Ja de eerste twee weken krijg je cadeau. Ja zij meette idd het vruchtje en zei je bent zes weken en 1 dag... Msar dat kon gewoon niet volgens mijn berekening omdat ik al 7,5 wk geleden getest had.. Maar goed we kunnen er niks aan veranderen, maar mn gevoel had het bij het juiste eind.. O naar een nieuwe ronde..
Inderdaad een vage test GelukkigMama01, haha. Maar nogmaals, gefeliciteerd hoor! Oei XmoonlightX, balen dat er nog zoveel in je zit.. Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent.. Je ziet er goed uit xSimone! Zeg. Misschien een stomme vraag hoor. Maar ik pas m'n eigen shirts enz. nog wel, maar het begint allemaal aardig uit te rekken. Blijft dat na m'n zwangerschap dan uit gelubberd? Of is het na het wassen weer gewoon normaal? Jullie denken misschien, waar houdt ze zich mee bezig. Maar de laatste tijd spoken de vreemdste dingen door m'n hoofd! Anders kan ik straks een geheel nieuwe garderobe kopen & daar zit een behoorlijk prijs kaartje aan vast natuurlijk... Ik heb wel wat qua zwangerschaps shirts, maar niet veel. Broeken gelukkig wel, moet ook echt wel. Ik ga zoiezo maar een beetje m'n wijdere kleding dragen, zodat het niet spant zeg maar. En m'n vestjes open dragen bijvoorbeeld. En ik heb nog wel wat oude shirts liggen, daarbij maakt het niet uit dat ze uit lubberen. Kleding die uit gelubberd blijft, netjes bewaren voor een eventuele volgende zwangerschap, dat zoiezo!
Ik moet zeggen Beepj, geeeeen idee. Wat ik weet met schoenen bijvoorbeeld, een vriendin van mij had een keer mijn schoenen geleend, en die had bredere voeten als mij, en toen waren die schoenen echt uitgelubberd.. Maar of dat met kleding ook zo is ? Geen idee.. vraag 't anders ff aan andere meiden hier.
Ik zou een buikband onder je eigen tshirts doen. Zodat je eigen thirts iets hoger zit en dus minder uitrekt
Dat is wel een goed idee XmoonlightX. Maar mijn zwangerschaps broeken zitten ook al een buik band aan vast... Hoe doe jij het Simone?
Ik heb ook over die vraag na zitten denken, dus zo vreemd is het niet dat je dat bedenkt. Ik heb gewoon een zwangerschapsbroek waar idd een buikband aan vast zit. Verder heb ik nu wel zwangerschapsshirts, omdat mijn andere shirts erg klein werden, ze gingen erg hoog zitten. Maar ik heb ook nog wel gewone kleding aan! Ik zie wel hoe het na de zwangerschap komt!
Gelukkigmamma01 gefeliciteerd!!! Wij gaan morgen een weekje naar zwitserland en gaan het daar aan mijn schoonfamilie vertellen..... Best spannend hoewel ik denk dat mijn schoonouders al een vermoeden hebben!! Iedereen fijne koningsdag morgen.. Moonlight sterkte hoop dat je snel "schoon" bent
Gefeliciteerd! Onze baby kamer staat in elkaar & is lekker schoongemaakt. Ben er echt super blij mee! Van de week komt m'n schoonmoeder helpen met een stuk foto behang op de muur te doen, daarna nog twee lijstjes ophangen aan de muur. En dan kan ik op't gemakje beginnen met de zolder uit te zoeken qua baby spullen, inrichten en wassen. Maandag zitten we weeral op 20 weken, dus lekker op het gemakje
Gefeliciteerd Gelukkige Mama!!!! Supperrr !!! Heerlijk dat gevoel hé! Leuk Beepj, ja het is vooral lekker dat je ook alles op je gemak kunt doen, maar dat moet ook wel als je zwanger bent Hier een top Koningsdag gehad in de winkel, goede verkopen gehad dus ben heel blij. Ga nu lekker ergens wat eten en drinken, en dan uitrusten want ik ben helemaal kapot. M'n rug & voeten zijn aan diggelen .. Maar 't hoort erbij !
Oeeeehh. Even m'n positieve energie kwijt hier. Mijn man zijn tante is een box zak aan het kilten voor ons kleintje. Ik ben zo benieuwd! In neutrale kleuren, zodat het voor beide geslachten kan. Krijgen we als kraam cadeautje <3 En van mijn ouders & mijn opa en oma krijgen we een Stokke Tripp Trapp stoel incl. baby set <3 En zo heeft iedereen super leuke, bruikbare cadeautjes! We kunnen ons geluk niet op, hihi. Babykamer hebben we een deel zelf betaald & een deel van m'n schoonouders gekregen. Moest het even hier kwijt hoor. Zo lief wat iedereen allemaal koopt en doet!
Even een berichtje uit zwitserland. Gisteren het nieuws verteld en er werd echt super enthousiast op gereageerd. Ben blij dat ik het iig hier niet meer hoef te verbergen. Wel heel lastig om hier een kaas te vinden die niet au lait cru is, dat is behoorlijk jammer.
Wat een super mooie berichten hier allemaal♡ Maar even over de berekeningen van t vruchtje waar amber en Moonlight t over hadden. De artsen (van de echo), meten het vruchtje idd van kop tot staart zeg maar, in het begin van mijn echo's zoals bij 6 wkn, kwam idd ook uit dat ik minder ver was, bij de ander weer verder ed. Maar dat komt omdat het vruchtje dan nog zo klein is dat ze of niet precies kunnen meten, of het vruchtje krijgt over paar dagen een snellere of langzamer groeisput. Bij mij was t ook zo wisselend en bij termijnecho liep t toch op t Antw dat ik zelf berekend heb en 3 augustus uitgerekend m dusja. Vandaag alweer 26 weken nog ong 14 te gaan! Pfoeh.
Ze gaf bij mij ook korter aan maar zei idd dat ze het bij de volgende echo beter kunnen meten Ik heb ook niet mijn banner aangepast omdat het tot de volgende echo nogkan veranderen
Oke. Dus t hoeft ook totaal niet iets slechts te betekenen als ze zeggen dat je iets minder ver bent dan volgens je eigen berekeningn. @esmeryalda; wat leuk joh dat iedereen zou fijn reageerde!! Super. Even lekker genieten nu dan! Ik denk dat t inderdaad heel lastig is wat betreft de kaas haha, buitenlandse kazen he hihi.. doe voorzichtig! @beepj wat super voor je al die leuke kado's!! Echt lief en leuk. Word je blij van he.. ik heb zelf al een flink bedrag gespaard waar ik heel ver mee kom. Daarnaast heb ik natuurlijk mn eigen winkel dus ik kan heeeel veel inkopen.. dat scheelt heel veel.. mn moeder geeft sowieso n kinderwagen. @simone; was jij ook zo moe de eerste weken? Ik heb vandaag n slechte dag en echt extreem moe.. mn stiefzusje is nu 6 maanden zwanger en die zegt dat t beter word na die 12 wk..
Ah super esmyralda!! Hier gaat het nog allemaal niet zo lekker, hele weekend pijn in mn buik gehad.. Morgen de gyn maar bellen.. Had ook weinig resultaat op mn tweede pillen ronde...ben bang dat nog niet alles eruit is
Jeetje moonlight wat vervelend voor je. Het is al erg genkeg dat het mis ging maar dat dit dan ook nog zo lang duurt en zo pijnlijk is maakt het wel helemaal erg.....
Vervelend moonlight, moet nog steeds veel aan je denken. Ben nu zelf vandaag 12 weken. Voel niet zoveel dat maakt het wel spannend. Gefeliciteerd gelukkige mamma!