(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Wat een foto's, ik houd ze lekker voor mezelf hoor, hihi. Bij mij is het vanavond echt heel druk in m'n buik, om de haverklap 'plopjes'. En als ik m'n hand erop leg, gaan de 'plopjes' op een andere plek vrolijk verder haha.

2. xSimone

xSimone Niet meer actief

Bij mij gaat ze juist naar me hand hihi!

3. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Welkom jlien, zoals je misschien al gelezen hebt zijn de meeste hier inmiddels al zwanger!
    De dames die dit niet zijn zijn helaas maar begrijpelijk iets minder actief momenteel.
    Hopelijk verloopt het allemaal vlot bij je. En krijg je snel een regelmatige cyclus.

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Welkom!
    Kan zijn dat je te vroeg getest hebt (had ik ook). Kan ook zijn dat je nog wel even moet wachten tot je menstruatie komt.
    Hoe oud is jouw vriend dan?
    Succes met alles.

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Omg ik ben zo ontzettend zenuwachtig!
    Woensdag heb ik me praktijkexamen van de auto! Hoop het zo in 1x te halen, omg.
    Dacht na de tussentijdse toets minder zenuwachtig te zijn, ,aar dat valt toch vies tegen!

6. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hi ladies,

Ik ben even een tijdje weggeweest uit 't clubje maar meld me weer aan want ik ben ook Zwanger ! :) In de 6e ronde is 't gelukt. Ben echt heéeél blij. God wat heb ik er voor m'n gevoel lang op gewacht om dit te mogen schrijven :D :D

7. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    & ik moet inderdaad toegeven dat ik het echt wel vervelend vond dat er alleen maar over baby's gepraat werd, omdat ik het zelf ook zo graag wilde. & nu is het dus . Hoop dat het allemaal goed gaat :D :D

8. beebj

beebj Niet meer actief

Whaaaaaaa AmberS. Wat een super nieuws!! Gefeliciteerd!!

9. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Yeahhhhh AmberS gefeliciteerd!!!!
    Wat een super nieuws zeg!!

Ik heb morgen mijn eerste gesprek met verloskundige, kan echt niet wachten.....

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Woeehoeeeeeeeee AmberS! Wat een TOP nieuwsss!!!!!
    Hoever ben je ???

wowww wat super! Gefeliciteerd zeg! Leuk dat je er weer bent!!!
    Het is je zo gegund!

11. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel allemaal :D :D

Spannend Esmyralda morgen !! Veel succes

Volgens de vloskundige 4 weken, ik weet dat het minder is - maar dit berekening moet ik aanhouden. Dus het is echt nog heel pril :D

Ik had eerst een kruidvat 2 v 5 gehaald, die was positief , ik begon spontaan te huilen haha, en toen ben ik weer naar de kruidvat gesjeesd, en heb ik een clearblue gehaald. die zegt 2-3weken! :)

Gefeliciteerd Simone, ik zie dat je een meisje krijgt! :) Super leuk!!!

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

Oh wat super AmberS! Geniet ervan meid, het is je zo gegund!

Jaa als het goed is wordt ons kleine wondertje een meisje! <3 De voorspellingen waren goed hahaa

13. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel! :) :) , ja ik ga er zeker van genieten!! .

Super leuk dat je een meisje krijgt, lekker tutten.

Hoe is het verder met iedereen hier? Beepj, Moonlight, Silverwolf?

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Yeh daar is ze weer, zei toch die komt wel terug als ze zwanger is :D

Hier alles zn gangetje, morgen acht weken..
    Heb twee weken geleden al een hartje zien kloppen dus hopelijk gaat het goed. Voorlopig ben ik onder behandeling in het ziekenhuis. Tzt misschien over naar de verloskundige, beetje afhankelijk wat de artsen willen.

Ik ben erg moe, lees verschrikkelijk moe, op mn vrije dagen kan ik echt bijna niks. Verder licht misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven.
    En verder last van de andere kwaaltjes. :)

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Haha het is alsof je kon voorspellen, gister zei jij het en nu is ze er weer hihk

16. XmoonlightX

Ja heb een goede zesde zintuig ;)

17. beebj

beebj Niet meer actief

Met mij gaat het goed hoor AmberS! Inmiddels 18 weken zwanger. Sinds week 14 weten we het geslacht, maar houden we voor onszelf. Ben helaas werkloos geworden en zit dus in de WW uitkering via het UWV. En heb veel last van m'n bekken, waardoor ik 1x per week naar oefen therapie ga.

18. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Haha ja. ik moest er gewoon even wat afstand van nemen . & 't begon ook als een gestopt met de pil club haha . :) Maar gezellig, ik ben er weer ;)

We verschelen dan precies 4 weken Moonlight :)

Spannend, ik heb 6 mei de intake, en ze zei dat ze dan ook al een echo kon maken als ik het wilde. Je loopt toch alleen in 't ziekenhuis als je daar medische redenen voor hebt?

Oh leuk Beepj dat je het geslacht weet! Week 14, is ook al vroeg te zien geweest dus ;) Jammer dat je geen werk meer hebt, :( vervelend.. hopelijk is 't snel beter met je bekken!!

Ik ben vandaag best veel misselijk geweest, dat was ik de afgelopen 3 dagen ook al. Gelukkig hoef ik nog niet over te geven :D ..

19. XmoonlightX

Ja klopt hoor, ik ben ooit aan mijn hart behandeld dus vandaar..

20. beebj

beebj Niet meer actief

Ik loop ook onder controle in het ziekenhuis hoor. Maar ik ga naar Knokke (België). Daar zit ik bij een man die gynaecoloog én verloskundige is. Vind het wel makkelijk, alles in één zeg maar haha.

Share This Page