Heey gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Super na 10 maanden. Zeker mooie duidelijk positieve testen! Geniet ervan! Ik moest vannochtend weer voor controle bij vlk. Alles leek goed gelukkig goed geroeid, hartje klopte mooi snel, we hoorde hem/haar zelfs bewegen zo prachtig! ♡ Hartkloppingen van mij moet ik even aanzien eventueel huisarts bellen... Nou nog ongeveer 1,5 week en dan de 20 weken echo!♡
Ik hou het in de gaten Simone! Werd vanochtend misselijk wakker, hoop niet dat ik een buikgriepje of zo iets onder de leden heb
Sinds een aantal weken 1 a 2 voel ik me kleintje elke x van binnen een beetje!♡ het wordt elke x wat duidelijker ookal voel je het regelmatig nog niet! En is het alleen als ik zit of lig (vooral liggen). Nog eventjes en we voelen hem/haar ook aan de buitenkant hihi. Super!♡
Vanmorgen ongesteld geworden. Voelde het al twee dagen aankomen, het voordeel als je op je lichaam let Hoop dat de rest van jullie meer geluk heeft deze maand!
Silverwolf ik ben vanmorgen wakker geworden met echt giga krampen en ook ongesteld geworden . Deze cyclus was 27 dagen. Hoe is het bij Moonlight? Simone, misselijkheid is over gegaan... Zal misschien wel een voorbode zijn geweest van mijn ongi? Op naar ronde 3! Geen idee van hoeveel dagen ik uit moet gaan nu?
Balen SilverWolf en wannabemamma! Ik ben vandaag en morgen ziek thuis van m'n werk. Het ging echt goed de laatste twee weken. Zelfs m'n primperan siroop afgebouwd naar 1x per dag. Vanochtend stond ik op voor m'n werk en ren meteen naar de wc waar ik zat te kokhalzen en spugen met enorme buikkramp.. Maar weer opnieuw beginnen; meer rust pakken & 3x per dag primperan siroop. Was pas om 13:30u uit bed, viel telkens terug in slaap. Mja. Als je je top fit voelt, ga je automatisch meer doen... & toen werd ik dus meteen terug gefloten door m'n eigen lichaam..
Ja, dat ben ik ook zeker van plan.. Heb de hele middag met m'n hondjes in de zo'n gezeten met een goed boek, hihi.. Ben ook heel blij dat ze op m'n werk zo begripvol zijn. En het scheelt ook dat we nu in een rustige periode zitten, gelukkig.
Ik had een vriendinnetje die negen maanden thuis heeft gezeten ivm misselijkheid en braken...goed op jezelf passen hoor! Ziek is ziek...als je maar een beetje contact houdt met collega's... Hier nog niks, maar nod is pas woensdag dus kan nog van alles gebeuren Balen silverwolf!! Hoopte het zo voor je! Ik ga altijd uit van mijn kortste ronde wannabemama.. En inmiddels herken ik mn eisprong aan mn lichaam
Haha... Ja ik vooraf op slijm, bepaalde krampen, nadien meer zweten, savonds warmer, opgezwollen buik, pijnlijke borsten etc... Ik schrijf altijd alles op
Ik ook! In de app die ik heb .. Is wel handig, soms kijk ik dan ook terug in een vorige cyclus, van oh op die dag had ik dat toen ook , niks nieuws! Ik zit nu op dag 22 , dus nog even 8 daagjes wachten .. & Heb de griep te pakken dus ben blij dat ik morgen vrij ben pfff.. @Silverwolf: Balen, zeg! Nieuwe ronde weer..