Gaaf die muur! Wannabemama, ik zou van 28 uit gaan en dan 1 testje er tegen aan gooien.. En anders erna rond de 31 dagen... Het is toch even afwachten wat moeder natuur gaat doen Simone, heb er gelukkig geen ervaring mee idd gewoon even met vk of gyn contact opnemen Amber, waar zit jij nu in je cyclus??
Heb gynaecoloog Al gebeld maja daar schiet ik dus niets verder mee op en vlk kan me hier ook niet mee helpen want die heft de uitslagen niet
Tja dan zit er niks anders op om even een week te wachten Maar even een hele andere vraag.. Moet ik een nieuw forum aanmaken voor de zwangeren van de net gestopt met de pil club?? Uiteindelijk is het doel van dit forum, praten over hoe je je voelt nu je gestopt bent met de pil en zwanger worden niet over zwanger zijn.. Hoor het graag van iedereen!! Ikzelf vond het namelijk niet altijd even prettig als ik over het zwanger zijn las... Tevens had ik soms het gevoel dat deze dingen de problemen met het niet zwanger worden ondersneeuwde , waardoor aan het laatste minder aandacht werd gegeven.. Ikzelf vind het wel leuk om met jullie allemaal contact te blijven houden! Dat kan via een forum of twee forums.
Ik heb af en toe overdag vooral smorgens wel elke x last van harde buiken. Ook heb ik blaasontsteking, zou ik hiervoor contact moeten opnemen met VLK?
Mij maakt het ook niet zoveel uit. Vind dit wel een leuk groepje meiden in ieder geval! Gefeliciteerd XmoonlightX!! Ben zoooo blij voor je <3. Ben benieuwd hoe ver je al bent.. Mijn clear blue test zei ook 2-3 weken & was toen toch al bijna 6 weken!
Wij gaan vanavond onze nieuwe angelsound doppler uit proberen! Vind het best spannend.. Dan kunnen we op een veilige manier vanaf 12 weken thuis naar de bewegingen, hartslag en hikjes van het kindje luisteren. Ook kunnen we de geluiden opnemen via een opname kabel op de of. Leuk om te bewaren! Of mijn eigen hartslag opnemen wat rustgevend zal zijn voor het kindje als het geboren is. Iemand ervaring met een doppler??
@Moonlight: Gefeliciteerd meid! Super !! Hoe reageerde je vriend, blij zeker !? Ik zit nu 5 dagen voor m'n NOD , dus nog even afwachten. Ik voel niks, dus ik denk dat het 'm niet wordt deze ronde .. Ik heb ook besloten om niet zo actief meer te zijn op het forum hier, omdat ik gewoon erg druk ben met m'n bedrijf, en ik er niet teveel mee bezig wil zijn, wat ik toch doe als ik hier de hele dag lig te loeren .. .. Net als Silverwolf geloof ik , die is ook niet zo actief meer .. Maar ik ben niet helemaal weg hoor, maar dan weten jullie het in iedergeval!! @Teyla jij ook van harte gefeliciteerd!!
ja heel blij Okay dan blijven we gewoon gezellig hier.. En hopelijk kunnen jullie snel aansluiten Ik kom zelf op vier weken uit met mijn berekening
Ik vind het wel gezellig met zijn allen hoor! En super Moonlight! Gefeliciteerd! Voel je je al zwanger? Oke dan ga ik dat doen, bedankt voor de tip! Hebben afgesproken dat als het met 6 maanden nog niet raak is, met ovu testen gaan beginnen
WAUW! Wij hebben zojuist voor de aller eerste keer het hartje van ons kindje gehoord!<3 Het was even zoeken, maar wat een prachtig geluid. Ook even naar m'n eigen hartslag geluisterd, zodat ik het verschil kon merken.
Inderdaad heel mooi! Vind het nog altijd onwerkelijk hoe je alles kunt horen en zien vanaf buiten af.. Blijft 'vreemd', hihi. Morgen begin ik in m'n tweede trimester! 13 weekjes zwanger, oftewel 3 maandjes <3 M'n buikomvang is al 9cm gegroeid vergeleken met het aller begin. Ben benieuwd morgenochtend naar m'n gewicht!
Ja , ik merkte het helaas aan m'n hartslag dat ik zwanger was.. Verder lekker warm en m'n maag voelt ook niet helemaal top! deze maand henik het uiteindelijk ingeschat met slijm en temperatuur in de gaten houden want de testen waren op haha
Zo, moet volgende week naar de HA, dan gaan we even bekijken of ik naar de vk ga of dat de HA me doorstuurd naar de gyn