Je bloeddruk is niet extreem laag hoor. Ze gaan vaak uit van 120/80 maar dat is echt een standaard waarde. Mijn tensie is 110/70. Als je altijd een wat lagere tensie hebt dan is je lichaam daar op ingesteld.
Iggy, ik hoorde van mijn schoonzus dat ze blij was dat er een hoop was vastgelegd op foto en video. Heel veel heeft ze nieteens mee gekregen!
Ik heb net tarwekiemoliecapsules gekocht. Als ik zondag nog niet ongesteld ben en de test is negatief dan ga ik daar maar eens mee beginnen. Het is ook nog eens goed voor mijn huid. Dus baadt het niet dan schaadt het niet.
ja dat geloof ik best je schijnt echt geleefd te worden he? nou ja ik verheug me er vreselijk op! een vriendin/collega is fotografe dus die schiet te plaatjes voor ons
Dat hoop ik ook. Moest afgelopen week wel lachen om mijn vriend. Ik vertelde dat ik nog niet ongesteld was. Hij zat met zulke ogen te kijken . hahahaha
hihi wat toevallig! mike schrok ook toen ik overtijd was hoor Sniffy! en helemaal toen ik hem wakker maakte met een posi test!
hahaha ik mag niet zonder mijn vriend testen, dan is ie zwaar gepikeerd zegt ie net tegen me... hij vind dus echt dat ie daarbij hoort te zijn hahaha
ik had woensdag ochtend een test gedaan. meer op aandringen van mijn zus. Ik wilde zelf eigenlijk vandaag een test doen.
Hey Iggy, mooie jurk meid, je bent vast een plaatje. Je word inderdaad geleefd op je trouwdag en s avonds was ik echt helemaal kapot, maar wel na een prachtige dag. Het was echt super. En dat zal het voor jou ook worden meid. Wij hadden een fotograaf en iemand die filmde. Moet eerlijk zeggen toen het fotoboek kwam was ik helemaal verliefd maar toen we de DVD kregen is het fotoboek de kast ingegaan en er heel lang niet uitgekomen. De DVD is zo gaaf!