Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Minnie, pas afgelopen week begon het besef pas hoor. Nu je weer aan het werk moet en het gewone leven weer gaat beginnen sta je er pas bij stil dat het afgelopen is allemaal.

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ff vraagje voor de mensen die gaan trouwen, of al getrouwd zijn.. Hoe wisten jullie of je de bruiloft kon betalen? Bedoel, hoe weet je hoeveel alles kost?
    Wij wilden opzich graag trouwen, maar vinden het zo mega veel geld kosten. Tenminst, als we trouwen, willen we het ook goed doen (groot feest met alles erop en eraan! hihi.. Was aan het tellen, overdag zouden we 35 gasten hebben, 's avonds rond de 65 erbij (dus 100)! Ik ben eigenlijk nog steeds aan het twijfelen... Iemand die tips heeft?

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Daar heb ik eigenlijk nooit zo bij nagedacht.. maar kan het me wel heel goed voorstellen! Gaat het gewone normale leven weer beginnen, met de 'sleur' van de dag.. Gaat alles weer door!

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou wij zijn ff op een rijtje inmiddels kwijt:
    jurk 2000euro
    pak 850euro
    eten 1000
    feest 4000
    bloemen 350
    taart 135
    bedankjes 120
    kaarten 196
    auto gratis (regelt hunny's pa)
    gemeentehuis 249euro incl trouwboekje
    uittreksels 50
    ringen 995
    drive in disco 290
    fotograaf 300 (vriendin/ collega schiet foto's)

dat is het volgens mij wel een beetje

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    gisteren op de voetbal was ook zo'n lief kindje en mn vriend liep er echt naar te staren hij is zo dol op kindjes :)

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

iggy, geven jullie ook een feest?

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik was 10.000 euro kwijt aan de bruiloft en dan hebben wij het pak en de jurk gekregen. verschrikkelijk duur. maar nadat ik gevraagd was hebben wij anderhalf jaar gespaard dus ik was met jauari gevraagd en we zijn het jaar daarop in juni getrouwd dus dan kan j alles sparen.

wij hadden fotoshoot,gemeentehuis,kerk,receptie,diner en feest. in totaal 85 gasten receptie en 85 gasten met het feest en 14 daggasten.

ik hoop dat je er wat aan hebt,

gr kim

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja we geven geen receptie maar een groot feest!

we hebben zo'n 18 a 19 daggasten ;)
    na gemeentehuis 15uur gaan we met mn hond foto's maken en daarna eten met de daggasten
    20uur begint het feest tot 01 uur :)

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha meiden, ik ben weer in het land ;)
    We hebben een heerlijk uitgerust en dus relaxed weekend gehad.
    Het weer was heerlijk, maar de wind super fris, uit de wind kon je heerlijk genieten van het zonnetje.

De kinderen zijn naar ecomare geweest.
    Mannen naar de Texelse bierbrouwerij en een deel van de dames zijn wezen winkelen in Den Burg :D

Verder zaterdagavond met 24 man en wat verhuizing van meubilair naar 1 centraal huisje, gegourmet.
    En verder in de Koog lekker gegeten bij de Mexicaan en Argentijn/Italiaan.

Heerlijk met ons nichtje gespeeld en de nadere kids het weekend.
    Was super leuk.

Pfff maarliefst 20 pagina's geklets... moet even overwegen of ik alles terug ga lezen, of kan iemand mij even updaten ;)
    Nog testers geweest, zwangeren er bij, ongewenste ongies langs gekomen...

Hier vandaag een vet posi test, gisteravond, nou ja na 12 uur (vanmorgen vroeg) geklust en vanavond ook nog even.
    Mannetje werkt super mee en kan er nu ook beter over mee praten.
    Di t/m vrij werk ik buiten de deur dus zal ik ook niet heel actief hier zijn overdag
    :(

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    vervelend he dat winkelen? hahaha heerlijk

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heb trouwens gisteren mijn '3 kindjes' in mijn fotoalbum gezet :)

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha dat ken ik, zit met het zelfde probleem ik groei vrij aardig. Mooi dat je nu al over de 9 weken zit meid! Hoe ver dacht je zelf dat je was?

xxx

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij hebben de begroting ook al klaar liggen voor volgend jaar dat is dan excl. pak en jurk want die krijgen we! totaal : € 10.000,-
    erg veel dus haha

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij hebben de begroting ook al klaar liggen voor volgend jaar dat is dan excl. pak en jurk want die krijgen we! totaal : € 10.000,-
    erg veel dus haha

15. daantje07

daantje07 Bekend lid

Wat een geld he om te trouwen?

Ik wil ook graag trouwen, maar wacht netjes tot vriendje mij vraagt! Ouderwets he? Haha!
    Hij wil ook wel, maar qua kosten gaan we dat nog lang niet redden.

We hebben zaterdag de vakantie geboekt!
    13 Juli vertrekken we naar Ibiza, 8 dagen all in hotel... verheug me er nu al op! ;)

16. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hoi meiden ben ikw eer.

nou wat eend ag zeg. vanmorgen de meetkundige voor het huis. doedel en zak hahaha.

vanmiddag de woningbouw gelukkig was mannetje vrij en er dus bij. blijkt het niets bijzonders of nieuws te zijn en waren ze binnen een half uurtje weer weg. we krijgen nog gesprek met de architect gelukkig dus dan even wensen door voeren. helaas geen rookkanaal weten we nu al. maar we willen en bad en een kook eiland dus...

toen even naar de stad geweest en heb de moed verzameld en een leuk pakje voor mijn aankomende neefje of nichtje gekocht. zucht...kreeg het wel even moeilijk hoor.

mieke: welkomterug. nou ik wordt dus weer tante van mijn schoonzusje en broertje...:(

Iggy: wanneer kan je van de week? en heb je al iets ouds, iets nieuws, iets geleend en iets blauws?

17. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik zit trouwens ook hoe langer hoe meer te denken om te gaan trouwen. even wachten tot alles echt klaar is qau huis en zo. en anders als de kids er zijn inderdaad.

Rox: ik heb nog niet gebeld. doe ik morgen even. vond het niets als iemand het zal horen snap je met de deuren open vandaag ;)

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heb echt nog steeds zo'n vreemd pijnlijk gevoel in mijn onderbuik :(

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje, weer tante... of tante.. heeft je broer dan al een kindje?
    Nou toch gefeliciteerd, ik snap dat je wel blij bent maar toch ook verdrietig omdat het bij jullie nog niet gelukt is en je had gehoopt eerder zwanger te zijn.

Knuffel!

Iggy, mooie jurk en mooie hondjes!
    Pfff nou ik vind 10.000 euro wel erg veel geld voor een bruiloft.
    Wil wel trouwen maar dit heb ik er niet voor over hoor en mannetje ook niet.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja mieke

wij wilden alles erop en eraan, maar je kan natuurlijk ook op andere manieren trouwen he het hoeft niet zoals wij. wij hebben echt alles gedaan en dat kost gewoon onwijs veel,

maar ik heb echt genoten van die dag en zou het zo weer doen hoor

gr kim

Deel Deze Pagina