Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Voor het eerst weer Marijke, maar ik had liever op een andere dag begonnen. Zaterdag werken, zondag vrij, ma di do vrij werken za en zo vrij, ma di werken, dan kon dag en hemelvaart vrijdag werken, za zo vrij, ma di do weer werken. en dan begint het ritme pas weer een beetje.

2. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Werk je vanuit zeeland helemaal in Alphen NB? Dat is wel ver hoor...
    Maar als het een leuke baan is, is dat natuurlijk niet erg.

Groetjes Anne

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

@ Rox, jeetje, gelijk weer helemaal aan de slag! Ben benieuwd hoe je het vindt.

@ Anne, ik werk in Alphen aan den Rijn :)

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hee dat is bij mij om de hoek! Waar werk je?

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij Mplus :) Ik woonde eerst in zoetermeer, vandaar. Nu ben ik werk aan het zoeken hier in de buurt, maar dat valt nog niet mee... Steeds als ik een brief stuur en ik bel er achteraan, zeggen ze dat ze 50 brieven hebben gehad. Gisteren zelfs 1 die zei dat ze 84 brieven heeft gehad! En ik zoek gewoon administratief werk.
    Dus schiet niet echt op helaas, want ik word helemaal gek van dat rijden :(

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hm.. lastig....Succes met zoeken...

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

thnx tipp!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zo...pffff weer even alles doorgelezen wat kletsen jullie s avonds veel. Ben de laatste dagen heel druk s avonds dus ben niet online.

@ Mieke: mooie frisse ruime werkkamer zeg.

@ Wendy: Fijn dat je nu al de kinderopvang hebt kunnen regelen. T is toch eigenlijk van de zotte dat dat al zo ver van te voren moet. Maar geregeld is geregeld meid alvast een zorg minder.

@ Tip: Nog even op je tanden bijten een verbouwing houd een keer op en je krijgt er wat moois voor terug. En spannend hoor over 4 daaagjes naar de vk.

@ Rox: leuk weer een dagje werken of niet?

@ Anne en Rinnie: Welkom meiden.

@ Anne: ik drink gewoon een wijntje en eet ook alles het scheelt dat ik niet van rood vlees en brie hou. hihih. Maar wij zijn al meer dan een jaar bezig en dan let je daar niet echt meer op.

9. ProudMum

aan de ene kant kriebelt het, maar alleen op de moment wanneer joey er niet is. Maar had liever bij mijn jochie gebleven.
    Aan de andere kant; ik wil hem ook alles kunnen geven wat hij nodig heeft. dus ja....

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee zora, hoe is het? Ze zijn bijna met het zware werk klaar... en dan is het alleen nog afwerken...

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Misschien kun je je inschrijven bij een uitzendbureau? Dan kom je er wel makkelijker tussen en krijg je van daaruit misschien weer een vast contract. Succes!

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat snap ik. Ik denk dat het ook wel weer lekker is, even eruit zeg maar :) en dan 'savonds weer lekker babyruiken :D

13. ProudMum

hihi ja baby ruiken! Heerlijk. Hij heeft echt zijn eigen luchtje!

14. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Zo, ik ga er ff vandoor..

Even bij mijn moeder op de koffie/thee. Die is ook vrij vandaag.

Tot laters allen.

Groetjes

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

@ zora, ik ben nu bij 2 uitzendbureau's ingeschreven, maar misschien moet ik maar langs nog een paar gaan.
    Alleen, stel dat ik zwanger word terwijl ik voor een uitzendbureau werk, krijg ik dan wel een uitkering tijdens mijn verlof enzo?

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goed hoor. Voel jij je ook helemaal goed meid?

Ben achter het geheim van mijn cycus gekomen denk ik. De lange(re) cyslussen komen denk ik van mijn ene (vergrote) eierstok, daar voel ik ook elke keer erge pijn rond de eisprong. De kortere cyclussen zijn denk ik van mijn goede andere eierstok. Ik voel ook mijn eisprong niet, vandaar dat ik die dus deze ronde niet heb gevoeld. Ik verwacht dus deze cyclus weer wat langer. Snappen jullie het nog hihi....

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @rox: lekker toch?

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik snap het hoor zora! Ja, behalve misselijke vlagen en verkouden (en op het moment de uitputting nabij :)) voel ik me eigenlijk best goed...:D

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

@rox, das lekker he, ik was afgelopen weekend op kraambezoek, dat kindje rook ook zo lekker :)

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heerlijk he Zora, ik volgde het eerst ook niet.
    Maar mijn schoonzusje had de DVD boxen, zo heb ik 3 seizoenen achter elkaar gekeken, heerlijk zonder commercials en soms wel tot laat in de nacht omdat ik de volgende ook maar even wilde kijken, hihi.

*zucht*

Maar moet zeggen dat ik seizoen 4 met de nieuwe 'inturns' nog niet zo heel leuk vind.

Deel Deze Pagina