dinnetje: ik wist dat je er 3 had hoor maar 2 labjes, dat bedoelde ik. gecondoleerd met pimmetje. en van de week wordt het super weer dus we gaan lekker wat afspreken een terrasje op zoeken om bij te kletsen meiden ik ben echt verdrietig. vrijdag in de stad had ik al het idee dat de hele wereld zwanger was en ik overal bolle buiken en baby's zag. trok mij er niets van aan maar vanmiddag belde mijn schoonzusje....ze is twee maanden zwanger. de wereld is soms zo oneerlijk... hier trouwens mijn nieuwe kapsel http://i9.photobucket.com/albums/a74/bl ... 408019.jpg
wat een schatjes! mijn moeder heeft ook een zwart witte en die gaat bijna bevallen..... maar ik mag ern iet nog 1 bij van mike en wil zooo graag een rood katertje...
Hoi hoi, Hier ben ik weer. Sorry Iggy, het is natuurlijk aan jou bedoelt. Moet toch eens beter op gaan letten, is al de tweede keer dat ik de verkeerde aanspreek. Sniffy, mooie katten hoor, heb het niet zo op katten, dus op een afstandje vind ik ze mooi. hihi. Mijn labje heeft daarnet toch een stunt uit gehaald, hij mag eigenlijk niet in de tuin, maar ik dacht ach loop maar even mee naar de schuur. Wat denken jullie.....hij heeft even een duik in de vijver genomen, dat terwijl er nog een net op ligt ook. Het was maar goed dat dit het baasje niet heeft gezien. Kan met m'n eigen laptop internet niet meer opkomen, dus ben nu op de laptop van het werk van mijn vriend. Maar dat is een Apple en daar zit een heel ander programma op dan op mijn eigen laptop, heb een groot scherm, maar heb nu maar een heel klein schermpje geopend op zw.pagina. Lekker makkelijk. Groetjes Taby.
hai meiden wat is het hier weer lekker druk wel 65 pagina's om bij te lezen. drukke week gehad. iedereen een leuk weekend gehad? ik wel gezellig en druk
Hier wat minder Daantje, Mike had een darttoernooi in de voetbalkantine en is beroerd thuis gekomen. na 2 uur slaap werd Joey wakker...
@minnie: ze gaan eerst mijn waardes van mijn schildklier op peil krijgen, dit kan twee maanden tot een jaar duren, daarna mag ik weer zwanger raken. @steenbokje: vervelend van je schoonzusje, toch weer zo confronterend he
hoi! ja ik ken je nog wel, ik zat gelijk met jou op dit topic. hoe is het met je? gaan jullie er weer voor? groetjes rebbel
hey meiden hihihihi volgens mij is het nog nooit zo rustig geweest hier in het weekend. je kan wel merken dat er twee weg waren en het lekker weer was. ik heb dit weekend lekker gewerkt. geschilderd etc. en gistermiddag lekker naar egmond aan zee geweest. heerlijk wat een weertje! gr kim
Jeetje Lindsay wat een rot nieuws! En ik had het je nog zo verschrikkelijk gegund! Sterkte meid en een dikke knuffel! xxx