Ooohh dat is echt klote zeg!! Ik heb ook een docu. op de computer waar ik een paar dingen in opschrijf + de duur van de cyclus haha ! (hoezo controle freak )
Haha..ik heb ook een boekje, daar schrijf ik ook alles in..maar ook leuke dingen wat ik tegen kom op het net dat ik denk oh dat is tegen die tijd leuk of handig om te weten
Balen Silverwof en wannebemamma.. Spannend Moonlight! Ook ik heb het 2 streepje gezien vandaag en ook de clearbleu gaf het aan: zwanger! Meende donderdag al een 2 streepje te spotten en voelde het ook aan mijn lichaam. Hoop zo dat het goed blijft gaan!
Spannend!! Ik durf niet eerder dan woensdag met de clearbleu te meten Maar goed dames, laat jullie het woensdag meten. Mn temp was vanochtend wel erg hoog , 37,5 ...afgelopen cyclussen is hij niet hoger geweest dan 37,2
Oh super! En dit is de eerste keer dat je positief test? Super! Zal vast wel blijven plakken! (Gefeliciteerd!!!!!) ♡
Hoi meiden, net voor uitslagen gebeld van gynaecoloog. De assistente kon me niet echt duidelijk antwoord geven. Maar er waren wel dingen in urine gevonden en bij t uitstrijkje ook onrustige cellen. Ze kon me niet duidelijk vertellen of dat cellen waren die duiden op baarmoederhals kanker of dat het met mijn wratten te maken heeft. Volgende week moet ik weer heen dus een week in spanning zitten. Heb al gevraagd om telefonisch consult met de gynaecoloog, maar is hele week niet aanwezig. Pfffff! Mijn moeder zegt als het wat ergs is had je allang heen gemoeten dus het zal vast wel wat meevallen. Assistente zei wel zat ik over 6 maanden al deze controles weer moet doen, gedver... Enig idee wat eventueel "onrustige cellen van genitale wratten" betekend? Als de baarmoederhals kanker is uitgesloten? Ze kunnen die dingen nu toch niet behandelen???
Ooohh, ik ben zo blij voor je XmoonlightX!! Hopelijk blijft het kindje plakken!! Gefeliciteerd!! Ook voor jou Teyla!! Spannend xSimone. Ik zou ook niet op mn gemak zijn hoor. Maar wat je moeder zegt, klopt meestal wel inderdaad. Afwachten, meer kun je niet doen denk ik..
Als je Genitale wratten hebt dan kan dat zeker weten lijden tot onrustige cellen in je baarmoeder. Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik zou me er niet te veel mee bezig houden, ( hoe moeilijk dat ook is! ) en anders nog een x bellen en gewoon vragen wat je wilt weten. Het gaan tenslotte om jou lichaam en je hebt het recht om te weten wat er aan de hand is of wat de vermoedens zijn.
Keek in mijn agenda, en zag ik dat ik verkeerd heb gerekend van woensdag naar zaterdag terug ( had met een cyclus van 31 dagen woensdag m'n NOD moeten hebben ), en heb deze maand dus een cyclus van 28 dagen gehad. Moet ik nou komende maand van 28 dagen uit gaan ? ( stel mijn lichaam geeft geen signalen deze maand )
Xmoonlightx gefeliciteerd!!!! Eindelijk een posi test voor je!! Even een update over mijn verhuizing. Inmiddels woonkamer helemaal geverfd en plafond gewit. Een muur grijs en de rest wit! Alle spullen zijn over en moeten nog een plekje krijgen. Maar verder loopt alles voorspoedig...