ben ik weer nou we zijn er uit hoor net even over gehad...we gaan de medische molen in. ik hem mannetje vberteld wat jullie zeiden over door verwijzen dus ik ga morgen even mijn zorgverzekeraar bellen en dan een gyn. heeft een van jullie ervaring met het UMC of het rivierenland ziekenhuis in Tiel? we gaan het eerst via mijn kant spelen dan kunnen altijd nog via mannetje gaan spelen. ben gespannen maar ook enthousiast gek he...
Blondsteenbokje, Spannend zeg. Hoop dat ze in korte tijd veel voor jullie kunnen betekenen. Moet zelf morgen weer naar de gyn. Groetjes Taby.
steenbokje super meissie. ik kan wel begrijpen dat je enthousiast bent want je hebt nu duidelijkheid. je weet waar je aan toe bent. ik denk alleen dat hu eerst vragen om temp kaartjes en een kleine donatie van je mans kant. daar kijken ze eerst naar om dat vaak (helaas) het probleem bij de mannetjes ligt. en als jullie roken stoppen he? ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt en dat je snel ook zo'n buik krijgt als mij. ik duim in ieder geval voor je dikke knuffel kim
Nou fout van de verkoopster hoor, nee dat doe ik niet, ga niet terug. Hoe eerlijk ik verder ook ben. Wij eten pizza, niet geheel zelf gemaakt wel zelf extra belegd. Straks nog even naar vriendinnetje op bezoek, mannetje gaat mee, lief van hem.
Fijn hoor. Je kunt beiden bellen en kijken waar je als eerste terecht kunt. En kijken hoe ze op je verhaal reageren en of ze een afspraak willen maken. Succes!
Mijn labje is net uit geweest en heeft zich vervolgens op zijn voerbak gestort. De mannen van de kozijnen zijn weer naar hun hotel, dus wij gaan nu even boodschappen doen. Steenbokje: UMC schijnt erg goed te zijn. Mijn zusje heeft daar voor haar knie gelopen (niet te vergelijken natuurlijk, maar wel mbt de algehele sfeer), en is daar erg goed opgevangen en behandeld... Succes meid! Knufff
Succes Steenbokje. Wel fijn als je straks duidelijkheid hebt. Ook al is er iets aan de hand dan weet je toch waar je aan toe bent. Succes meid.
goedzo dinnetje ga der voor... jeetje ging net mn doggie uit de creche ophalen heeft dat gekke beest een hele gang met hondenhokken bevrijd (hij kan zelfs deurtjes open maken! erg he hahaah die meiden zijn gek op hem dus boos waren ze niet ze lagen dubbel van het lachen
Iggy, die hond van jou is een slimmerd zeg. Daar zou de mijne nou nooit achterkomen, soms is ie gewoon te lomp dat ie uit zijn ogen kijkt. Maar hij is wel heel lief hoor. Groetjes Taby.
ja die labradors van mij ook die zijn zo sukkelig af en toe maar die andere die dus echt naar de creche moet omdat ie anders erg vervelend is is echt giga slim laadjes, deuren, kasten, koekblikken alles doet meneertje zelf open
thanks meiden, en ja we zijn voorbereid op de donatie van man lief en ik ben inderdaad weer aan het tempen hoor. verder rook ik niet, ik drink niet en mannetje echt nog maar heel heel af en toe. we eten heel gezond, ookal kan er bij mij dus best iets af en ik sport dus...afwachten maar. Mieke: nee begrijp ik maard atz al ik dus hebben.
Dinnetje: zal in het ras zitten denk ik hoor. probeer een foto te plaatsen van mijn lieveling maar lukt niet....
Ja, samen met mijn conditie die zienderogen achteruit holde. Hoort er gewoon bij. Kindje neemt steeds meer ruimte in, en onder andere je longen komen in de verdrukking.
oh ben zo blij meiden door al dat gezeik van mn familie heeft het vriendje besloten dat mijn liefste viervoeter van de 3 op de foto's (foto reportage) erbij mag! tis toch een beetje enige familie van me nog wat ik nog heb
Hallo dames, Internet deed het vandaag niet, dus kon niet kletsen. Ik zit nu ook licht te beven, haha. Nou nog steeds geen hier.
mn mannetje is naar voetbal.... heeft ff boodschapjes gedaan en een berg leesboekjes voor me meegnomen waaronder ook de viva mama hahaha zo lief.... kun je je vast inleven zei hij! maar ja afwachten al is het wachten een schone zaak..... maar vreselijk moeilijk