hahaha ja hij is prachtig en ik draag een dubbele sluier erbij (altijd geschreeuwd wil geen sluier!) maar hij maakte het zo af! ben helemaal dol op de jurk, nou was hij wel ff iets duurder dan dat we in de planning hadden maar ach je trouwt maar 1 keer zeggen ze he
ik had ook een dubbele sluier. En ik had van mijn moeder (sorry ) een tiara gekregen voor erbij. "mijn dochter wordt maar 1x een prinses'' zei ze toen. Ik heb toen in die bruidswinkel uitgebreid staat huilen (foto's van mijn jurk in mijn album als je het leuk vind)
ga ff kijken meissie en je hoeft geen sorry te zeggen hoor.... mijn schoonmoeder heeft prachtige strawinsky stenen collier en oorbellen erbij gekocht voor mijn trouwdag vor bij mijn jurk echt schitterend! ik heb ook staan huilen in de winkel met passen maar dat kwam door iets anders wat niet zo leuk was
Dank je iggy! En ik ben nog net zo gelukkig als toen! meiden ik ga rijden! Ik ga lekker genieten van mijn weekend! Knuffels en tot maandag!
Meestal is deze 100/ 60 hij is wel eens iets hoger en soms iets lager... Nu weet ik het niet. Heb zelf geen meetapparaat..
Dat wil ik best geloven meis! Maar jij gaat gewoon stralen hoor op JOU dag! En je laat hem door niemand verpesten! Prinses Iggy!
thnx meis lief hoor.... ben zo bang dat ik morgen met passen verdrietig word en de woorden van mn ma weer door mn hoofd flitsen dat ik een varken lijk in mn jurk ga zeker proberen vanaf nu te genieten maar moet wel zeggen het heeft giga veel impact op me ondanks vele hulp die ik heb gehad van zoveel mensen en diensten om een eigen ik te behouden, weet wel als ik een kindje krijg weet ik zeker hoe het niet moet
wouw Iggy, wat een mooie jurk zeg.. om jaloers op te worden... hihi. Zal je vast prachtig staan. Groetjes
De reden waarom dat werd gezegd is gewoon pure jaloezie! Probeer er zo min mogelijk aan te denken, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. (ik heb makkelijk praten natuurlijk) En gelukkig weet je iig hoe jij het niet gaat doen met je kindje en heb je een hele lieve schoonmama die met je meegaat! (die heb ik dan weer niet helaas)
Weet je Iggy, Mijn moeder zeurt ook al mijn hele leven tegen mij dat ik moet lijnen en dun moet zijn en dat ik niet gezond ben, en meer kan.. bla bla bla.. Ik heb me dit altijd heel erg aangetrokken.. zovan ik ben niet goed genoeg. Maar ongeveer 2 jaar geleden heb ik besloten dat ik ben zoals ik ben. Ik heb vrienden waar ik op kan vertrouwen en alles wat ik nodig heb om te zijn wie ik wil zijn. En dat is wat je moet doen.. jezelf zijn, zijn wie je bent. Ik ben ik, en daar ben ik tevreden mee.. Dus meid.. je Jurk is SUPER... en ik weet zeker dat jij de PRINCES van de dag wordt op je bruiloft.... Het wordt helemaal jou dag... misschien wel de mooiste dag van je leven. Groetjes
Nou, Ik ga werken.. Ik ben er maandag middag weer... Heel het weekend ben ik aan het werk en dus denk ik geen tijd voor mijn pc. Tot snel allemaal. Liefs Anne