Ja vind het ook echt leuk maar ben nu nog maar bij seizoen 1 hoor. Heb net afgelopen paar weken Band of Brothers gekeken met mannetje die heb ik ook op DVD en ik spaar ook Dr. Quinn en Kleine huis op de prairie boxen die ben ik ook aan het kijken dus nog kijkvoer zat.
Oja kleine huis op de prairie dat was weer op tv, dat keek ik vroeg als kind al. Rox, dus na die afspraak meteen kijken bij die huisjes die je zo leuk vond...? Toch wel spannend.
ja dan ga ik zeker kijken! Ben er nog niet eerder gaan kijken om teleurstellingen te voorkomen. Je weet maar nooit of er een addertje onder het gras zat bij die mannetjes waar ik het heb laten uitzoeken. Dindag middag komt er eentje en dinsdag avond. Gewoon vrijblijvend en ik teken niets zonder dat ik er op zijn minst een week over heb na kunnen denken. Het gaat tenslotte wel over een hoop geld!
en rox: laat je niet pushen om iets definitiefs te doen hoor. Die lui zijn heel gehaaid en weten het altijd voor elkaar te krijgen dat je iets doet waar je net niet comfotabel meer bij voelt...Die fout hebben wij ook ooit gemaakt... Heel naar
Inderdaad wat ze je ook wijsmaken. Je hoeft nooit meteen iets te tekenen. Vaak komen er bij ons ook klanten die zeggen bij een andere hypotheekadviseur iets te moeten tekenen en dan zoeken wij het uit en is het gewoon gel*l.
wij gingen, toen we dit huis kochten, informatief bij een makelaar langs. Die nam ons mee naar dit huis en wist ons binnen een kwartier zover te krijgen een bod uit te brengen. NIET DOEN! We hadden de pech dat we te graag uit ons vorige huis (16m2 voor 2 pers is wat klein ) weg en hadden nog totaal geen ervaring met het kopen van huizen. Dit huis is daardoor een beetje een miskoop geweest. Met een jurkje oid is dat niet zo erg, maar van een huis van 250.000 beetje jammer... En zo gingen we ook een keer informatief voor een keuken kijken en lieten vrijblijvend wat tekenen en ineens probeerden ze door idiote kortingen en 'met de baas bellen om iets leuks te regelen' ons over te halen om die keuken zomaar even te kopen. Gelukkig hadden we van dit huis geleerd!
Goedemorgen allemaal! (ja, het kan nog, het is nog net ochtend! haha..) Ik ken dat hele gezeur rondom hypotheken! bah! ik denk dat we in totaal bij 4 of 5 verschillende hypotheekadviseurs hebben gezeten.. En toen hadden we pas eindelijk de juiste gevonden! Veel gezeur en het kost even wat tijd, maar we zijn nu ook echt tevreden! Het zelfde verhaal met de keuken...! Maar nu ben ik ook wel iemand die dom blijft doorzoeken.. haha..
Remmar, dat ken ik hoor, ik zoek ook altijd wel door. En tipp, jammer dat het zo gelopen is met jullie huisje. Hoop dat jullie wel naar je zin wonen, want met het vervangen van alle kozijnen steken jullie er een hoop centen in. En ach, verhuizen kan altijd wel weer, alhoewel het niet een hobby is, huizen zoeken en kijken wel Ons vorige huis hebben we flink in verbouwd en veel vernieuwd want het zag er niet uit, alles was roze, bordeau en geel. Heerlijk gewoont en toen kwam er een huis vrij waar we altijd langs liepen en tegen elkaar zeiden, hier zou ik wel willen wonen. En daar wonen we nu. Heel nostaligisch, want mannetje voetbalde vroeger op het veldje hier achter en zei dan tegen zijn vrienden 'als ik later geld heb wil ik daar wonen'. En we wonen hier zo heerlijk! voorlopig echt niet weg! Ga nu even ovutestje doen en dan booschapjes.
Het huis waar wij wonen hebben we redelijk goedkoop kunnen krijgen. Was een grote bende en slecht onderhouden. Hebben er wel rond 50.000,- aan verbouwd en hebben het meeste zelf gedaan in de weekeinden en avonduren. ( Met behulp van schoonpapa die uitvoerder in de bouw is en andere vrienden en familie). We zijn een jaar bezig geweest maar alles wat er na aan en in zit is nieuw en hebben we zelf uitgekozen. Heerlijk. En we hebben een stuk uitgebouwd en een dakkapel en dakopbouw erop gezet. Het was bloed zweet en tranen maar het is het allemaal waard geweest.
idd Zora bloed zweet en tranen, maar dat is een relatief korte periode in je leven en je woont er daarna dan zo fijn en naar wens. Mijn vader was opzichter in de bouw en heeft heel veel voor ons kunnen regelen en is zelf ook super handig. Helaas bij dit huis heeft hij niets meer kunnen regelen omdat hij met pensioen is
Mijn schoonvader heeft het huis van mijn zwager gedaan en ons huis en inderdaad hij kon ook hele leuke kortingen regelen voor de keuken, badkamer en ander materiaal. Mijn schoonzusje is nu 19 en denk dat zij maar een nieuwbouwhuis moet kopen want haar vader gaat het niet meer lukken zijn gezondheid ging na onze verbouwing in 2005 erg snel achteruit. Nog niets ernstigs gelukkig maar zie m niet meer een heel huis verbouwen.
Dit huis was echt een ramp. Slecht onderhouden, slechte verbouwinge (badkamer lekt).. We steken er een hoop tijd en geld in, maar we wonen er nu wel lekker... Maar niet voor eeuwig hoor!
Trouwens we kregen gisteren een brief van het ziekenhuis, afspraak van de 25e is verzet naar de 22e. Maar voor het zaadonderzoek hebben ze 10 dagen nodig en mannetje heeft ze de 15e ingeleverd. Zijn ze daar nou echt zo dom... Ik ga vanmiddag maar even bellen.