Zucht nee nog niet gevonden, heb het voor vandaag opgegeven. Ik kijk GA (greys anatomy). En ik ben ook blij met jullie hoor!
wat zijn we toch ineens sentimenteel Maar wel goed dat iedereen blij met elkaar is. Ik vind ons ook een bijzonder cluppie...
Ik ben ook hee; blij met jullie meiden. Mannetje en ik hebben vanavond Band of Brothers gekeken. Ik heb de serie gekocht. Zou eigenlijk naar mijn bijrijdpaardje gaan maar ben snipverkouden dus lekker op de bank gekropen. Ik heb na mijn werk ook nog even gesnuffeld in de stad. Heb haaraccesoires, spijkerbermuda, paars shirtje en een mooi zwart met wit lingerie setje gekocht. Ben ook op zoek naar roze pumps en wil nog mooie bruine laarzen maar kon niet slagen daarvoor. Morgen misschien weer even een uurtje de stad in na het werk. Heb echt een kleding en schoenen tik. Lig nu lekker in mijn bedje en ga nog even verder surfen..hihi...slaap lekker meiden.
hey lieve meiden, ik ben ook heel erg blij met jullie hoor. ik leef met jullie mee in goede en slechte tijden en ik heb echt het idee dat wij samen heel close zijn! ik kan jullie echt niet meer missen hoor. meiden met een doel he Mieke: ik was 5 minuten voor 8 mijn kaartje van de sportschool kwijt. grrrrrr
goedemorgen . hier net opgestaan hihihihih acht uur werd ik pas wakker terwijl ik om half elf al in bed lag. nouja. moet ook een keertje kunnen toch? ik ga zo met verfafbijt aan de gang even en zo doe ik elke dag wat zodat ik niet helemaal verga op de bank . hahaha gr kim
er staat niets op dus............. ik weet het ook niet hoor maar ik slik het niet in ofzo . wat denk jij? gr kim