@ marijke gefekiciteerd ): @ roxyrox veel sterkte geniet nog van een paar fijne dagen vrij. @lalalindsy ik hoop dat je schildklier snel weer goed werkt. @zora ik hoop dat je blaar snel weer weg is :0
meiden het feest was gister te gek hihihi geweldig mijn vriend heeft zelfs met me gedanst hahaha en zei me wel 1000000x dat ie zoveel van me hield en dat zijn leven op 1 puntje na compleet was. het was pas compleet als ik hem het jawoord had gezegd was zo overbluft echt zo'n lieverd is het
@ iggylover wat onwijs lief van je aanstaande is alles al geregeld voor je bruiloft? ik zit nu in de zon bruin te worden voor mijn jurk anders is het zo erg wit alles bij elkaar, ik moet een beetje kleuren
Heen wel, had omgefietst! Maar het is nog geen 10 min! Iggy, wat een lieverd zeg! kan die van mij bij jou hunny in training?
@ daantje ja alles is geregeld alleen de kaarten moeten opnieuw gedrukt worden omdat we helaas wegens familie gezeik alles moeten om gooien mijn jurk zaterdag nog gepast en wordt iets korter gemaakt hahaha @roxy nou dat heeft best ff geduurd hoor voor die dat deed.... nu is ie echt vreselijk knuffelig! tis zo'n lieverd.... jeetje ik zei net nog toen ik thuis kwam tegen hem ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehouden als van hem.... gaaf rox een nwe kruidvat! waar zit ie? kom ik undercover boodschapjes halen! hahaha pfffffffffffff heb op mijn werk krampen in mijn buik gehad niet leuk meer! als ik hoeste (en ik ben verkouden) ging ik door de grond van d esteken in mn buik.... niet weer een stom buikvirus aub!
ja leuk Iggy! Winkelcentrum Overkapel, maar we gaan pas 6 Mei open! en erg fout, naast ons komt een ijssalon.....
steken kunnen ook goed zijn Iggy! Pff wil ook trouwen... Maar Mike wil pas als onze kindjes het bewust mee kunnen maken
@ roxyrox dat wordt de knip thuis laten kan je ook niks kopen (hahaha). een nieuwe winkel is wel erg spannend
@ roxyrox wij wilden juist bewust voor kinderen trouwen. dus eerst trouwen en dan kinderen. maar jou trouwen komt er ook wel en dat word een mooie dag met je kinderen er bij
ijssalon? haha pistache ijs? jammie zal ik keer langs komen en ijsje trakteren? pfffffff deze krampen en steken zijn niet echt plezierig hoor
thnxxxx tis nu wel ff gezakt.... echt rare krampen als ik spring of iets hobbelig loop voel ik ze wel
Lijkt me ook zo raar Rox, ineens ben je niet meer zwanger en begint als het ware het gewone leven weer maar dan met een beebje. Ik zie erg uit naar mn beebje, maar aan de andere kant lijkt het me ook een leeg gevoel, als je opeens niet meer zwanger bent.....