(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

2. aleska

aleska Lid

5 mrt 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    van de testen bedoel je :)
    Moet ik even uitzoeken hoe ik dat doe...:D

3. XmoonlightX

Js idd vd testen :D:D
    Hoop het voor je meid na 10 maanden!!

4. aleska

aleska Lid

5 mrt 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij misschien een idee?
    Ik heb ze nu op mijn telefoon staan..
    En wil ze niet op dropbox gooien ofzo want dan kan iedereen ze zien toch?

5. XmoonlightX

Ja als je ze hier zet kan iedereen ze zien

Je kan ze ook in je album zetten en dan op prive, dan moeten we even vrienden worden

6. aleska

aleska Lid

5 mrt 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is gelukt het staat in mijn album!

7. XmoonlightX

Huh staat hij wel op prive want ik zie hem al terwijl we nog geen vrienden zijn

Nog even de privacy anders instellen!

8. XmoonlightX

En ja!!!! Hartstikke zwanger, gefeliciteerd!!! Wat een heerlijk gevoel voor je na 10 mnd!

9. aleska

aleska Lid

5 mrt 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt, dat is ook niet zo erg toch denk ik?
    Wat denk je van de testen?
    haha schaam me eigenlijk dood joh.. met mn drie testen meteen:)

10. XmoonlightX

Tuurlijk lijkt mij niet zo erg, zijn toch geen persoons foto's ,,iedereen hoopt ooit die foto te krijgen :D:D

Ik vind het duidelijke testen

11. aleska

aleska Lid

5 mrt 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOOOOohh dankjewel dankjewel!!! Wat heeeerlijk als het echt zo mag zijn!! Ik hoop dat alles goed gaat!:D
    Ik zit gewoon met knikkende knieën hier, wat ben ik blij dat jij er bent haha

Hoop voor jou dat het ook snel raak mag zijn, zie dat je vanaf augustus bezig bent!
    Ik val nu pas binnen dus weet niet goed wat er vooraf gegaan is, maar kan je wel aanraden om ovulatietesten te gebruiken, denk dat wij daardoor juist op het goede moment ons best hebben gedaan..

12. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Aleska, ik heb ook even meegekeken bij de testen en het is duidelijk te zien! Spannend hoor!

13. XmoonlightX

Dan zeg ik nog even, welkom!

Ja gebruik ovu testen en temperatuur opgemeten.. ei afgelopen vier maanden zeker gespot en goed geklusd, maar helaas nog geen resultaat..

Maar eigenlijk herken ik mn vruchtbare dagen gewoon aan mn eigen lichaam :)

14. beebj

beebj Niet meer actief

Ooeeeh,, Gefeliciteerd Aleska!
    Spannend!!

15. XmoonlightX

Wannabemama...jij verder al klachtjes??

3s3 wat vervelend zeg dat je er zo last van hebt!! Kan je helaas niet veel tips geven...misschien wat ontspanningsoefeningen?

16. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

17 okt 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD is dit weekend, de 9e. Ik weet niet of ik dan al ga testen. Op basis van gemiddelde cyclussen zou ik de 12e verwachten, dus denk dat ik dan pas ga testen. Als ik dat kan volhouden, tenminste :p

We zitten dus lekker op het wachtbankje met z'n drieën...

Gefeliciteerd Aleska!

17. XmoonlightX

Ahhhh ook rond dezelfde datum!! Spannend!

18. 3S3

3S3 Niet meer actief

Gelukkig ben ik niet de enige.
    Ik ben ook wat depressief aangelegd, heb er helaas dagelijks last van maar gelukkig meestal niet in alle hevigheid.
    Het komt vast wel goed, er gaat ook gewoon een hoop veranderen.. het is niet niks.
    Succes met jouw (depressieve) gevoelens, hopelijk zijn die straks beter als de kleine er is! !

19. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1339 wannabemamma, 5 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
    Heel Aleska welkom! Ook ik heb gespiekt en ik ben het helemaal eens met Moonlighten teyla, echt een duidelijke streep en dus ga ik je ook feliciteren!
    Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je dat het dan naar 10 maanden zo mag zijn!

Moonlight, ik ben pas voor de 2 ronde natuurlijk, maar merk al wel verschil dan de vorige maand. Een lichaam is een vreemd ding!

Ik heb eigenlijk geen andere dingen meer. Vanavond even een 15 min ofzo dat ik aan de linker kant van mijn buik een wat zeurend, drukkend gevoel had. Maar ik hou ook in mijn achterhoofd dat ik nu natuurlijk overal alert op ben haha. Verder niks nieuws. De steekjes ook niet meer gehad.

Ik heb eigenlijk geen verstand van het temperaturen. Maar hoop dat het zo mag zijn voor je! Ik hou je berichten in de gaten haha :)

3S3 , ik denk dat het inderdaad het besef is dat alles anders word en alles nieuw is en je niet precies weet wat je te wachten staat. dit kan best beangstigend zijn. Denk dat veel vrouwen gaan na denken over de toekomst vooral als ze zwanger zijn ;)

20. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik wacht het af! Ik zou het knap vinden als je geduld hebt tot de 12e haha,:p

Deel Deze Pagina