pfffffffffffff weet je wat ik ga doen? mn bedje opzoeken ga de honden uitlaten en lekker vroeg onder de wol morgen half 4 gaat het wekkertje weer en hunny komt rond 12uur pas thuis
wij hebben helemaal aflossingsvrij. Maar we hebben minder dan 70% vd executie waarde als hypotheek Ik eet een maatlijdsalade met spinazie, pasta en ei Ik heb totaal geen puf voor dansles vanavond Jammer, want ik vind het zo leuk...
foto's staan in mijn album hoor. Tip: lekker een keertje niet gaan dan Dinnetje: slaap lekker meid, gelijk heb je! ben blij dat ik nog niet gekookt heb en er van uit ben gegaan dat mannetje laat is. eten we lekker curry schotels van de apie filmpje erbij doe ik ookm niets meer. heb nog een soliccitatie de bus op gedaan
Haha en ik moest het lepeltje fotograferen en in de adv. monteren. Toen hadden ze dus een mcflurry gehaald en die mocht ik lekker opeten Bosvruchten! Ga zo lasange maken. Heb net thuis nog even zitten werken, tja dat heb je als je buiten de deur werkt, thuis gaat het ook gewoon door. Mooie combi hoed+jurk!
mooie hoed hoor steenbokje! nou meiden ik heb vandaag zo geen zin. was vanmidag weer 250 euro kwijt bij de kappersgroothandel bah bah bhah en kwam er bijna niet weg ook want de auto deed het niet meer. gelukkig werken er ook mannen bij de groothandel die mijn auto hebben aangeduwd. hihihihih sterke mannen. nou vanavond weer werken dus tot morgen als ik tijd heb. heb het erg druk deze week. komt omdat volgende week zo raar is he? gr kim
Hey meiden jullie kletsen wat af zeg! Het is wel anders op het topic "juni-mama's" Daar is het de laatste tijd echt rustig. En ik moet eerlijk zeggen lang niet zo gezellig als hier. Hier is iedereen zo close met elkaar, nou dat zie ik daar niet gebeuren. Daarom kom ik lekker vaak hier kijken haha Steenbokje belachelijk dat je ha zo moeilijk doet, snapt ie dan niet dat je hier heel verdrietig van wordt? Na een jaar proberen vind ik het doodnormaal dat je hulp gaat zoeken hoor, en wie is die ha nou om jou daar vanaf te brengen grrrr. Goed je mond open doen hoor meid! Liefs Minnie
thanks meiden, ben ook blij jet mijn aankopen voor de bruiloft. nog even witte schoenen zoeken en een leuke jurk voor het etentje de avond ervoor. o wat erg zeg nog meer winkelen Dinnetje: morgen gesprek bij een bedrijf dat rand apparatuur via internet aanbied. als dtp-er. de solicitatie was ook als dtp-er voor de krant. voor morgen heb ik een beetje gemengde gevoelens, de krant heeft mijn voorkeur maar we zien het wel.
Pfff echt oneerlijk ze heeft alles eerder dan jullie, en dan wonen ze nog bij haar ouders is toch niet eerlijk allemaal.. Ik hoop dat de dokter je zal helpen het is jullie zo gegunt.
Ben er . Heb last van een gevoelige kies. Mijn tandarts weet dat de gevoeligheid komt en gaat maar kijkt het nog ff aan. Zit nl. geen gaatje in... is ooit door de schooltandarts nodeloos gevuld, en sinds dien dus deze klacht . Sinds ik bevallen ben, begon mijn kies weer wat gevoeliger te worden. Met zaterdagavond een absoluut hoogte(diepte)punt. Inmiddels is de pijn weer minder, en gaat het elke dag een stukje beter. Met Sam gaat het lekker. Ze heeft een baaldag vandaag . Veel huilen, kan een verlate groeispurt zijn (Oei, ik groei), want die was met 5 weken, en heb niks gemerkt. Haar tongetje doet het goed, en is al half roze. Verder twijfel ik wat ik met maatje 56 moet doen. Sommige kledingstukken zijn al te klein, maar andere dingen zitten nog wel goed. Maar om nou alles te passen... . En ik kwam er vanmiddag achter dat ik nog maar 2 kilo van mijn oorspronkelijk gewicht af zit. \/
@ Mieke: Op mijn ticker staat nu ook Sam... . Wel zo makkelijk voor internet . Ik heb het Mac-boekje bestelt en inmiddels ontvangen. Straks ff doorbladeren. Nogmaals thanks .
Hoi hoi, Daisy, hoop voor jou en Samantha dat het bij 1 baaldag blijft. Fijn dat het met haar tongetje zo goed gaat. Blondsteenbokje, Jullie moeten echt van jezelf laten horen hoor bij je H.A. want na een jaar heb je toch wel recht op een afspraak bij de gyn. Alvast heel veel succes morgen op je soll.gespr. Anne, hoop voor je dat je pendel uit gaat komen. Zou wel heel speciaal zijn. Rox, is niet prettig die knallende hoofdpijn, helaas kan ik er over mee praten. Dus hoop voor je dat het na die nuvaring opgelost is. Mieke, je mannetje heeft wel humor hoor. Tipp, wat een grappige foto zo samen met je labje. Ze vinden ook alles goed he. Sniffy, gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder. Wel fijn 2 dagen ongesteld, is je cyclus ook niet zo lang of is ie gewoon? Zora, Klinkt goed dat bezoek aan de fert.arts. Lijkt me een goed begin. En ook wel fijn dat je hoop hebt dat het op de natuurlijke manier kan lukken, hoop het voor jullie hoor. Misz81, goed overwogen allemaal hoor en fijn dat jullie de kans zien om er helemaal voor te gaan. Hoop voor jullie dat het snel raak is. Maranka, Gaat het alweer een beetje beter met Jasper? Vervelend hoor die buikkrampjes. Kan je daar nou veel tegen doen? Hopelijk is het snel voorbij. Vandaag in de huiskamer en hal heel de boel geschuurd, kan het morgen gaan verven. Boven is alles klaar, ziet er weer tiptop uit. Het was vandaag echt heerlijk weer zeg. Heb geen zin om maandag alweer te moeten werken.......2 weken vakantie vliegen echt voorbij zeg. Groetjes Taby.
O,ja en volgens FF heb ik de 19e m'n eisprong gehad. Ben benieuwd hoor. Zijn er hier ook senseodrinkers? Heb vandaag bij de kruidvat een doosje gekocht met 38 pads (11 verschillende smaken.) Wel leuk om zo eens alle smaakjes uit te proberen. Groetjes Taby.
Hihi grappig dat je er nu toch maar aan toegeeft, tenminste voor internet dan he... thuis blijft het Samantha Leuk dat je dat boekje hebt besteld, ik weet de meeste combies wel, maar voor jou is het wel een handig iets denk ik. Je zult er vast veel aan hebben. Lief dat je er nog even op terug komt. Enne fijn dat het beter gaan met kleine Sam. Minder van jouw kies natuurlijk. Bah! Toppie van je gewicht, wow dat gaat lekker, zal menig mama jaloers op zijn.
Die zag ik ook in het kruidvat foldertje! drink het niet, maar wel handig. He en een eisprong op dag 19 wow dat zou top zijn zeg. Laten we met zijn allen duimen dat je een mooie 1e cyclus hebt na die van een jaar! Lukt het nog steeds niet met je kaartje... Misschien even iemand informeren die windows heeft, ik kan je er niet helemaal goed bij helpen, dan dat ik al gedaan heb. Ik ga naar bedje. Oja, in principe hebben we toch wel oke geklust, afhankelijk van mijn temp morgenochtend is mijn eitje of vandaag of gister langs geweest. Spannend dus weer. Trusten en slaap lekker.