Als ik hem wakker zou maken en zou zeggen dat ik zwanger ben dan valt ie gelijk bewusteloos denk ik hahaha
thnx zora! als ik de foto's tzt heb ga ik ze ff in mijn album plaatsen ben zo happy dat mn hond erbij mag zijn! hunny vraagt net waar ik last van heb knuffel hem helemaal plat!
Net mijn werk gebeld. Maandag ga ik weer halve dagen werken. Beetje licht werk, medicijnen geven en administratief werk.
@rox: ik heb eergisteren nog 2 testen gehaald. Heb er nu 3 in huis. Dus als hij het niet gelooft heb ik nog voorraad.
hij zit op de playstation hahaha en vind al die knuffels echt prima hoor.... hij is wel van het knuffelen ....
Toen ik de pil slikte was mijn libido flink lager. Sinds ik gestopt ben is deze errugh hoog geworden . Mijn vriend weet niet wat hij meemaakt.
maaruh rox: ik ga zeker nog niet te veel doen op mijn werk hoor. Geen bewoners in tilliften helpen en echt alleen maar licht werk.
ik heb gelukkig een hele goeie teamleidster. Eentje die echt luisterd. Dat deed mijn vorige nl. niet echt.