Oke ik heb net en test gedaan en volgens mij zie ik echt heel licht een streepje. Of zijn het mijn hersenen die met me op de loop gaan?! Het is echt HEEEELLL LICHT. Kijken jullie er ff naar, misschien verbeeld ik het me wel...
Volgens mij zie ik ook een heel licht streepje! Morgen(ondertussen vandaag), nog even 1 tegenaan gooien!
Omg nog 1,5 dag!!! Morgen 14.15 geslachtsbepaling, 20 weken echo! Ik vind het zo leuk maar ook dood eng! Je weet nooit wat je te horen krijgt... straks is er iets mis! Ben zo bang maja moet je niet vanuit gaan natuurlijk! Maar alles kan! helaas. Morgen om 9.10 ook nog naar de gynaecoloog voor de uitslagen van kweek en uitstrijkje en urine kweek, waren wel wat onrustige cellen ed gevonden.....
Net weer een paar testen gehaald. En omdat ik zo nieuwsgierig ben gelijk maar weer een x getest.. En ja hoor weer een vage streep maar volgens mij iets duidelijker dit x
Jazeker, ik zie weer een streepje! Lijkt inderdaad duidelijker!!!! Een voorzichtige 'gefeliciteerd'! Misschien over 2 dagen weer even een testje wagen! Super meid. Ben echt blij voor je! Hoeveel rondes was dit?
Hihi thanks. Ik ga over een paar dagen een clearblue halen. Maar zoals ze zeggen een streep id een streep😊😊
Oké, super! Ik heb mooit CB test gedaan. Heb het bij 3 kruidvat 2v5 gehouden hihihi Inderdaad een streep is een streep! Ik vind de action testen alleen eng. Omdat ze zo goedkoop zijn Ik wist eerst niet eens dat action testen had btw
pff meiden voel me echt niet goed.. hoofdpijn.. heel erg moe.. en dat terwijl ik kei goed slaap... echt vervelend denk dat ik ziek word..
Ik vind hem echt wel duidelijk hoor teyla!! Dit was de mijne vier dagen voor nod Trouwens die van de action werken prima, nooit een streep gehad, alleen maar deze ronde 😄