Net het vlees gesneden en opgezet. We eten vanavond Rendang vlees van Conimex. Ben benieuwd hoe het smaakt.
Meiden mn laptop is gecrast grrrrr, hij start niet meer op! Ik heb m al weggebracht naar iemand die er verstand van heeft dus ik hoop dat ik m snel terug heb, ik ben echt geen compleet mens zonder dat ding. Ik zit nu bij mn ouders op de pc. Ik moet morgen naar de vk om een echo te laten maken, ze gaan dan kijken of mn placenta omhoog is getrokken want bij de 20 wkn echo zagen ze dat mn placenta heel laag lag, dus ik ben benieuwd morgen, ik hoop wel dat ie omhoog is gegroeit anders krijg ik een keizersnede. Fijn weekend allemaal. Liefs Minnie
meiden ik moet dalijk naar de huisarts voor mijn schildklier. ben super zenuwachtig want ik heb een nieuwe dokter!
Je hebt het echt niet voor jan doedel geslikt maar het is echt beter om de tabletten geheel door te slikken.
Wilde ik lekker met de lap-top op de bank zitten, doet het toetsenbord ineens raar . De letters aan de rechterkant zijn ineens cijfers geworden :
je bent wel streng sniffy... pffff heb het net geprobeerd stond half uur met mn pil in mn mond en kokhalsen lukt gewoon echt niet mietje ben ik toch