Hihi nou ben voor nu wel even uitgekocht, even sparen voor zakcentjes voor volgende maand als we naar Athene gaan. Oja en mijn nichtje wordt volgende week dus 1. Heb zo schattig een bikini van Tommy gekocht, was super afgeprijsd naar 15 euro en een heel schattig zwembroekje.
heb ook even een pb gestuurd. Ben benieuwd... Ik wil het gewoon te graag denk ik.. maar daar hebben jullie misschien wel allemaal last van.. hihi... een baby is gewoon zo mega welkom. Liefs Anne
Yep, ik wil het ook heel graag, maar helaas is dit niet iets wat zo een, twee driekomt voor de meesten. En als je snel zwanger raakt moet je nog negen maanden wachten...
3 nachtjes zelfs. Ben alleen benieuwd wat mijn arts zegt. We hadden afgesproken begin mij, zit ik er 22 april al.
hey meiden! vanavond weer naar de vk! de kleine is erg druk vandaag! ik heb de laatste dagen veel last van benauwdheid en kortademigheid? kent iemand dit? liefs rebbel
o mieke dat zal ik niet kunnen hoor zal ik er mee terug gaan en het als nog afrekenen. ja ik bene rg i know. vanmiddag nog even lekekr naar de bibliotheek gelopen en olie voor de auto gehaald. net nog even uurtje buiten gezeten met een boek en gekookt. ga nu even lekkerbekjes met aardappel met knoflooksaus en wokgroente eten.
Caruli gaat het druk krijgen. Mieke, jij hebt al echt de zomer in je bol he. Leuk joh 2 bikini's voor de prijs van 1. Rebbel, mijn collega had ook last van benauwdheid en dat kwam doordat de kleine heel hoog in haar buik lag. Ben benieuwd wat de vk zegt vanavond. Ben daarnet lekker gaan wandelen met mijn labje, zit er een meisje heel lief te spelen en daar schrikt ie zich helemaal rot van. Lag in een deuk en dat kind schrok, omdat mijn labje schrok. Ben nu lekker aan het koken, gekookte aardappeltjes, spinazie ala creme en gehaktballen met een uitje erdoor. Groetjes Taby.