Denk dat je niet de juiste hebt simone! Je hebt banden speciaal voor het bekken! Die zit lager dan de buikband voor de buik en onderrug Bekkenband bekkenbandage Serola bekken band bandage bekkengordel sacroilliacale gordel SI bekkeninstabiliteit bekkenpijn rugpijn
Ik ga vandaag eerst langs de apotheek om te zien of zii ze hebben zodat ik hem gelijk in huis heb. Anders bestellen
Ik heb ze niet maar dat zijn meer sierbanden en meer gewoon voor een heeeeele lichte ondersteuning voor je buik. Tenminste. Heb ik gehoord. Is meer voor de show zeg maar.
Hoi simone.. Die jij hebt is idd meer ter ondersteuning voor de zware buik. Die band die ik er op zette..wordt om het bekken geplaatst, en geeft steun aan je si gewrichten.. Aan de hand van je verhaal lijkt mij dat je veel meer baat hebt bij het laatste dus de band die ik stuurde. Deze band gaat echt puur om het bekken heen, om dit te stabiliseren en dus de pijn te verminderen.
Ja heb je idd gelijk aan XmoonlightX Ik zal donderdag eerst met me fysio en/of verloskundige overleggen of zij het wel verstandig vinden, nadat ik heb uitgelegd wat se graad pijn is en ivm werk! Dankjewel.
Moonlight , Ja! zaterdag! Heb geen klachten, behalve veel last van wit/creme slijm, blegh Maar dat zegt verder niks is alleen heel vervelend
Spannend wannabemama! Over slijm gesproken.. Ik word niet goed van wit/geel afscheiding. Vooral als ik bv in het huishouden bezig ben. Is dat normaal? Of tips wat ik er tegen kan doen? Ik vind het zo vies.. Zou het liefst de hele dag onder de douche staan. Ff heel vies praatje, maar voel het er vaak uitlopen. Alsof ik in m'n broek plas.. Verschoon tientallen keren perdag m'n inlegkruisje, kan gewoon echt niet zonder. Doe soms zelfs een tamponin, anders blijf ik 'verschonen'........ En nu we toch in de klaag en advies modus zitten, hihi.. Ik heb al Eem paar dagen super veel pijn in m'n onderrug aan de linkerkant, bijna m'n bil zeg maar, zo laag zit het. Als ik heb gezeten en wil staan, kom ik overeind als een oud vrouwtje met heel veel pijn. Lopen gaat heel moeizaam, maar als ik eenmaal op gang ben, bijna nergens geen last meer van. Ook in bed draai en keer ik alle kanten op, maar kan bijna niet liggen zonder pijn. Wat kan dit zijn? En belangrijker, wat kan ik er tegen doen? En bukken gaat al helemaal niet meer.
Beebj die pijn komt me erg bekend voor. Bekkenpijn. Ik heb dat voornamelijk rechts. Het begon bij mij idd ook zoals bij jou met eenmaal op gang dan ging t wel. Als ik jou was zou ik vast naar de fysio. Ik heb namelijk zelf het idee dat ik daar al wat telaat mee ben geweest. Hoe vroeger het verholpen kan worden Hoe beter! Beterschap.
Snap er nik van wordt ff zes dagen terug gezet.. Ben nu zes weken en 1 dag, maar met een kloppend hartje.. Volgende week weer terug voor verdere bespreking en dan maken ze ook gewoon nog een echo