knuffel mieke! Net bij de post zaten mijn buikbanden die ik via internet alvast had besteld! zoooo leuk!
ik was gisteravond weer een bij mijn hondje in slaap gevallen Thomas vond het nodig om dat vast te leggen, resultaat in mijn album...(die hond laat ook alles met zich doen....)
oh leuk! hihihihihi Zo, ik heb net mijn zorgverzekeraar gebeld om de kraamzorgaanvraag in gang te zetten...
ik heb op google gekeken welke kraambureau's er in de omgeving waren en welke er aangesloten waren bij mijn verzekeraar. Ben toen alle sites af geweest en heb nagedacht over wat en hoe ik het wilde. Het bureau wat qua gevoel het dichts bij me lag en overeen kwam met mijn wensen heb ik toen gekozen. ik had de kraamzorg van BayCare/Pro Geria. Op zich goed bevallen maar slecht bereikbaar toen ik moest melden dat ik naar huis ging. had 1 nummer, kreeg daarop een bandje met een ander nummer en zo ging het 4 keer achter elkaar door. vind wel dat je direct iemand te pakken moet krijgen. even boodschapjes doen!
O jeetje Rox wat een ellende, hopelijk voel je je nu weer wat beter meis! Ik heb ook een paar jaar de nuva gebruikt en nergens last van, zo zie je maar dat ieder lichaam weer anders is.
je hebt dus echt op je gevoel gekozen? Ik heb er namelijk nu een op het oog die erg goed voelt. Ik ga nog even een was ophangen...
Hallo allemaal, Stoppen met de pil heeft wel één voordeel. Ik ben nog maar 2 dagen echt ongesteld. jippieeeee Ik zometeen nog even schilderen en vanavond naar de verjaardag van mijn schoonmoeder.