Jaa Mike is thuis! hij moest werken bij Bjorn Borg. zij maken de iwnkels schoon voordat ze opgeleverd worden. Vrijdag moet ie naar zwolle
Ohw, die aflevering heb ik van de week gezien! bleeeeh... en hij vond t zelf ook wel heel erg vies, geloof ik.. en dat zijn nou van die dingen die ik echt ranzig vind.. idd: ale: Meiden, ik ga ook lekker mn bedje opzoeken! Ben moe.. Afgelopen nacht slaapdienst gehad.. gaaap! Weltrusten allemaal!
Nou Tipp ik ga je ook verlaten mijn nagels zijn klaar en mijn mannetje zit lekker op de bank op me te wachten Tot morgen meiden! Slaap lekker!
Goede morgen allemaal. Weer een nieuwe dag aangebroken. Nog even en ik kan testen. Ik vind het echt heel moeilijk om te moeten wachten met testen. Ik zou het het liefste nu al doen.. zodat je weet waar je aan toe bent. Wachten is echt moeilijk. Vraagje, houden jullie ook al rekening met dingen die je niet mag eten als je zwanger bent? Terwijl je eigenlijk alleen nog maar aan het proberen bent. Zo drink ik bijvoorbeeld al helemaal geen alcoholische dranken meer. Terwijl ik voorheen 's avonds wel eens een lekker wijntje dronk. De biefstuk en de brie laat ik ook al liggen. Groetjes Anne
Goedemorgen allemaal! Anne, je mag gewoon lekker brie eten, zolang er maar geen au lait cru op staat! (dit is rauwmelkse kaas) Verder is het altijd wel verstandig om er een beetje rekening mee te houden na je eisprong, maar een wijntje kan nog wel. Toen ik niet wist dat ik zwanger was van Joey heb ik ook nog aan de wijn gezeten en hij is er niet minder gezond op geworden. Is dit je eerste ronde?
goeiemorgen meiden, Nou de voordeur en het keukenraam liggen eruit! Ik ben inmiddels doodmoe door het vroege opstaan en doordat ze hier aan het werk zijn krijg ik het ook niet voor elkaar om tussendoor te slapen. Ik begin inmiddels goed saggo te worden Maar goed, nog 1 dagje hierna (en dat is voor mij maar een halve dag), en dan lekker uitrusten in een hotelletje in Duitsland! @anne: dit is voor rox de 3e ronde mama zijn van Joey
goedemorgen allemaal. ik ben de bold and the beautiful aan het kijken . hihihih wat een trutten allemaal zeg. ik moet zo nog even werken. en dan boven een paar kozijnen schilderen. ik heb er anderhalve week over gedaan om ze te schuren maar ik kan ze vandaag in een ker schilderen dus is erg leuk. morgen komt de stucadoor om de plafonds te doen dan kunnen we die van het weekend schilderen en volgende week komt hij de wanden doen in de gang. heerlijk wat krijgt kimmie een mooi huissie., ja rox in welke ronde zit jij? hihihih gniffel
Nou, ik mag voorlopig niet meer. 2,5 maand geleden bevallen met een keizersnede. Maar een volgende kleine komt pas over een jaar of 4 hoor!
Ik begin het gezaag, geboor, gehamer etc een beetje zat te worden... Is dat erg? Ik krijg natuurlijk nu wel een mooi huisje, maar...
hihi tipp, combi van hormonen, irritaties en slaaptekort! Nog even meid! Gooi lekker de radio hard aan! onee, dat doe zij meestal wel he?