Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wendy, ik ben juist blij dat ik jullie kan helpen. toen ik zwanger wilde worden zat ik ook met die vragen en wist niet wat ik ermee moest doen.

2. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Van die 400 (+ 82 kindertoeslag) hoeft niks meer af. Boodschappen heb ik er al afgehaald. Dit geld is dus puur voor het kindje.
    En steenbokje, mijn vriend is er misschien nog wel meer klaar voor dan ik dus dat is geen probleem ;)

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik kan jullie hier de laatste tijd echt niet bij houden hoor! :)

@steenbokje: veel plezier vandaag, ik ga ook vandaag of morgen naar de kapper! fijn dat jullie nu verder gaan, ik hoop dat het snel goed komt!

ik ben gister bij de vk geweest, dat benauwd zijn is echt een zwangerschapskwaaltje, het kindje ligt dan tegen mijn longen te drukken! ;) verder was alles prima! ik moet nog een keer bloed laten prikken, is normaal bij de 24 weken zij ze, maar heb eigenlijk geen flauw idee of ik daar nuchter voor moet zijn?

liefs rebbel

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Vreselijk die nachtmerrie heb ik vannacht gehad! pfff :confused:

5. ProudMum

Misz, dan ga je het best redden! je kan zelfs evt sparen voor de kleine. ik maak nooit 400 op aan Joey per maand!

Rebbeltje, fijn dat alles weer goed was! Maarreh, tijd voor een buik update! Spammen met die foto's!

6. ProudMum

Meiden, ik ga er vandoor! joey is wakker en we moeten voor Mike een nieuwe broek kopen.... papa had iets teveel biertjes op de laatste tijd want hij is uit zijn broek gescheurd!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dan ga je het wel redden! denk ik

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat ben je toch een lieverd, wij zitten gelukkig in ene luxe positie en hoeven ons daar niet zo druk om te maken. maar toch voor ik stopte met de pil dacht ik daar ook veel overna hoor! ;)

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee lieve meiden! Ik ben werken einde van de middag ben ik er weer!

xxxx

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Goede morgen!

Tipp en Mieke, geniet lekker van je weekendje weg.

Vanmiddag naar de gyn, spannend.

Groetjes Taby.

11. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    @ Tipp en Mieke, geniet van het weekendje weg en veel plezier...

@ Taby, heel veel succes bij de gyn.

zo ga ik even wat huishoudelijk werk doen.. moet ook gebeuren aangezien ik vanaf vanmiddag veel moet werken.

xx anne

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Taby, wat gaan ze doen?

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Spannend taby...

(mijn internet doet zo raar dat berichtjes 2x geplaatst worden :()

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    we hebben besloten lekker een uurtje eerder te gaan, we rijden dus om 13:00 weg :D. Dan kunnen we nog even via luxemburg rijden en daar tanken ;)

@wendy: het schijnt dat dat dromen nog erger wordt :(

@rox: Echt superhandig zo'n mama in ons midden. Knuff!

@misz: Ik denk dat je het wel zou kunnen redden hoor...Succes met het nemen van de beslissing!

Ik ga even de koffer inpakken...

Oh ja, ik heb geen internet daar, dus niet te veel spannende dingen doen dit weekend ;)

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Taby, succes bij de gyn meid. Laat je meteen even weten hoe het is gegaan.

Wat financien betreft maak ik me ook weleens zorgen hoor. Terwijl wij het makkelijk kunnen redden. Hebben allebei een bovengemiddeld inkomen. (en nog kunnen we geen nieuwe auto kopen zonder nog even te sparen :rolleyes: hoe bedoel je gat in je hand? :oops: )Wat het vervelendste is zijn die onverwachte uitgaven en je moet wel zorgen dat je daar ook een potje voor hebt (kapotte auto, wasmachine, cv-ketel, koelkast enz. enz.)

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    goeie smorgens,

heb lekker tot 10.00u geslapen, héérlijk.

Straks boodschappen doen en een beetje schoonmaken in huis.

Lekker hoor tipp & mieke, even er tussen uit.

17. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Ik moet er wel bij zeggen dat die 400 euro dus echt is voor het kindje. Dus pampers/verzorging/opvang moet daar allemaal af. Ik vraag me gewoon echt af of dat ooit genoeg is. Wil wel nog af en toe leuke dingen met het gezinnetje kunnen doen. Dagje zwemmen, weekendje weg e.d. Dus als we die 400 euro iedere maand helemaal kwijt zullen zijn voor een kindje kunnen we beter wachten denk ik.

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik denk dat ik zondag of maandag nog maar eens een testje ga doen (als de :evil: :evil: er nog niet zijn)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De eerste 2-3 jaar zal het kindje het minst kosten, daarna krijg je natuurlijk andere kosten er bij zoals school etc.
    Maar ja dat compenseert misschien weer een beetje doordat de voeding anders zal zijn, eet mee wat de pot schaft ;)
    Tja en zo is er altijd wel weer wat natuurlijk.

Meiden, ik geloof dat wij zo gaan, nog even snel een ovutestje voor we weggaan.

Bye bye

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Mieke: fijne dagen en dat er maar veel geklust mag worden ;)

Deel Deze Pagina