Brrrr wat is het toch koud buiten zeg, zit nu lekker op te warmen achter mijn laptop met een kop tomatencremesoep en een kruidenboterstokbroodje uit de oven. Wij hebben ons huis in 2000 gekocht voor weinig geld(guldens) vergeleken met wat ze nu vragen voor de huizen. en wonen er naar ons zin, leuke buurt, leuk huis, leuke tuin enz. Het is een nieuwbouwhuis die we toendertijd casco op hebben laten leveren. Schoonpa kon veel kortingen regelen voor keuken, badkamer, tuin enz. En schoonpa, pa en vriend zijn handig, dus hebben alles zelf gedaan in en buitens huis. We hebben ook een hele grote tuin, 28 meter diep. Echt heerlijk. Groetjes Taby.
Huis verbouwen, praat me er niet van! We hebben hier ook een huis redelijk goedkoop op de kop kunnen tikken! Overgekocht van een jong stel dat uit elkaar is gegaan! En die hadden het gekocht van een oud vrouwtje. Hun zaten dus midden in de verbouwing, toen ze uit elkaar zijn gegaan. Wij hebben dus een half af huis gekocht.. maar hebben er zo-ongeveer weer alles uit kunnen halen! (Was echt half werk afgeleverd). Mn vriend is zelf timmerman (ondertussen uitvoerder op de bouw) dus dat was ook echt ideaal! We hebben er bijna 1,5 jaar over gedaan, met het is helemaal naar ons zin! Ben er mega blij mee.. idd, bloed zweet en tranen.. maar dat zijn we nu alweer vergeten! Hier blijven wij nog wel even wonen! @ Zora: jemig, das idd dom! Zou ook maar ff bellen...
Inderdaad Taby lijkt me heerlijk. Vind onze tuin ook groot genoeg maar we hebben wel een stukje moeten inleveren voor de uitbouw. Maar ja, tis het een of het ander.
Heb ook heel veel tuin in moeten leveren, maar dan niet voor een uitbouw, maar voor de hobby van mijn vriend....koi. Groetjes Taby.
hahaha.. hier ook stuk tuin moeten inleveren voor de uitbouw.. maar ben der blij van! ohw, koi.. ja, daar mag je ook wel ff een stukkie voor inleveren... Vriendlief hier zou dat ook het liefste zien.. maar ikke wil geen vijver..
hey meiden inderdaad rox laat je niet opnaaien en vraag meerdere mensen om advies en ga dan vergelijken. het is al duur genoeg en ze wilen bijna allemaal een hypotheek aan je aansmeren die misschien helemaal niet de goedkoopste is of die niet bij jou past. ze wilden bij ons allemaal dat wij gingen beleggen nou ik beleg niet met geld wat niet van mij is dus.....................maar probeer ze dat maar eens uit te leggen. hihih nu hebben we een deel spaar en een deel aflossingsvrij en we zij er helemaal blij mee. taby heb jij ook al zo'n kerel? hihihi wij hebben ook een koivijver in de tuin van 15000 liter water. nu we zwanger zijn moeten we daar nog wat voor erzinnen . we willen waarschijnlijk een bouwhek eroverheen laten maken en die laten plastificeren. hihih maar wat een dure hobby hebben onze mannen he? mieke lucht je wel goed meissie in die kamer. want ook al is latex watergedragen het is niet goed o de hele tijd in die lucht te blijven zitten hoor. tipp ik geloof ook dat je zwanger bent ik zou er maar een testje tegenaan gooien hihihihih gr kim
Kim, wij hebben een vijver met 30.000 liter en een vijver met bijna 10.000 liter en dan in de schuur ook nog wat litertjes aan water in de quaretainebakken. We hebben een hekje in de tuin, want zelfs de hond mag nog niet in de buurt van de vijver komen, maar dat komt omdat ie er meteen induikt als ie de kans krijgt. En als onze neefjes en nichtje komen mogen ze niet voorbij het poortje en daar luisteren ze goed naar moet ik zeggen. Moet je idd gelijk geven dat het een dure hobby is, laatst is er nog een koi geopereerd. Moet zeggen dat ik voor dat geld heel vaak met de hond naar de dierenarts kan. Groetjes Taby.
Hoi hoi, Ik ben weer terug van de koffie bij mijn ma. Kom thuis.. blijkt de wasmachine kapot te zijn.. hmm.. niet echt handig. Ga ik maar eens op internet zoeken naar een nieuwe denk ik. (daar gaat mijn spaargeld wat bedoeld was voor een nieuwe fiets) Groetjes
hoi hoi meiden, Wendy: niets van aantrekken meid, is echt onzin! er zijn genoeg meiden die helemaal niets voelen en dan toch zwanger blijken te zijn en kijk naar mij. ik ben wel hele tijden misselijk en ben dus niet zwanger. daar kan je dus echt niet op aan. Bovendien denk ik dat ze vaak bij de mama's maar wat zeggen omdat zij zich depri volen moet dat andere dat ook, dan voelen zij zich weer beter. Tip: nog even meid dan kan je lekker bij komen. weet niet meer wat ik verder wilde zeggen hahaha. maar goed ik ga niet in op het huizen verhaal want ik wordt hier gillend gek van de herrie van de nieuwe buren tot midden in de nacht. en de niet wetendheid he... ga even boodschapjes doen en met hondje naar haar winkel de hondengroothandel hahaha
Hoi lieve meiden, ik lees meestal alleen maar mee, maar moet dit even kwijt. Heb een gesprek met mijn vriend gehad en we hebben besloten toch nog te wachten met kindjes Ik ben er heel verdrietig onder, want onze wens is zo groot, maar we zijn te bang dat we het financieel nooit kunnen redden, omdat mijn vriend nog op school zit. Als ik alles uitreken hebben we 'straks' ongeveer een inkomen van 1700 euro. Als ik zie wat er allemaal vanaf moet aan vaste lasten lijkt mij dit toch veel te weinig. (huur/2 x telefoonrekening/2x zorgverzekering/gas, water, licht/tv kosten/internet/schoolkosten enz) Ik wil eigenlijk niet wachten, maar ben gewoon bang dat het niet anders kan... Ik wens jullie in ieder geval veel geluk en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn...
mag ik vragen hoe oud jullie zijn en wat de situatie is thuis? wonen jullie samen, zijn jullie getrouwd ? en niet om het uit je hoofd te praten maar is iemand er ooit echt helemaal klaar voor? ik vind het wel wijs dat je daar over na denkt hoor.
hey meid, dat is inderdaad geen leuke beslissing om te nemen. maar misschien wel de juiste beslissing, laat dat een troost zijn. ook goed van jullie dat jullie inzien dat de situatie misschien niet ideaal is en dat jullie voor jullie kindje het beste willen. knuffel hoe lang moet je vriend nog naar school?
@ misz, Wat naar voor je.... Als je er al zo mee bezig bent lijkt het mij heel moeilijk om er nu weer afstand van te doen zwanger te willen worden. Ik hoop voor je dat je er de positieve kant van kan zien. Misschien heb je het over een tijdje financieel wat makkelijker en kun je er weer helemaal voor gaan. Kinderen kosten helaas veel geld, al vind ik het belangrijker dat ze een rijkdom aan liefde hebben. Hey, veel sterkte... en als het zo ver is dan horen we het wel weer.. Liefs Anne
Hee meiden ik ben er weer! joehoe.... @ Blondsteenbokje: ik denk het ook meid dat ze elkaar gewoon bang maken en dat is zo zonde want ik probeer juist positief te zijn en te denken zo van: het gaat goed niet twijfelen! Daarom is het hier ook 100x leuker en gezelliger! @Misz81 Jeetje meid wat vervelend maar ik kan het me wel voorstellen je wilt je kindje het aller aller beste geven natuurlijk en al je denkt dat dat nog niet kan begrijp ik je keuze! Maar meid wat een teleurstelling voor je! Sterkte en jij straks ook SUCCES hoor! Knuffel @kim! Jeetje meid wat heb je al een mooi buikje!
@ Misz, wel jammer hoor knuffel meid kan me voorstellen dat dat moeilijk is. Ik kan niet zeggen wat de juiste beslissing is maar vind het in ieder geval super dat jullie er zo bewust mee bezig zjn. @ all: Toen wij ons huis kochten zaten er twee vijvers bij een in de voortuin en een in de achtertuin. Wij hebben ze beide weggehaald. Zo hadden we meer ruimte over en ik vond de vijver in de voortuin gevaarlijk voor de buurkinderen en we houden zelf niet van vissen houden. @ Kim; mooi buikje meid!
Misz, jammer meid dat de plannen gewijzigd zijn. Maar wel heel redelijk van jullie om eerst te zorgen voor een financieel gezonde situatie. Want een kindje kost wel het een en ander. Moet je vriend nog lang naar school? Wanneer jullie weer gaan proberen voor een kleintje hoop ik voor jullie dat het dan maar snel raak mag zijn. Groetjes Taby.