Steenbokje, ik ben bevallen in het UMC/WKZ ik had bij de KS een vrouwelijke GYN, zij is Belgische van afkomst en zij was echt super! Misschien heb je er wat aan...
mannetje en ik hebben net een uurtje gelopen met hondje lief. even een ijsje gehaald bij de italiaan gek he dat je dan na alles zo goed weet waar je voor gaat en van wie je zo ontzettend veel houd...sorry ben even ontzettend gelukkig ondanks alles.
he rox heb je een naam toevalLig. ik ga morgen inderdaad die kant op bellen. ga nu lekker film kijken
was het maar zo.... maar zij was de enige belg geloof ik daar! ik zat zo in een roes dat dat me helemaal ontschoten is
OOOH wat super iggy! Wat lief van hem! Steenbokje, wat fijn dat je zo gelukkig bent lieverd, je hebt het verdient!
@ blond steenbokje... veel succes en geluk daar. Ik ben vanmiddag ongi geworden, en nu is het al weer over volgens mij.. hmm.. raar... toch maar even afwachten dan. Groetjes
we zien wel... is ook nog maar de 1e ronde he... Mijn lichaam zal ook nog wel met het ontpillen bezig zijn. Groetjes