(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nou dat snap ik , hij mag zich flink achter zn oren krabbelen!!

Ik was tien weken, maar het vruchtje was niet verder dan 6 a 7 weken.. Bij de eerste echo wel een kloppend hartje gezien, maar vlak erna gestopt.

2. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Jeetje meis. Heftig. Sterkte!

Hoe oud ben jij? Ik ben 24 jaar.

3. XmoonlightX

30 jaar.

Ja best balen zeg maar, maar ik heb zoiets laat alles maar zo snel weg zijn, dan kunnen we weer opnieuw beginnen.

4. Krista1990

Ja precies, snap ik. Is dit jullie eerste kindje?

5. XmoonlightX

Ja was mn eerste zwangerschap

Trouwens wannabemama...jij gebruikt nog geen ovulatietesten he?

6. beebj

beebj Niet meer actief

Welkom Krista1990. Ook ik kan je helaas niet verder helpen..

Ik heb afgelopen weekend & vandaag de zolder leeg gehaald qua baby spul. Alles is nu van zolder. Alleen maxi cosie, wandelwagen, wipstoeltje, box en alle toebehoren van die dingen liggen nog op zolder. Dat blijft daar voorlopig nog ff staan ook, anders staat het alleen maar in de weg, haha!

Heb 6 prop volle vuilniszakken met was! Maar das niet alleen kleding hoor, alles qua was. In principe heb ik alles t/m maat 68, hihi.

Ga maar op het gemakje beginnen met wassen. En dan alles op maat sorteren in bananen dozen en bewaren op zolder. Denk dat het het handigste is dat ik maar twee maten per keer in de babykamer houdt zeg maar. Best een gepuzzel! M'n moeder vindt dat ik te vroeg bezig ben... Maar ik ben al zo ziek geweest en ben bang voor wat er nog zal komen.. Ik bulk van de energie momenteel, dus ga het maar goed besteden :p

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Goed bezig Beebj! Zo vroeg ben je niet hoor vind ik.
    Op een paar kleine aanpassingen en een paar spullen na zijn wij helemaal klaar!

Hoe kom je al aan zoveel spullen? Dit wordt toch je eerst kindje? :$

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

26+1 net gemaakt! :)

Voel me kindje vaak schoppen, maar het lijkt vandaag iets minder, heb dr wel gevoeld maar toch minder. Ag misschien komt t omdat ik ook moe ben! Hihi :$ donderdag weer controle bij de vlk, vanaf dan controle om de 3 weken.

9. beebj

beebj Niet meer actief

Klopt. Inderdaad ons eerste kindje. Maar alles in 1x kopen is best een aanslag op je portemonnee, dus heb beetje bij beetje alles bij elkaar gespaard en ook vaak aanbiedingen enz. En buiten dat wilde wij al erg lang een kindje, maar telkens kwam er iets tussen zeg maar. Werkloos, verhuizen en noem het maar op. En ook veel gekregen & krijgen nog veel, hihi.

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Aha op die fiets! Handig toch!?

11. Krista1990

Mooi buikje heb je hoor!

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dankjewel :D

13. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt Moonlight, hoezo?:)

Als het deze keer niet geluk is, gaan we er denk ik wel mee beginnen hoor. ;) We wilden wachten tot 6 maanden, dit omdat we anders bang waren er te veel mee bezig zijn.

Misschien ben ik ondertussen ook wel bang er achter te komen helemaal geen ei-sprong te hebben. Ondanks dat ik wel tekenen krijg van mijn lichaam.

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou ik moet om half 12 naar de verloskundige ipv donderdagochtend. Had even gebeld. Normaal voel ik me meisje namelijk na mijn idee veel meer. Normaal altijd als ik op bed lig, heb dr gister totaal niet gevoeld toen ik op bed lag (alleen overdag heeeel even). En vlk zei je moet dr wel elke dag voelen vanaf week 26. Zal me dus benieuwen. Gelijk gehele controle dusja! Informeren over volgende week bloedprikken ivm resusfactor en dan eventueel over me jeuk.

T zou leuk zijn als ik echo krijg! Zal wel niet hihi.

Volgende week dinsdag gesprek over mijn contract verlening! Omg spannend. Alleen september pas ondertekenen wss

15. XmoonlightX

Had eenxleuke pagina gevonden met acties ;)

Ze zal zich vast wel even verstopt hebben Simone .. maar fijn dat je even mag komen!

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hihi ja dat zal vast, laten we daar maar vanuit gaan hé:)

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou ben bij de verloskundige geweest!
    Alles was prima, goede buik omtrek, hartje klopte prachtig, ze was super mooi gegroeid! Dus niks om me zorgen over te maken gelukkig. Waarschijnlijk zat ze nu gewoon naar m'n rug te schoppen.
    Ze kon heel lichtelijk voelen hoe xe in me buik lag, ze had wel een idee maar kon het omg niet met zekerheid zeggen, dat was nog iets te lastig!
    Mou moet ik volgende week bloedprikken, op ijzer, resus factor van de kleine meid en misschien galzure zouten, maar daarvoor moet ik nog op de huisarts wachten! Nu over 3 weken weer controle!

18. XmoonlightX

#1978 XmoonlightX, Apr 29, 2014
    Last edited by a moderator: Apr 29, 2014
    Ah goed zo simone!! Tis nu al een eigenwijs dametje ;)

Krista, laat je even weten hoe het was bij de huisarts vandaag?

Zo mijn bloedverlies lijkt nu gestopt te zijn, ben benieuwd vrijdag..
    Ben ook benieuwd hoelang ik nog hcg meet.
    Heb nog wel buikpijn, maar weet niet waar dit vandaan komt, baarmoeder of toch me darmen...

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hahaha ja lijkt op d'r moeder waarschijnlijk hahaha

Mooi moonlight hopelijk is alles er nu uit zeg maar..
    Mij. Huisarts had ooit verteld dat als je miskraam hebt gehad het hCg hormoon nog 4 tot 6 weken positief blijft! Fan duurt vrijdag nog lang hè? Boraat moet je dan!? Succes meid.

20. XmoonlightX

Ja stom dat dat nog weken aanhoudt, zo weet ik toch niet of het al weer raak is ;)

Mag vrijdag al vroeg dus dat scheelt...

Share This Page