natuurlijk duim ik mee rox wij hebben beleggingshypotheek meer omdat ik met mn ex toendertijd niet de moeite nam er me in te leven maar ik moet zeggen bevalt me prima hoor er wordt meer ophef over gemaakt dan nodig is
Iggy, die optie is ons ook uitgelegd, maar wij willen zekerheid en weten waar we aan toe zijn na die 30 jaar
Lief dat je het zegt hoor! Ben er ook blij mee, maar het komt ook wel door ons geheime hulpmiddeltje waardoor het nu zo 'lekker' gaat En dat hebben we toch echt wel nodig, anders zou het toch nog wel moeilijk gaan hoor. Maar gaat iig overal in mee en dat is het belangrijkste, hij vindt ook dat we iedere maand moeten benutten en we zien wel waar het schip strand, mede door leeftijd natuurlijk.
Rox, niet een te groot deel aflossingsvrij doen hoor. Dan bouw je niets op aan het eind van de rit. En sparen is heel goed. En misschien nog een handige tip, had hem al eens geschreven. Splits je hypo op in bijv. 3 delen en doe met ieder deel iets anders qua rente. Mocht je rente periode aflopen en de rente is in eens toren hoog is niet gelijk je hele hypobedrag hoog, maar alleen dat deel wat afloopt. Dus bijv. 7 jaar + 10 jaar + 20 jaar, ik noem maar wat hoor. Welke nijntjes heb je nog niet? Maar zo kun je toch even profiteren van lage rente bij een korte rentevast periode en wie weet is daarna de rente lager of hebben ze andere acties.
Mieke, wat bedoel je met opdelen? ik moet alleen nog U Streepnijntje en V winnijntje Nijntjes krijg je bij elke 5 euro bij bruna, behalve op tabak en boeken. (behalve selecteerde boeken die wel meedoen) Sniffy, de nijntjes krijg je ook op tijdschriften.
Rox ik bedoel met opspitsen... Als de hyposom 250.000 is dan opsplitsen in 3 delen. Dus gewoon delen door 3 of een ander optelsommetje met totaal weer 250.000 Meiden ik mag naar huis, lekker gewerkt vandaag. Heb dingen voor McDonalds gemaakt, nieuwe smaak McFlurry mjam.
oke, dan gaan wij eens naar de bruna hahaha ga de foto's van mijn jurk, hoed, en het pakje in me album zetten. ik ben wel een lieve tante