Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Maranka, hoe gaat ie met jullie?

Daisy heb ik ook al even niet gezien!

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Mieke: wat een man heb jij zeg. Hoe komt ie erop.
    hahaha

Heb nog even een deel van de garage deur in de verf gezet. En nu stop ik ermee.

Krijg een beetje last van mijn arm. :(

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Sniffy, gaat je arm protesteren meis! o o o o o

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Nou zoals je waarschijnlijk wel kunt raden hebben we het nogal druk met onze Jasper en ander zaken.

Dit weekend veel op visite geweest. Niet echt bevorderlijk voor en rustig ritme voor Jasper.
    En die schat van mij heeft veel last van krampjes op dit moment. Hij is al een paar dagen de hele middag en avond wakker omdat hij door de krampjes niet in slaap kan vallen. Zo zielig. Hij ligt veel te huilen. Gelukkig is hij wel wat te trooosten als hij lekker op mijn arm ligt of bij papa in bed of i.d.

Maar al dat wakker zijn en huilen vergt wel veel energie en geduld van mama( en papa). Die het op dit moment soms even niet zo goed trekt. Ook door de gebroken nachten. Alhoewel ik op dat gebied eigenlijk niet mag klagen want Jasper vraagt maar 1x per nacht een fles. Maar goed. Er hoeft op dit moment maar even iets niet helemaal naar wens te gaan of ik zit te grienen op de bank.

Maar vandaag gaat het wel weer trouwens. Jasper heeft al de hele ochtend en tot nu toe ook de middag redelijk geslapen. Hij begint nu overigens wakker te worden, dus zo tijd voor een fles.

Ik heb verder niet bijgelezen, ja de laatste 5 pagina's ofzo. Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd?

Volgens mij moet ik Zora beterschap wensen en een dikke knuff geven. Maar zo te horen heb je nu wel de dingen duidelijk op een rijtje wat de mogelijkheden zijn en geef je de hoop op een spontane zwangerschap niet op. Goed zo meissie!

Mieke, wat een inzet van jou mannetje zeg! Super! Ben zo blij voor je!

Hoe gaat het met de ander meiden en over welke foto hebben ze het Tipp?

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Mieke: geweldig hahaha

Zora: knuffel!

Rox: succes zo!

Misz: goed nieuws meid! als je zie dat mijn broertje en schoonzusje het kunnen ookal wonen ze bij haar ouders, gaan ze dit jaar trouwen en werkt ze niet dan komt het bij jullie zeker goed. :rolleyes: sorry kon het even niet laten zo over haar te praten...

ik ga even zorgverzekeraar bellen.

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    geweldig meid! Heel veel succes!
    Ik vind het ontzettend goed van jullie dat jullie heel bewust en afgewogen deze beslissing hebben genomen!

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hahahahaha ik lig hier in een deuk Mieke!

:D

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Heb nog een foto in mijn album gezet.
    Door dit nichtje wil ik ook kinderen hahaha

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    marnaka, dank je dat is inderdaad zo, vorige keer was ik zo verdrietig toen ik terug kwam uit het ziekenhuis en nu voel ik me weer zo sterk. Wat vervelend dat Jasper last heeft van krampjes, als moeder kun je geen enkel pijntje bij je kindje verdragen voor jullie ook een knuffel hoor.

@ Ikdus: Je maakt me wel weer aan het lachen..hahaa..laat je vent maar opruimen, je hebt gelijk ook. Hoe is het met jou? Nog steeds de zenuwen?

Ik geloof ook dat het met ons zo wel gaat lukken en inderdaad die laatste kilo's zijn er hopelijk ook snel af.

Zo ik word zo opgehaald door mijn moeder, ga ik gezellig thee drinken en mannetje en ik eten daar, daarna even mijn baas bellen dat ik er morgen niet ben....

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ja, ik heb al weer iets te veel gedaan. :(

Heb gisteren ook weer 4 uurtjes gewerkt. Maar dat voel ik wel hoor, aan het einde.

11. mamastarlight

Zora nog een knuffel.

maranka, beterschap voor jasper! en sterkte met je slaapgebrek.

:( sh*t zorgverzekeraar van mij heeft een verwijsbriefje nodig. K8t en als het probleem bij ligt heb ik nog steeds dat verwijsbriefje nodig....

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @zora,

Maar jij hoeft toch niet veel af te vallen, als ik zo naar je trouwfoto kijk.

13. mamastarlight

:cry: :cry: :cry: o meiden ben helemaal in tranen hier. ik heb het niet meer. net het ziekenhuis gebeld en zij kunnen ook niets doen zonder verwijsbriefje :cry: :cry: :cry:

het is zo oneerlijk! moet even janken hoor :cry: :cry: :cry:

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben er wel mooi klaar mee hoor, had goede hoop maar ken mijn mannetje te goed om eigenlijk al te weten dat dit het antwoord had kunnen zijn, hahaha.

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat ontzettend balen zeg, steenbokje!
    Misschien is op zoek gaan naar een ander huisarts een optie?

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mieke als je eitje vandaag of morgen komt, liggen die zwemmers van de afgelopen dagen toch nog wel klaar?

17. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Dank je wel. Ik heb tijdje niet meegelezen. Je schoonzusje is dus zwanger. Dat moet erg rot voor je zijn :( Hoop dat het voor jou ook snel zo ver is.. sterkte!

18. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Ow wat erg voor je. De huisarts wilde nog geen verwijsbrief geven? Het is idd erg oneerlijk allemaal.. Heel veel sterkte!

19. mamastarlight

Maranka: met mannetje af gesproken dat we maandag samen naar de HA gaan. ik kan morgen pas bellen.

20. mamastarlight

misz: dank je. klopt ha wil nog geen verwijsbreifje geven. niet aan mij in elk geval. ik ben nu van mijn verzekeraar uitgegaan ect...zonder resultaat dus helaas...

en ja mijn schoonzusje is zwanger. het botert niet zo perfect tussen ons dus het komt extra hard aan. daarom ook mijn huilbui net.

Deel Deze Pagina