)
    Dus hebben we deze maand de ovulatietesten van de Action gebruikt. Ik wist niet dat die vruchtbare periode echt maar zo kort duurde! Het was waarschijnlijk maar 10 uur ongeveer bij mij.
    Maaaar.. nu moet ik dus vrijdag 7 maart ongesteld worden, maar werd vanmorgen gewoon met een raar gevoel wakker, en ik rook een sigarettenlucht ( dat kan helemaal niet want we roken beide niet en wonen midden tussen de weilanden dus van buiten kon ook niet)
    Dus ikke naar beneden en een test gedaan.. en er kwam een vaag roze lijntje tevoorschijn!!!! Helemaal van de wap meteen :) als het nu eens echt zo mag zijn.....!!??
    Ik ben dus hele dag al zenuwachtig, want ik denk dat het alsnog mis kan gaan voor vrijdag!
    Ben net langs de kruidvat gegaan, beetje overdreven misschien van me.. maar heb een clearblue early, een kruidvat test ( 2v5) en een action test gehaald, en ze zojuist alle drie gedaan.. en alle drie geven ze een vaag streepje..!!
    Ik hoop zo met heel mijn hart dat het goed blijft gaan, en dat het wel echt zo is!
    Wat denken jullie?

Oh ik vergeet bijna te zeggen dat ik al de hele week zo'n buikpijn heb.. en vandaag en gisteren zit al hele tijd met mn broek stiekum open op het werk, omdat het zo duwt..

Deel Deze Pagina