Inderdaad! En dam te bedenken dat gister mijn laatste echo was!!!!! Omg! Alleen nog hartje luisteren maar mag d'r niet meer zien, tenzij er speciale redenen zij. Natuurlijk.
Simone, persoonlijk vind ik Marrit wat minder. Noud vind ik wel erg leuk. Tussen al het baby-gekletst (wat ik trouwens helemaal niet erg vind, hoop me bij jullie te voegen). Gisteren een test gedaan om al m'n onzekerheid weg te nemen: misselijkheid vond ik echt zo raar. Natuurlijk omo-wit, maar wel weer rust in m'n hoofd. Verwacht dat ik gewoon even niet lekker was, want gisteren en vandaag bijna niet meer misselijk geweest. Eisprong zal er wel aan komen
Jouw geklets is ook erg belangrijk hoor silverwolf!! En we hopen dat je gauw tussen de baby geklets komt invoegen!! Hopelijk komt gauw je ei!! Ik vind het allemaal ook nog erg spannend!
Laatste echo? Dat is vreemd. Mijn gync. Maakt iedere keer een echo + 4d + hartje luisteren als ik bij hem ben. Maar ik moet ook 8 weken wachten, moet 8 mei pas weer naar de gync. Tussendoor 1x naar de huisarts voor controle. Ik hoop ook dat het snel raak is bij jou SilverWolf! Ik heb er in ieder geval de volste vertrouwen in voor je!
Heb je niet met 30 WK nog een echo? Bij mijn vk is het bij 10,12,20 en 30 WK.. Maar ik moet eerst naar de gyn over twee weken, dus misschien maken ze dan al een echo, hoop het!
Maandelijks controle bij vlk is gewoon hartje luisteren en normaal is het alleen bij 12 weken en 20 weken echo, ik heb al extra gehad! Echo is niet bij de vlk bij ons is weer apart.
Nee normaal is bij ons 12 termijnecho en 20 weken echo en eventueel bij veranderingen! Zal het wel navragen.
Beter!! Vind die bij ons laat, pas bij 10 weken..daarom hoop ik dat ze bij de gyn een echo maken...maar ja misschien blijf ik daar sowieso , is even afhankelijk van de oordeel vd gyn.
Inderdaad, bij iedereen is het anders. Eigenlijk moeten ze gewoon elke drie weken ofzo echo maken, haha! Ik heb bij 5 weken, 8 weken, 10 weken en 13 weken echo gehad. Iedere keer vier foto's mee naar huis gekregen, waarvan twee telkens in 4D waren. Echt super blij mee <3 Alleen nu moet ik pas weer bij 21 weken naar de gync voor echo.....
Ja op de site van de vk staat ook dat die echo puur is om je kindje te zien. De volgende echo is dan de termijn echo zeg maar. Maar het is idd vreemd dat het overal anders is....
Wat ik kan ontdekken is het bij ons bij 8,11,17,32 en 36 weken, Tenzij er iets aan de hand is dan krijg je er meer natuurlijk... En die van 17 weken is een pretecho