Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje07

daantje07 Bekend lid

Pff... wat gaan jullie snel. Kan echt niet alles bijlezen. Ik heb even geen nieuws... zwaar ongesteld! :(

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    linsey wat een kl*tenieuws zeg meissie., ik hoop voo je dat ze het dan snel onder controle hebben en dat je snel zwanger mag raken.

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @lalalindsay: wat een rot nieuws meid! :( dikke knuffel!

@wendy: welkom! en succes met zwanger worden! :D

@daisy: fijn dat het beter gaat met je meisje! :D

@rox: ja ik plaats gauw een foto! ;)

liefs rebbel

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen allemaal,

Heb sinds gisteren al hoofdpijn :(

@taby: ik werk in een somatisch verpleeghuis. Voor PG heb ik niet genoeg geduld.

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Kon het trouwens niet laten, maar ik heb vanmorgen een test nog een test gedaan :oops: . Mijn vriend wilde het ook graag weten.

Maar helaas weer negatief. :(
    Ben nu maar gestart met tarwekiemolie.

6. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Goede morgen,

Ik ben er ook weer even bij.. en zwaar buikkrampjes door de menstruatie.. pff.
    Waarvoor is tarwekiemolie precies?

Groetjes

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @anne:
    Is rijk aan proteïnen en vitamine E. 13 kg tarwekiemen produceren 1 liter olie. De olie is oranjerood en heeft een sterke eigen geur. De vele vitamine E zorgt voor een natuurlijke conservering. Werkt sterkt regenererend en opbouwend op de huid. Ondersteund haar spier- en klierfuncties. Is bijzonder geschikt voor droge, oudere en slechtdoorbloede huid. Voor bijzonder droge plekken op de huid kun je bijvoorbeeld een warm kompres met onverdunde tarwekiemolie maken.

Tarwekiem olie is rijk aan vitamine E (alpha en betha tocoferol), bevat daarnaast ook caroteen, lecithine en sporenelementen. Het percentage meervoudig onverzadigde vetzuren is hoog (80%), het merendeel hiervan is linolzuur. Het is een verzachtende en voedende olie die met succes toegepast wordt in verzorgingsproducten voor een droge huid. Tarwekiem olie bevordert de doorbloeding, is vitaliserend en gaat verhardingen tegen en is daarom zeer geschikt voor het behandelen van littekens. Bij regelmatige lichte massage zullen deze soepeler en daardoor minder zichtbaar worden. Dankzij het hoge gehalte aan vitamine E (2-3 gram per 1000 gram), is de olie een goede anti-oxydant. Daarom is het aan te raden 5-10% Tarwekiem olie toe te voegen aan mengsels met minder lang houdbare vette oliën. De specifieke en intensieve geur kan in huidverzorgende mengsels soms slecht verdoezeld worden.

Tarwekiem-olie bewijst tevens goede diensten bij overmatige verhoorningen, bij teleangiëctasieën (door opheffing van congestie in de chronisch verwijde haarvaten), bij acne (door bevordering van de doorbloeding), en bij de oudere huid (door stimulatie). Tarwekiem-olie wordt vaak ingezet vanwege haar anti-oxidatieve eigenschappen; echter zelden puur gebruikt daar zij erg 'zwaar' is en een specifieke geur heeft.

Draagt bij tot celregeneratie, huid-, haar en nagelverzorgend.

Sommige hebben er baat bij omdat het je cyclus positief KAN beïnvloeden.

En aangezien ik net geopereerd ben is het goed voor mijn litteken.

8. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Dank je voor de uitgebreide uitleg... heb ik misschien ook wel wat aan ivm droge huid..

Groetjes Anne

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    vit E is erg goed voor je huid, dus wie weet

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Sniffy, is de hoofdpijn een voorbode op de komende :evil:?
    Balen van die negatieve test zeg, maar er zijn meiden die na 2 weken pas positief testen, dus geen bloed geeft nog steeds moed. ;)

Ben vanmorgen aan het verven geweest, de kozijnen van de dakkapel staan in de verf. Pfff wat een karwei zeg.
    Maar ja dan ziet het er zodadelijk wel weer mooi uit.

Tis hier rustig vanmorgen.

Groetjes Taby.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

wat kletsen jullie veel zeg, even bij lezen voor ik naar mn mamsie ga :)

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

update tot blz 153:

Misz: gaan julli er nu toch voor gezien de kosten?

Anne: dit is niet erg maar als je zwanger bentr moet je dit wel meteen medlen bij je ha. dan kan je medicijnen krijgen voor jouw en je baby dat dit niet voorkomt en je bent onder extra controle. de kans is ook groot dat je in het ziekenhuis moet bevallen.

Mieke: fijn weekend meid en bij ons gaan die weekendjes ook altijd zo.

Iggy: wat een prachtige jurk meid! ik hoop hem binnekort op jullie trouwdag in hete cht te mogen zien!

Tip: fijn weekend! rust lekker uit!

13. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Hey hallo allemaal

Ben al heel lang niet meer online geweest op de site.
    Heb sinds 1,5 maand een nieuwe baan en ben ´s avonds helemaal kapot en heb dan geen zin meer in de computer.
    Hoe is het hier? veel nieuwe mensen er bij zie ik!
    Allemaal succes.
    Ik was al van de kruimels en spruiten hyves verwijderd zag ik?
    Sta ik nog wel op de net gestopt met de pil lijst?
    Ik moet nog 5 weekjes werken en tussendoor nog een weekje vakantie. zal straks weer wat meer tijd hebben en zeker weer wat meer online zijn.
    Maar de zweangerschap verloopt heel goed. ben wel erg moe en ik hou ook al veel vocht vast wat erg vervelend is maar voor de rest weinig te klagen.
    Nou iedereen een fijn weekend!

gr mayo

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht

Die hoofdpijn is idd een voorbode op de komende :evil:. Had vanmorgen wat bruinïge afscheiding.

15. mamastarlight

Iggy: ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad met je jurk passen meid. en vergeet nietd at iedereen die nu op de bruiloft komen, komen voor jullie en blij zijn voor jullie. x

Lala: mega knuffel meid!

meiden die het nodig ehbben en samatha: knuffel!

nieuwe meiden: welkom

Mayo: je hebt dan al bericht gehad als je verwijderd bent van het K&S forum. waarschijnlijk heeft het te lang geduurd voor dat je hier op gereageerd hebt. we zijn inderdaadals beheerders even op gaan ruimen wat betreft het forum. fijn te horen dat alles goed gaat!

hier alles goed. gisteren naar utrecht geweest dan. ik ben inderdaad geslaagd voor een jurk! en ondanks dat ik zo had gezegd ik wil geen zwarte jurk, heb ik....een zwarte jurk hahaha. echt een hele leuke. moeilijk uit te leggen dus ik zal er een foto van maken dan plaats ik deze van de week. bij de V&D heb ik nog een leuke witte hoed gekocht. Engelse bruiloft he. en heb zitten denken dat ikw el wat wil zeggen op het stadhuis dus ga dat vragen aan mijn broertje en dan wat verzinnen.

gisteren ook naar de kapper geweest. zal even foto's laten zien van hoe het was en nu is ;)

gisterenavond bij een vriend langs geweest. als iemand nog een leuke vrijgezellige meid weet, meld het dan even voor hem! maar goed ik had drie glaasjes rose op maar omdat ik gezien het zwanger worden echt niet meer dan 1 glaasje zo heel af en toe heb gedronken...was ik echt aangeschoten hahaha geweldig. mijn vriend en hij lagen helemaal in een deuk. beetje laat geworden dus vanmorgen lekker uitgeslapen en naar Rhenen geweest. dara lekker gewandeld. nu is mannetje heerlijke taco's en wraps aan het koken. jammie!

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Steenbokje, kom maar op met de foto's!

wie heeft er trouwens nijntjes van de Bruna en doet er niets mee?
    mijn buurjongetjes maak je er dan heel blij mee!

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @steenbokje:
    wij hebben net ook wraps achter onze kiezen: heeeeerlijk.

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier turkse durums van knorr! Erg lekker!

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Vandaag aan het schilderen geweest. De voordeur en de deurposten in huis gedaan. Ziet er weer wat beter uit.

20. mamastarlight

Deel Deze Pagina