(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GelukkigeMama01

GelukkigeMama01 Actief lid

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    haha ja.. gistere avond ook al gedaan:D dus vanavond nog en dan hebben we ons best weer gedaan:D:D

dit was trouwens de eerste positieve ovu test die ik gehad heb.

2. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    of is dat juist niet goed? 2 dagen achter elkaar in je vruchtbare periode???

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ach de een zegt vam wel, de andere niet..volgens mij is het alleen niet goed als het slecht zaad is...maar ik zeg go for it :D

4. XmoonlightX

Ben blij dat ik een foto van mijn clearblue test heb gemaakt...had niet gezien dat deze verdwijnt als de batterij op is 😀

5. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    haha tja ;) indd slim

6. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    nou haha dan gaan we dr voor:D:D:D

7. XmoonlightX

8. beebj

beebj Niet meer actief

Haha, ja dat had ik ook XmoonlightX. Die Clear Blue stopt op den duur, echt jammer is dat he!!

Wat een gedoe met die bh's zeg.

Ik had eerst altijd twee voorgevormde bh's mét beugel in maat 70C.

Toen ik twee maanden zwanger was, paste ik die niet meer. Toen heb ik bij een lingerie zaak in m'n dorp twee nieuwe bh's gekocht; niet voorgevormd, mét beugel in maat 75B. Laten opmeten en dit zou de goede maat zijn voor mij.

Nu ben ik drie maanden zwanger en ja hoor, die twee bh's paste al niet meer. Balen! Nu ben ik vanavond bij Hunkemöller in de stad 30km verderop geweest. Weer goed laten opmeten en uitgelegd dat ik het beu ben om telkens nieuwe bh's te kopen. Die krengen zijn al duur genoeg... Nu heb ik drie nieuwe bh's gekocht; niet voorgevormd, zónder beugel in maat 75C. Wat een verademing! Zoiezo zonder beugel zit al veel comfortabeler. Ze zijn van katoen, dus hetzelfde stof als je t-shirt, dus rekt echt goed mee. Deze kan ik (als het goed is) m'n hele zwangerschap aan en ook erna, want het is tevens een voedingsbh.

Hoop dat ik er nu tegen aan kan, haha. Ik ben zoiezo van plan om borstvoeding te geven (als dat lukt tenminste), dus dan kan ik die bh's ook mooi door dragen daarvoor. Zat alleen is te denken hoe ik dat dan moet doen met m'n truitjes zeg maar met borstvoeding... Maar daar heb ik nog even de tijd voor om daar iets praktisch op te verzinnen, haha. Tips zijn welkom!

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

75B komt het zelfde neer als 70C!
    Ik had altijd 70B, zit nu op 70C.

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Haay, ik heb erg last van me rechter kant van bekken wat uitschiet naar me bil/been. Vanmiddag was ik voor me nek/schouders bij de fysio, hij heeft een afspraak voor me gemaakt speciaal voor me bekken, volgende week donderdag moet ik er heen.
    Waarschijnlijk krijg ik "isias", zei me moeder. Zei heeft dit ook gehad precies zelfde symptomen.
    Ik hoop dat dit wat kan worden tegen gehouden, want me moeder had op een gegeven moment zoveel pijn dat ze niets meer kon.

Ik heb nual soms dagen dat lopen "eventjes" erg pijn doet (vooral ook met rechterbeen gebruiken/optillen).
    Dussss het zal me benieuwen, hoop dat het me gespaard blijft! :)

Me kleine is al aardig actief (voel het nu nog als 'luchtbellen'), die wel steeds duidelijker worden.
    Vanmiddag zag ik toen ik een schopje voelde aan de buitenkant van me buik een heel klein 'blubje' zeg maar. (Voel je nog niet van de buitenkant)!

Dusss erg leuk.
    Nog 4 dagen (woensdagmiddag) geslachtsbepaling en (iets meer) duidelijkheid over de gezondheid van de kleine! Zo spannend! ♡
    Die ochtend de uitslagen van de gynaecoloog! En vrijdag een tussentijdse toets van autorijden.
    spannende week dus!!!!

Oké, nu zijn jullie weer wat op de hoogte van mij! (a')

11. beebj

beebj Niet meer actief

Daarom snapte ik ook niet dat ze me bij 2 maanden zwangerschap opeens 75B aanraadde, terwijl ik daarvoor altijd 70C had. Heb nu 75C en zit goed en kan ik nog in groeien zelfs. Heb jij ook meegroei/voedings bh's xSimone?

Ik kijk daar zo naar uit, de kleine voelen. Dan wordt het veel meer 'echt' volgens mij. Mja, ben nog 'maar' 13 weken natuurlijk..

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

nee ik heb gewone voorgevormde met beugel van hunkemoller! :)

Het is een heerlijk gevoel! Lijken nu nog luchtbellen.
    Ik geloof dat ik t bij eind 18 wkn licht ging voelen? Wordt nu steeds meer en duidelijker.
    Maarja voordat je het aan de buitenkant kan voelen (dus vl mee kan voelen) zit je zo rond de 25 weken!

13. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer even een berichtje van mij. Nog niet veel klachten, wat last van mijn borsten en ben 's ochtends steeds erg vroeg wakker, een uur of 5. We hebben het nog aan niemand verteld, maar loop wel tegen wat problemen aan wat betreft het eten. We hebben in april een feestje en moesten ons voorkeur doorgeven voor het eten, was allemaal niet zwangerproof...Denk dat veel mensen het al in de gaten hebben.

Volgens mij heeft Amber bijna haar NOD, ben voor haar aan het duimen!

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Vandaag alweer 20 weekjes! ! :D we zijn op de helft!

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Misschien kan iemand weer even een overzicht maken over de club? Wie zwanger in welke ronde, wie nog bezig enzo...?? Ik totaal geen overzicht meer!

16. XmoonlightX

Hier wel last hoor!! ;)
    Vermoeidheidheid, ochtendmisselijkheid,opgezette darmen, zere borsten die nu al bijna mn cup uitgroeien ...

Oja is amber al bijna zover, vingers crossed!!

17. beebj

beebj Niet meer actief

Leuke foto xSimone! Hoe jou buikje nu is met 20 weken, is mijn buikje nu al (ik ben morgen 14 weken).

18. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    Mooi buikje simone!!
    hier gistere en eerdergiste een knipperende smiley en vanmorgen een stilstaande smiley dus vandaag was piek vruchtbaarheid :D:D

we hebben ons best gedaan hihi:D:D:D dus we zullen zien over 14 dagen..;);););)

19. XmoonlightX

Goed zeg dat je je ei weer gevonden hebt!! Nu weer op dat ellendige bankje ;)

20. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    haha ja indd ;)

Share This Page