Ik had gister ook geen streepje dus volgens mij werkrn die action dingen wel.... Ik begin toch wel positief te worden hihi
Ik doe morgen nog een x een action test, heb er toch nog 3 haha... En dan doe ik donderdag een CB. Maar ik geloof nu wel dat ik zwanger ben. Anders zou er echt helemaal niks te zien zijn, toch?!
Ja hoor ik denk echt van wel.... Bij mij waren de action altijd omo wit,ik vertrouw die testen echt wel. En ook bij de ovu testen deden ze het altijd juist bij mij
Hallo dames! Ik heb een vraagje, à.s. Zaterdag zou vanuitgaand van mijn vorige cyclus van 28 dagen mijn ei zijn. Vandaag kreeg ik vrij veel slijm, wel wit maar wel al rekbaar, is dit altijd een paar dagen van te voren zo? Of moet ik het eitje nu eerder verwachten?
Net uitslagen van de gynaecoloog binnen. Alles leek goed te zijn, wel wat onrustige cellen van wratten maar rond september oktober weer herhalen de onderzoeken. Ook geen blaasontsteking. Kan gelukkig normaal bevallen! nou vanmiddag de echo nog.
Ik heb ook actiontesten gebruikt en het was steeds overduidelijk! Even een vraagje, weten jullie of feta en mozzarella ook onder de zachte kazen vallen? Mag je dat hebben? Kan het nergens terug vinden.
Esmyralda, gefeliciteerd! Hier een beetje van slag. Mijn hoofd weet dat ik niet zwanger kan zijn, op 8-3 vijf dagen ongi geweest, dus dat is echt geen innestelingsbloeding. Maar heb nu al drie dagen last van een harde buik, met vlagen wat misselijk, moe, rugpijn. Op de een of andere manier wordt het gelijk gekoppeld met zwanger zijn, terwijl ik weet dat het niet kan. Word daar echt gek van!
He getver silverwolf, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden he! Maar was je tijdens het gebruik vd pil ook zo gevoelig voor hormonen? Trouwens misschien komt je ei deze ronde vroeg?
Check een voedingslijst op Lijst voedingsmiddelen in de zwangerschap - Babyopkomst.nl Link werkt niet op mijn ipad trouwens , even op de computer doen
Ei zou dan erg vroeg zijn. Zit nu op dag 12 van de cyclus. Had zondag wel het idee vruchtbaar slijm te hebben (uit het niets!), maar vond het wel erg vroeg. Voor de zekerheid wel geklust
Maar aan de andere kant, dan zal het een cuclus van 26 dagen betekenen, dus wie weet..kan prima denk ik Als je vandaag ofzo je ei gehad hebt