Wendy, ik ben juist blij dat ik jullie kan helpen. toen ik zwanger wilde worden zat ik ook met die vragen en wist niet wat ik ermee moest doen.
Van die 400 (+ 82 kindertoeslag) hoeft niks meer af. Boodschappen heb ik er al afgehaald. Dit geld is dus puur voor het kindje. En steenbokje, mijn vriend is er misschien nog wel meer klaar voor dan ik dus dat is geen probleem
hoi meiden! ik kan jullie hier de laatste tijd echt niet bij houden hoor! @steenbokje: veel plezier vandaag, ik ga ook vandaag of morgen naar de kapper! fijn dat jullie nu verder gaan, ik hoop dat het snel goed komt! ik ben gister bij de vk geweest, dat benauwd zijn is echt een zwangerschapskwaaltje, het kindje ligt dan tegen mijn longen te drukken! verder was alles prima! ik moet nog een keer bloed laten prikken, is normaal bij de 24 weken zij ze, maar heb eigenlijk geen flauw idee of ik daar nuchter voor moet zijn? liefs rebbel
Misz, dan ga je het best redden! je kan zelfs evt sparen voor de kleine. ik maak nooit 400 op aan Joey per maand! Rebbeltje, fijn dat alles weer goed was! Maarreh, tijd voor een buik update! Spammen met die foto's!
Meiden, ik ga er vandoor! joey is wakker en we moeten voor Mike een nieuwe broek kopen.... papa had iets teveel biertjes op de laatste tijd want hij is uit zijn broek gescheurd!
Wat ben je toch een lieverd, wij zitten gelukkig in ene luxe positie en hoeven ons daar niet zo druk om te maken. maar toch voor ik stopte met de pil dacht ik daar ook veel overna hoor!
Goede morgen! Tipp en Mieke, geniet lekker van je weekendje weg. Vanmiddag naar de gyn, spannend. Groetjes Taby.
@ Tipp en Mieke, geniet van het weekendje weg en veel plezier... @ Taby, heel veel succes bij de gyn. zo ga ik even wat huishoudelijk werk doen.. moet ook gebeuren aangezien ik vanaf vanmiddag veel moet werken. xx anne
we hebben besloten lekker een uurtje eerder te gaan, we rijden dus om 13:00 weg . Dan kunnen we nog even via luxemburg rijden en daar tanken @wendy: het schijnt dat dat dromen nog erger wordt @rox: Echt superhandig zo'n mama in ons midden. Knuff! @misz: Ik denk dat je het wel zou kunnen redden hoor...Succes met het nemen van de beslissing! Ik ga even de koffer inpakken... Oh ja, ik heb geen internet daar, dus niet te veel spannende dingen doen dit weekend
Hey Taby, succes bij de gyn meid. Laat je meteen even weten hoe het is gegaan. Wat financien betreft maak ik me ook weleens zorgen hoor. Terwijl wij het makkelijk kunnen redden. Hebben allebei een bovengemiddeld inkomen. (en nog kunnen we geen nieuwe auto kopen zonder nog even te sparen hoe bedoel je gat in je hand? )Wat het vervelendste is zijn die onverwachte uitgaven en je moet wel zorgen dat je daar ook een potje voor hebt (kapotte auto, wasmachine, cv-ketel, koelkast enz. enz.)
goeie smorgens, heb lekker tot 10.00u geslapen, héérlijk. Straks boodschappen doen en een beetje schoonmaken in huis. Lekker hoor tipp & mieke, even er tussen uit.
Ik moet er wel bij zeggen dat die 400 euro dus echt is voor het kindje. Dus pampers/verzorging/opvang moet daar allemaal af. Ik vraag me gewoon echt af of dat ooit genoeg is. Wil wel nog af en toe leuke dingen met het gezinnetje kunnen doen. Dagje zwemmen, weekendje weg e.d. Dus als we die 400 euro iedere maand helemaal kwijt zullen zijn voor een kindje kunnen we beter wachten denk ik.
De eerste 2-3 jaar zal het kindje het minst kosten, daarna krijg je natuurlijk andere kosten er bij zoals school etc. Maar ja dat compenseert misschien weer een beetje doordat de voeding anders zal zijn, eet mee wat de pot schaft Tja en zo is er altijd wel weer wat natuurlijk. Meiden, ik geloof dat wij zo gaan, nog even snel een ovutestje voor we weggaan. Bye bye