Hoi, ik ben Sha oorspronkelijk uit Amsterdam en woon samen sinds 2011 in Rotterdam. ik ben 35jaar en moeder van een 4 maanden oude dochtertje. in mijn omgeving ben ik de enige die een baby heeft. Dus jammer genoeg kan ik met niemand ervaringen uitwisselen. En het leek mij dus leuk, om met meiden in contact te komen die ook in Rotterdam wonen en moeder zijn. Lijkt het je leuk om te gezellig te praten over moederschap , ditjes en datjes Pb mij maar , of zet hier een leuk berichtje. Groetjes, Sha
oké, het is een bericht van al ff geleden, maar ik was net op zoek naar clubje Rotterdammers. Zou toch denken dat er wel een aantal zijn. Ik ben op dit moment in verwachting van mijn eerste kindje. Erg spannend!
Hoi! Leuk dat je reageert. Spannend ! hoeveel weken ben je nu? Sophia is inmiddels al 5 maanden! en het gaat hard hoor ! Groetjes, Sha
Op dit moment heb ik nog niet veel kunnen genieten van het zwanger zijn. Ik moet erg veel overgeven, en heb erg weinig energie. Toch wel heel erg fijn om af en toe even een echo foto erbij te pakken. En zo af en toe voel ik de baby bewegen. Ik weet waar ik het voor doe! Ik hoor van iedereen dat je echt moet proberen om te genieten van elk moment. De tijd gaat zo snel voorbij.