Ik dronk altijd graag koffie, maar nu walg ik al van de geur alleen. Pindakaas en boterhamworst vond ik nooit zo lekker op m'n boterham & nu eet ik niks anders meer. Verder is alles wel beetje hetzelfde, hihi. Ik at altijd al heel veel fruit en nu nog steeds. Bij mij is de combinatie test zoiezo gedaan. Moest ik niet voor kiezen, deed hij gewoon standaard zeg maar.
Dat heb ik inderdaad ook wel, ik dronk wel koffie voordat ik zwanger was, nu moet ik er niet aan denken! Krijg er ook buikpijn van. Dus ben nu overgestapt op de thee! (Wat ik daarvoor ook wel eens dronk). Zullen zien of de koffie na de zwangerschap nog lekker smaakt, hihi.
Zoals jullie zien, dit zijn mijn voeten nu! Het wordt er niet beter op, klauw het steeds meer open! En jeeeeeeuken niet normaal!
Ik heb niet voor de combinatietest gekozenz het veranderd voor mij niks ik hou het toch.... Koffie lust ik idd ook niet meer
@Simone ; goh wat balen zeg dat je in de ziektewet zit .. !! Ik heb deze afgelopen dagen eigenlijk totaaal geeeeen eetlust gehad.. en in sommige dingen heb ik ook helemaal geen zin meer zoals net als bij jullie chocolade! Gek hé! Combinatietest vast wel, maar is nu nog niet aan de orde want ik ben nog niet zover.
Inderdaad erg vervelend, zo snel al! Dinsdag moet ik naar de arboarts zal dan wel verder horen. Maar denk dat 'mijn eigen werk' er niet meer in zit! Maar wat ik vooral vervelend vind, is mijn enorme pijn aan mn bekken! Pffff...
Echt balen xSimone. Ik heb echt baad bij m'n oefen therapie 1x per week. Heb nu al bijna geen last meer! Maar moet uiteraard wel m'n oefeningen enz. thuis doen, want anders is het patat... Het mooie van m'n oefen therapie is ook, dat het tegelijkertijd ook een zwangerschaps cursus is. Ideaal, ze leert en verteld me alles! Ik heb vandaag het gratis Beertje Bo ontvangen per post! Echt super schattig. van Nestle baby club.
Dat is voor ons ook de reden om de test niet te doen. @ xSimone Vervelend dat je zo'n last hebt. @beebj mooi dat de therapie zo helpt en leuk dat je er ook veel leert en hoort! @lizzy1986 heb je al getest? @wannebemamma fijn weekend!
Hihi ik heb ook Beertje Bo! Jammer dat ie blauw is haha. Zal wss wel het lievelings knuffeltje worden, omdat ie zo super zacht is. Hopelijk kan je nog een nieuwe krijgen als die kwijt is.
Ach, ik vind blauw voor een jongen en meisje kunnen hoor. Ik heb van BamBam een knuffeldoekje gekocht bij BabyPark. Heb ik er expres twee van gekocht, omdat ik wil dat dat hét knuffeltje wordt zeg maar. Ook zo'n soort popje/doekje.
Hey meiden, net mn eerste ritje gemaakt in de auto! Super! Ging vet goed hihi. Net een paar spullen gehaald voor de kleine meid! Nog lang niet alles natuurlijk maar goed. Het voelt heerlijk!♡ fijne pasen meiden!
hey meiden wat wordt er toch lekker gekletst hier heb de afgelopen tijd niet veel mee gedaan. ik ben erg moe!!!! ik werk en slaap alleen maar eigenlijk. vanochtend was ik zwaar beroerd.. hopelijk gaat het gauw wat beter
@Moonlight : Beterschap! Hopelijk voel je,jezelf snel beter! Mijn kleintje krijgt straks alle knuffeltjes en tutteldoekjes van Happy Horse, maar dat merk verkoop ik ook in de winkel. Daarnaast wil ik verder de slaapzakken, dekens etc. van Koeka. Fijne paasdagen allemaal!
Ik heb niet zoveel met merken, hihi. Ik kan eindelijk m'n andere positie broeken ook aan! Had maar 1 broek die ik paste en was niet zo handig.. Haha. Maandag weeral 19 weekjes zwanger van ons wondertje. Echt al een week lang, voel ik het kindje elke dag bewegen. Zo bijzonder.. Kan er echt van genieten.
Het mooiste gevoel wat er is hè? Je wondertje voelen trappelen! Ik ben vandaag alweer 25 weekjes. Nog ongeveer maar 16 tegaan, gaat zo snel dan hè?
Veranderd absoluut. In t begin leken het net luchtbellen die knapte bij mij, nu voel ik t steeds duidelijker, meer en meer als echt schoppen, dreunen tegen mn buik.