Hee lieve meiden! ik ben er weer! We zijn lekker een weekendje naar kortrijk geweest en het was echt heerlijk! Even relaxen . Maar toen we thuis kwamen hoorde ik dat mijn opa in het ziekenhis is opgenomen omdat hij snachts niet goed was geworden. ze zijn nu onderzoeken met hem aan het doen maar wat het is gwwest weten we nog niet. hij is wel dement maar woont nog zelfstandig met mijn oma. Verder gaat het met mij heel goed ben niet heel veel misselijk behalve dat ik toevallig vanmorgn boven de pot hing haha Hoe gaat het met de rest (ben ondertussen nog aan het bijlezen haha) xxx
Die banner doet een beetje gek, want ik ben als het goed is op 8 april zwanger geraakt. Maar hoe verder ik de banner naar voren instel, hoe langer ik al zwanger zou zijn...
Taby: wat een leuk verhaal van je hond he hahaha. die van mij is ook niet wijs hoor. ze zijn metingen aan het verrichten in het huis vanwege de verbouwing vanuit de woningbouw. dus ze kloppen ook telkens op muren en zo. terwijl het voor der neus gebuert gaat ze nog blaffen hahaha. gek ding. Rox: balen meid, rust een beetje uit vandaag dan. en beterschap voor Mike. Lala: het doet echt pijn dat ze zwanger is ja. mag het iet zeggen en ik gun het ze natuurlijk ontzettend maar ze hebben totaal geen basis voor een kind. DAAROM is het zo verschrikkelijk oneerlijk! het ergste is nog dat ze zij dat ze wel wilde maar dat het niet bewust nu gepland was. weer zo iemand! bovendien zei ze tegen mij: zo zie je maar als jij en mannetje er niet zo mee bezig bent dan komt het gewoon. GRRRRR ze moet eens weten. ik deed heel laconiek van o we zien wel maar goed...wil haar en niemand verder ook niet vertellen dat we de medische molen in gaan namelijk. Rebbel: dank je. het is ook zo makkelijk dit haar. lekker pittig vind ik zelf hoe is het met jouw? Marijke: wat goed! maar wel vroeg getest dan he. gefeliciteerd! hier verder alles goed hoor. vandaag zijn ze dus metingen aan het verrichten voor het huis. wat een figuren zeg hahaha. krijg je echt de slappe lach van. maar goed...laat maar gaan. vanmiddag komt de woningbouw. gelukkig is mannetje erbij vanmiddag want ik ga toch altijd dingen zeggen en vergeten dus...ben benieuwd.
o en als jullie iemand uit leiden zien, 21 jaar op dit forum zeg het dan even . dat kan mijn schoonzusje zijn dus...
Ja heel vroeg getest, gisteren was ik met vriendje en de hondjes even naar de zeedijk gegaan, en vond daar een klavertje vier Dus ik heb het maar eens geprobeerd, en ja hoor, een dikke vette streep
Je moet de banner starten op de eerste dag van je laatste menstruatie dan klopt ie GEFELICITEERD nogmaals zo leuk joh! xxx
*sorry voor de inbraak, maar volg Marijke en haar 'bannerperikelen' dus wou ff helpen * @Marijke: als je 8 april waarschijnlijk zwanger bent geraakt moet je daar 14 dagen vanaf trekken om te weten hoe lang je zwanger bent. Dus neem de eerste dag van je ongi óf 25 maart als start van je banner. Die eerste 2 weken zwangerschap krijg je gratis en voor niks, namelijk! *breekt weer uit*
Oh, dus welke datum moet ik dan invullen? Ben helemaal bibberig, kan niet meer rekenen... @rox, mijn cyclus is zo onregelmatig, ik durf het niet te zeggen, maar op 8 april had ik echte steken, ws van de eisprong!
haha marijke toch..... rustog meid! Je vult de dag in waarop je de laatste keer ongesteld bent geworden.