Hoi dames! Ik kom nu ook telkens een stapje dichterbij... Nog een maandje en dan kan ik al beginnen met foliumzuur. Het wordt al steeds meer een stukje echter! Vind het nu al moeilijk om te verzwijgen dat ik gestopt ben. Al moet ik zeggen dat ik het ook heel erg leuk vind om mensen op het verkeerde spoor te zetten. Door bijvoorbeeld te zeggen; heel leuk kinderen, maar dan bij een ander , of ik moet eerst mijn studie afmaken .. Herkenbaar?
@ danielle: ik heb mensen wel verteld dat ik ging stoppen met de pil, ze kwamen er op mijn werk toch wel achter. Maar als ik zwanger mocht zijn dan hou ik dat voorlopig voor me. Dan weten ze niet alles. hahaha gemeen hè
zo meiden kim is klaar . hihihih zo even boodschappen doen etc. vanavond schoonouders op visite. steenbokje jeetje wat een k*t lui . gatver vind het zo vreselijk als mensen achter je rug om gaan lopen lullen. succes in ieder geval voor de banenjacht, en als je niks vind is er altijd nog een uitkering he. zeker asl je wel zwanger blijkt te zijn word het moeilijk om een baan te vinden. dus die uitkering heb je in ieder geval achter de hand gr kim
Kim, steenbokje heeft geen recht op een uitkering volgens mij. Ze wordt niet ontslagen, haar contract wordt niet verlengd dat is wat anders. Bij ontslag krijg je wel een uitkering.
als je contract niet word verlengd is hetzelfde als ontslagen . mijn zusje had dat ook en kreeg ook een uitkering dus steenbokje heeft daar ook recht op . gr kim
maar je moet wel aan kunnen tonen dat je 26 weken aaneengesloten hebt gewerkt. dus contract van minimaal een half jaar hebben gejhad
Steenbokje wat een rotsituatie zeg! Knuffel... Ik zou ook mijn kont tegen de krib gooien, al is dat misschien niet de meest slimme oplossing! Knuffel meid! Ik even lekker de stad in
die is idd niet duur mieke! maar ik hoef alleen maar de adapter, ik heb nog een micro ds kaart van mijn oude telefoon
he meiden, CWI is de volgende stap inderdaad. wacht het even af of ik deze twee maanden nog uit wil en mag zitten. monsterboard is weer actief. even met hondje lopen nu
Brrrr ik heb het koud! Heb net een koppie soep van van de week lekker opgewarmd met een broodje er bij