@Marijke: je moet 25 maart invullen. (heb ff je berichten doorgestruind en 24 maart schreef je dat je bruinverlies kreeg). De eerste 2 weken tot de eisprong tellen ook al als zwangerschap (die krijg je er dus gratis bij). Je bent rond de jaarwisseling uitgerekend!
ja, dan al 3 weken. als je op je NOD test ben je altijd 4 weken precies. uitgaande van de laatste cyclus ben je begin januari uitgerekend!
Goedemorgen dames, Ik ga zo nog even schilderen en vanmiddag ga ik me weer op mijn werk laten zien. @Marijke: GEFELICITEERD!
Schilderen....heerlijk ik krijg zin om in de tuin te werken hahah.....maar volgens mij moet je daarmee uitkijken als je zwanger bent...Weet iemand dat?
Goedemorgen meiden! Was ik ook weer! Ben heerlijk een weekend weg geweest naar Egmond aan zee (met vriendinnen)! Ben goed uitgewaaid en zelfs al wat verkleurd! hihi.. Het was heerlijk! Hoe is het hier met iedereen? Zag dat jullie alweer 20 pagina's hadden volgekletst dit weekend, dus ga ze maar niet alle 20 lezen... Iemand een up-dateje?! Liefs
Beetje emo, zaterdag weer werken en er is alweer een nieuwe Jan Mama! Voor mij word nu echt een hoofdstuk afgesloten, einde zwangerschap en kraamtijd. Maar heb wel een geweldig mannetje waar ik van kan genieten!
Remmar, Marijke heeft posi getest! dus die ga ik zo roze maken in de lijst! Pimmetje, het vogeltje van Iggy is overleden. Verder moeten we steenbokje melden wanneer we iemand zien op het forum die nieuw is, 21 en uit leiden komt. (schoonzusje)