Ergens heb ik de neiging om nog een keer te testen,maar slaat natuurlijk nergens op. Haha.. Over twee weken moet ik naar de gyn.
Ik heb net een clearblue gekocht.... Kan niet wachten tot ik thuis ben en kan testen hihi Ergens ben ik nu ineens bang dat het negatief gaat zijn. Wat natuurlijk echt heel raar zou zijn maarja.....
Spannend!,? Ik heb volle vertrouwen op een positieve!! Wel ff een foto maken he! Want de batterij is na een paar dagen leeg
Ik zit in dubbio... Of wachten tot 8 mei (21 weken) of nu voor zo snel mogelijk een afspraak maken bij een pret echo bureau, om het geslacht te weten... Wat zouden jullie doen? Aan de ene kant ben ik ontzettend nieuwsgierig en kan ik niet wachten.. Aan de andere kant maakt het geslacht me niks uit..
'Komen net bij de 'geslachtsbepaling 20 weken echo' vandaan!! Alles leek goed te zijn met het kindje, ook al kunnen ze natuurlijk geen 100% garantie geven op een gezond kindje! Wat een opluchting, heerlijk! En, onze vermoedens en voorgevoelens van iedereen waren toch goed... Als het goed is krijgen we een MEISJE! Super leuk! xSimone
Proficiat xSimone! Wat leuk! En inderdaad, ze kunnen helaas geen 100% garantie geven op gezondheid... Was het geslacht wel goed duidelijk, of?
Ik weet het echt niet zeker, maar volgens mij mocht je mozzarella wel eten! Ik hoop het in ieder geval, ik heb al een aantal keer "mozzarella pizza" gegeten. Anders even googlen?
Ik was ook erg nieuwsgierig en wilde het ook zo snel mogelijk weten. Maar waarschijnlijk zeggen ze voor de 20 weken dat het een jongen wordt, omdat een meisje daar dan ook erg op lijkt! Ik zou wachten tot 20 weken! Heb je "iets meer" garantie!
Ja volgens mij wel, ze zag 3 streepjes! Maar later zou ze nog eens kijken en toen zat de navelstreng tussen de billen dus kon ze het niet zien. Ze zag in ieder geval geen "leute" hangen, haha! Dus hopelijk dat ze gelijk heeft! Wel jammer, ze heeft geen foto van het geslacht gemaakt!
Er zit een echo praktijk in Vlissingen (uurtje rijden vanaf ons) die al vanaf 14 weken geslacht bepaling kunnen doen. Die apparatuur daar is zo ontzettend goed. Heel veel mensen zijn daar geweest en het is altijd goed geweest. En als het kindje verkeerd ligt zeg maar waardoor ze het niet kunnen zien, dan mag ik later gratis terug komen. Dus dat ze het kunnen zien, is zeker. Maar alsnog twijfel ik, hihi... 20 weken echo is ook eigenlijk puur voor de gezondheid en geslacht is voor hun bijzaak zeg maar. Bij een echte geslacht bepaling, gaan ze echt 15 a 20 minuten lang naar het geslacht op onderzoek uit zeg maar. Dat maakt ook al erg veel verschil natuurlijk.
Wat leuk Simone! Wilde inderdaad weten of ik wel pizza kan eten, we gaan misschien naar een pizzeria met mensen die niet weten dat ik zwanger ben.
Wij hebben al wat namen bedacht! Waarschijnlijk wordt het Marrit. Als het toch een jongen wordt wordt het waarschijnlijk Noud. Leuk???
Zei het toch!! 1-2 betekend 1 a 2 weken na de bevruchting! Zie de achterkant van het doosje Het betekend dat je drie a vier weken zwanger bent..afhankelijk van je cyclus duur, dus je eisprong. Weet je hoelang je cyclus is en de eerste dag van je menstruatie..dan kan je het uitrekenen Maanden lijkt me niet hoor Simone..lol...moet een beetje lachen