meiden, ik ben net op de bank ik slaap gevallen en kreeg meteen nachtmerries over echos waar geen kindjes op te zien waren, hartjes die niet klopten etc. Ik ga mijn bed maar opzoeken... truste!
nee ik ben er nog! had een broodje filet op bij Bart vandaag, maar hij is niet goed gevallen. potverdikkie!
Das minder rox! Hee meiden ik ga jullie verlaten, ik ben dood moe en vandaag zijn de nieuwe matrassen geleverd dus die ga ik lekker uit proberen! slaap lekker en tot morgen mieden!
Ik ben een uurtje eerder thuis Jullie hebben wel weer veel gekletst zeg! Wij wonen nu in ons 3e huis, de vorige 2 hebben we goed opgeknapt en met flinke overwaarde verkocht, dus nu zitten we eindelijk in ons "blijvende"huisje
ach Marijke, dit is nog niets hoor! lekker dat j wat eerder thuis bent! Wou dat mijn kerel er zo over dacht!
Heey kwam me even melden.. Om te zeggen dat met mij alles goed is. Ik hoop met jullie ook.. Ik heb niet bijgelezen ( is ook teveel ) Maar ik zag dus dat steenbokkie dr banner neit zo mooi is Balen meid, dikke knuffel voor jou! Ben weer weg, fijn weekend vast en misschien tot de volgende keer knuffels voor jullie
Mwah niet echt, mijn vriend en ik hebben niet zoveel om in te pakken alleen kleding en dat is al in een doos haha.. De rest gaat in een koffer haha. Maar ik help straks wel me tante met dr dingen voor inpakken hoor als ze weer bezig is zo lief ben ik dan weer wel Hoe is het met Joey?
goed, hij ligt heerlijk te slapen! alleen het spugen blijft nogal heftig, maar door de zantac voelt hij het niet branden gelukkig! Ben je al een beetje zenuwappig?
Aah vervelend dat hij wel blijft spugen maar gelukkig dat het niet brand. Ene moment ben ik wel zenuwappig andere moment totaal niet. Komt op de dag zelf wel En hoe is het met jou wanneer ga je weer aan het werk?
Volgende week zaterdag weer, dan heb ik incl ziektewet tijdens de zwangerschap + verlof + vakantie een half jaar niet gewerkt. dus dat zal ontzettend wennen zijn! Maar we gaan de nieuwe winkel inrichten dus ik kan er rustig in komen gelukkig! Je stuurt ons wel een beetje Spaanse zon hoor!
hahaha ik zal me best doen hoor daar is het op dit moment ook niet echt warm.. Lekker een half jaartje vrij gehad, gelukkig kan je rustig inkomen. Ik ga er weer vandoor we gaan filmpie kijken. Misschien tot morgen xx
Kwam nog even checken hier, maar jullie slapen allemaal al. Belachelijk op dit tijdstip. Ben vandaag begonnen met hardlopen dat viel even tegen zeg. Mssr we gaan vrolijk door. Truste allemaal.
Zora, knap zeg dat je gaat hardlopen. Als ik een klein stukje hardloop dan krijg ik altijd zo'n pijn in m'n zij. Is niet voor mij weggelegd hardlopen. Succes met het hardlopen, houdt vol. Groetjes Taby.
hihihihih goedemorgen meiden. vannacht weer heerlijk geslapen (NOT!) die kleine uk zat de hele nacht op mama's blaas te stampen hihihih nu al net zo eigenwijs als mama. maar na een paar keer geplast te hebben toch nog wel wat nachtrust gehad gr kim
goeiemorgen meiden, Ik heb als een roos geslapen... Ze zijn hier nu de boel aan het afwerken. Maandag moeten ze nog 1 ding komen doen en dan is het af! En zooooooooooooooooo mooi! Ik stap om 2 uur uiterlijk in de auto en dan ben ik weg! Lekker een paar daagjes aan de Moezel uitrusten!