hihi moest ff grinniken Het gaat niet om het idee vh plassen.. Maar het gevoel dat we zelf nog maar zo kort zwanger zijn
Hihi okee. Je plast idd in een maatbeker en die leeg je in zo'n fles. Maar stel.. Stel dat je zwangerschap mis gaat.. Dan is het juist toch alleen maar mooi dat je toch alsnog andere vrouwen hebt geholpen?
Heb voor de zekerheid vandaag zoogcompressen gekocht, voor eventueel melk lekken binnekort? En een voedingskussen lekker om met te slapen al! ♡
Ik heb bij het aanmelden bij de verloskundige wel aangegeven dat moeders voor moeders contact met me op kan nemen. Ik heb zelf ook wel dat je eigen zwangerschap nog erg pril is, maar wil graag andere aanstaande moeders helpen. Heb een vriendin waar het allemaal niet vanzelf gaat dus dan is het fijn het gevoel te hebben dat je iets voor haar kan doen! Ben trouwens verkouden aan het worden, erg vervelend. Voelde me al niet toppie.
zoogkompressen & voedings kussen heb ik inderdaad ook al in huis. Oh, beterschap Teyla, verkouden zijn is echt irritant!
Ja ik merk nu wel dat nu me buik wat groter is geworden ik op me zij slapen vervelend begin te vinden zonder er iets onder te hebben.
Ik zit hier te neuzen en wil hier graag op inhaken je geeft geen eicellen weg, maar hcg. Dat gebruiken ze voor de aanmaak van pregnyl, en daarmee help je vrouwen zwanger te worden van hun eigen kind. Ik heb met de miskraam twee weken gedaan en ik meld mij de volgende keer ook direct aan.. Zuur dat ik geen baby krijg, maar ik heb wel iemand geholpen. *Breekt weer uit*
Aha oké! Dan is t idd geen kind van mij hihi. Maar ik kan het nu met deze zwangerschap sowieso niet meer doen, ben al 21+.
Heb einde van de middag de vlk op bezoek gehad voor controle en hartje luisteren. Zoals jullie weten heb ik al vanaf week 4 regelmatig bloedverlies, eerst dagelijks nu sowieso wel 3 a 4 x per week. Maar ik had vandaag een dikke inlegger vol vel rood bloed met bruine afscheiding(die afscheiding heb ik dagelijks). En had zaterdag enorme steken in mijn buik (bandenpijn). Heb me dus erg zorgen gemaakt. Ze heeft ook nog naar mijn wratjes gekeken. Gelukkig is alles goed. Ons meisje bewoog fijn hoorde we en het hartje klopte prachtig! ♡ Gelukkig voel ik haar nu ook weer bewegen! is namelijk nog wisselend per dag, vaak savonds. Dus kon ook niet vertellen of ik dr wel of niet voelde! Pfoeh wat een opluchting! Ik heb wss gewoon een enorme gevoelige baarmoedermond en doordat ik gisteravond gevreeën he is het wss gaam bloeden. Maar ik vond dat raar dat dat dan pas vandaag 4 uur was maar nu ben ik weer opgelucht! Wat een angst! xSimone♡
Ik breek even tussendoor met mijn nog zwanger worden vragen sorry! Ik had gisteren een hoge baarmoedermond, en vandaag zit deze laag. Klopt het dat dan een eitje tussen gisten en vandaag gesprongen is? Ik vind moeders voor moeders echt top! Dat je elkaar kunt helpen met urine is een apart idee natuurlijk, maar geweldig! Met wat je normaal door spoelt kun je nu iemand heel erg mee helpen!
Ik vind het moeilijk te zeggen Wannebemamma. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit mijn eispron gevoelt of gemerkt heb aan wat dan ook maar. De laatste ronde heb ik ovulatietesten gebruikt en aan de hand daarvan kon ik weten wanneer mijn eisprong was. Maar niks gemerkt dus.
Na een week thuis gezeten te hebben nu vanavond weer aan het werk. En za, zo, ma ochtend, di avond. Zie daar wel tegenop zoveel in 1x weer! Het werken valt me zwaar. Vooral de ochtenddienst.
Wannabemama!! Vooral juist vragen hoor!! Vind dat hartstikke belangrijk. En vooral GEEN sorry zeggen!,! Volgens mij is het wel zo dat de bmm hoog zit tijdens de eisprong! Spannend!! Je kan alleen er geen zwangerschap uit halen Ojee Simone! Je moet nog min 13 weken! Kan je niet vragen om wat meer om de dag te werken of om de twee dagen en dag vrij? Anders wordt het best pittig denk ik als je het nu al zo zwaar vindt?